New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

اختصاصی سی نت

تب اسکار / یادداشت حمید سلجوقی برای بخت های كسب مجسمه ی طلائی بهترين فيلم اسكار 2013

:: 11 دی 1391  4:22:14 PM  ::

اسکار 2013

اسکار 2013

 

سی نت: دوباره به هيجان انگيزترين و معتبرترين فصل جوايز سينمايی دنيا نزديك می شويم و طبق معمول بازار حدس و گمان ها درباره ی برندگان مجسمه ی معروف طلائی داغ است. هر چند پيش بينی برندگان اسكار 2013 كار دشواری نيست چون آنقدر ها هم جو نفس گير رقابتی بين فيلم ها وجود ندارد اما به هر حال اسكار است ديگر!

تجربه نشان داده معمولا فيلم هايی در فهرست نهايی نامزدها قرار می گيرند كه علاوه بر فروش خوب و پخش و تبليغات عالی، نظر منتقدان زيادی (يا لااقل منتقدان زيادی محبوب) را جلب كنند. از اين رو رسانه های هاليوودی همواره نگاه خاصی به نظر منتقدين سرشناس دارند و ديدگاه های آن ها را بطور گسترده بازتاب می دهند.
بنابراين حتی اگر فيلمی مثل « آرگو »، آش دهان سوزی هم نباشد! چون پارامترهای فوق را داراست به طور قطع يكی از بخت های اصلی اسكار به شمار می رود.

البته گاهی هم لزومی ندارد فيلمی پرفروش باشد تا اسكار ببرد اما حتما بايد نظر منتقدان را به خود جلب كرده باشد. اين را گفتم تا گفته باشم « سی دقيقه نيمه شب» آنچنان پرفروش هم نبوده اما دو مؤلفه ی ديگر را در حد ايده آل دارد.

آنگونه كه در جمع بندی آرای منتقدان و سينمادوستان سراسر دنيا به نظر می آيد فيلم هايی نظير: «سی دقيقه نيمه شب»، «لينكن»، «آرگو»، «جانگو رها از بند»، «بينوايان»، «دفترچه (كتاب) با خطوط نقره ای»، «جلسات»، «زندگی پای»، «مرشد»، «هيولاهای حيات وحش جنوب» و حتی «پرواز»، «خيزش شواليه تاريكی» و «هابيت: يك سفر غيرمنتظره» می توانند در فهرست نهايی نامزدهای بهترين فيلم حضور داشته باشند. حالا «آناكارنينا» و ... كه بماند
اينكه تعداد نامزدها، چند مورد باشد مشخص نيست اما به نظر نمی رسد امسال شاهد حضور ده فيلم در اين بخش باشيم.

نگارنده معتقد است شانس حضور «سی دقيقه نيمه شب»، «لينكلن»، «آرگو»، «بينوايان»، «زندگی پای»، «دفترچه ای با خطوط نقره ای»، « جانوران(هيولاهای) حيات وحش جنوب» و به احتمال زياد «مرشد» در ليست نهايی نامزدهای بهترين فيلم قطعی است.

حال به معرفی هر يك از اين فيلم ها می پردازم؛

سی دقيقه بامداد (Zero Dark Thirty)
فيلمنامه اش را مارك بوال نوشته و كاترين بيگلو آن را با بازی جسيكا كستين، مايا جاسون كلارك، همايون ارشادی و... ساخته. فيلم در گونه تريلر، داستان تلاش نیروهای آمریکایی با محوریت شخصیتی با نام "مایا" از زمان حمله به برج های تجارت جهانی تا حمله به مخفیگاه اسامه بن لادن برای قتل رهبر القاعده را روایت می کند.به احتمال صددرصد در بخش های بهترين فيلمنامه اوريجينال و بهترين بازيگر نقش اول زن هم نامزد اسكار خواهد بود.
«سی دقيقه بامداد» در واقع عنوان عملياتی بامدادی است كه بين نظاميان استفاده می شود و بيگلو در فيلمش اين عمليات را به تصوير می كشد.
ريچارد كورليس، منتقد مجله تايم با اطمينان می گويد اسكار بهترين فيلم و كارگردانی از آن «سی دقيقه نيمه شب» است.
برآيند نظرات منتقدين نشان می دهد «صفر سياه سی» يا « ديرهنگام» يا همان «سی دقيقه بامداد» بخت اول كسب مجسمه اسكار است.
كاترين بيگلو برای اين فيلم انتخاب دوم جايزه ی سالانه ی انجمن منتقدان لس آنجلس در بخش كارگردانی بود.همچنين جامعه منتقدان فيلم بوستون «سی دقيقه بامداد» را در بخش های بهترين فيلم،كارگردانی و تدوين بهترين فيلم سال دانست.منتقدان فيلم نيويورك آنلاين هم آخرين ساخته ی بيگلو را در بخش های فيلم،فيلمنامه و كارگردانی بهترين دانستند.

لينكلن (Lincoln)
خود اسپيلبرگ درباره ی فيلمش می گويد: «این فیلم برای من سفری متفاوت بود، سفری در دل تاریخ که دوست داشتم هرگز تمام نشود».
فيلم اسپيلبرگِ شصت و شش ساله نمايش مبارزات آبراهام لينكلن(آزادی خواه آمريكايی) با هدف غيرقانونی كردن برده داری است.
«لينكلن» هم تاكنون موفق شده نظر مساعد اكثر منتقدان را به خود جلب كند. استيو زيتچيك نويسنده لس آنجلس تايمز برای بازيگرانش دی لوئيس و لی جونز شانس بالای اسكار قائل شده و اعتقاد دارد گرچه داستان «لينكلن» مربوط به زمان گذشته است اما حقايقی از آمريكای امروز در آن نهفته است.مت پچس «لينكلن» را يك فيلم كاملا سياسی دانسته و معتقد است لی جونز در اين فيلم عالی است.لو لومنيك منتقد نيويورك پست هم در كنار تمجيد از بازی لوئيس،فيلم را متعلق به لی جونز می داند.
اما معروفترين و بانفوذترين منتقد دنيا،راجرت ايبرت می نويسد:اين فيلم معتبرترين نامزد امسال است كه مطمئنا برای دنيل دی لوئيس جايزه را به همراه خواهد داشت.در نگاه اول فيلم بزرگی است. همچنین نکته مهم این است که در زمان اسکار ، آکادمی دوست دارد که انواع فیلم هایی که صنعت را به خوبی نمایش می دهند ،نامزد کند.
حلقه منتقدان فيلم نيويورك آنلاين نيز «لينكلن» را در بخش های بهترين بازيگر نقش اول و مكمل مرد،بهترين دانسته.به نظر می سد فيلم اسپيلبرگ بيشترين تعداد نامزدی را در اسكار 2013 داشته باشد.

آرگو (Argo)
فيلم بن افلك برداشتی آزاد از وقايع بحران گروگانگيری در سفارت ايالات متحده آمريكا در تهران است.علاوه بر بن افلك،آلن آركين،برايان كرانيستون و... در اين فيلم بازی می كنند.
اين فيلم اولين بار در سی و هفتمين جشنواره ی تورنتو اكران شد.راجر ايبرت به اين فيلم نمره ی كامل چهار داده و هنر به كار رفته در آن را ناياب توصيف كرده! و می نويسد: ساخته بن افلک است که تنها یک تریلر فوق العاده نیست، بلکه به ما یک داستان زندگی واقعی را می گوید که مسلما رای دهندگان هالیوودی از آن لذت می برند .
انجمن منتقدان لس آنجلس، بهترين فيلمنامه ی سال را سناريوی «آرگو» دانستند.اين فيلم از دوازده اكتبر2012 در سينماهای آمريكا اكران شده.
به هر حال هر طوری كه هست اين فيلم توانسته انبوهی از تمجيدهای منتقدان را كسب كند و همين ها باعث می شود لااقل در حضورش بين نامزدهای نهايی بهترين فيلم،جای ذره ای شك نباشد.



بينوايان (Les Miserables)
تام هوپر سازنده ی «سخنرانی پادشاه» حالا «بينوايان» را ساخته است.يك درام موزيكال كه نگاه تازه‌ای به قصه کلاسیک ویکتور هوگو دارد و هیو جکمن و راسل کرو، در آن در نقش ژان والژان و بازرس ژاور را بازی کرده‌اند. هزینه تولید اين فيلم 61 میلیون دلار بوده که در مقایسه با فیلم‌های رقیبش در سال 2012، هزینه‌ای منطقی‌ است. فیلم محصول کشور انگلستان است.
«بينوايان» تاكنون چند اكران خصوصی ويژه منتقدان داشته كه گفته می شود تمجيد زياد منتقدان نيويورك تايمز را به همراه داشته.
وقتی يك طرف ماجرا تام هوپر باشد كه شاهكار «سخنرانی پادشاه» را دارد و يك طرف ماجرا هم «بينوايان» كه شاهكار هوگو است انگيزه ها برای ديدن يك شاهكار ديگر به اوج می رسد.

زندگی پای (Life of Pi)
خانواده ای به خاطر شرایط نامناسب مالی مجبور به فروش باغ وحش خود می شوند. در پی این معامله، این خانواده به همراه حیوانات باغ وحش خود، سوار یک کشتی به مقصد کانادا می شوند٬ اما در راه٬ کشتی غرق شده و از این خانواده تنها پسری زنده می ماند که روی قایقی به همراه یک ببر درنده خو گیر افتاده است...
اين فيلم بر اساس يك رمانی نوشته شده كه نويسنده اش ديويد مگی ساخت فيلم از آن را كاری سهل دانسته.
«آنگ لی» كارگردان تايوانی را با فيلم «ببر خيزان،اژدهای غران» و در قالب اكشن های هيجان انگيز می شناسيم.
راجر ايبرت از شدت علاقه ی سينمادوستان دنيا به فيلم آنگ لی می گويد و می نويسد: «در خیلی از فصل ها به عنوان یک منتقد ، نمی توانم فیلمی را به یاد آورم که تحسین جهانیان را بیش تر به دست آورده باشد . من یک بلاگ در مورد آن نوشتم و اغلب خوانندگان من ، قریب به اتفاق آن را با شوق پذیرفتند . آیا توجه همگان می تواند آکادمی اسکار را تحت تاثیر قرار دهد ؟ شاید»
«زندگی پای» فيلم خوبی است كه به نسبت ساير گزينه ها كمتر سر و صدا داشته.از اين رو گرچه شايسته حضور در بين نامزدهای بهترين فيلم است اما شانس كمی برای رسيدن به مجسمه طلايی دارد.

دفترچه ای با خطوط نقره ای (Silver Linings Playbook)
«دفترچه ای با خطوط نقره ای» بر اساس كتابی نوشته ی متيو كوئيك ساخته شده. «ديويد.ا.راسل» اين فيلم را نوشته و ساخته. فيلمی كه حتی اگر در بين نامزدهای بهترين فيلم نباشد قطعا يكی از گزينه های بهترين فيلمنامه ی اقتباسی خواهد بود.
داستان «دفترچه ای...» درباره ی مردی است كه به خاطر شوك ناشی از خيانت همسرش، هشت ماه دربيمارستان بستری است و بعد از درمانش قصد دارد دوباره سراغ همسرش رفته و او را به زندگی برگرداند.
اين فيلم يك كمدی رمانتيك خاص است كه سنت شكنی كرده و استانداردهای ريتم را شكسته. تماشای اين فيلم،مخاطبان خاص خودش را می طلبد.
راجر ايبرت در مقاله ای كوتاه می نويسد: «دفترچه ای با خطوط نقره ای» به كارگردانی ديويد.ا.راسل، کمدی غیر معمولیست که با بازی برادلی کوپر و رابرت دنیرو به عنوان پسر و پدری که هر دو طرفدار دیوانه ی تیم فوتبال فیلادلفیا ایگلیز هستند، همراه است؛ اگرچه تنها پسر به دلیل اختلال دو قطبی (نوعی دیوانگی!) در بیمارستان بستری شده است. جکی ویور در نقش یک مادر انعطاف پذیر و همسری که تجربه ای طولانی با مردانی این چنین دارد، خانواده را نگاه می دارد.

جانوران (هيولاهای) حياط وحش جنوب ( Beasts of the Southern Wild)
اين درام درباره ی دختر شش ساله ی شجاعی به نام « هاش پاپی» است. او با پدرش، وينك، در منطقه‌ای جنوبی و دلتايی در انتهای دنيا با نام كنايه‌آميز «وان حمام» زندگی می‌كند. پدر به بيماری سختی مبتلا می‌شود. از طرف ديگر، گرمای شديد باعث ذوب شدن يخ‌ها و آزاد شدن حشرات مختلف می‌شود. در بين اين حشرات، موجوداتی ماقبل تاريخی به نام «اوراچ»‌ها وجود دارند كه ارتشی هولناك به وجود آورده‌اند. با بالا آمدن سطح آب، اوراچ‌ها سر می‌رسند، حال پدر رو به وخامت است و هاش‌پاپی برای نجات از اين مخمصه به جست‌وجوی مادر گم‌شده‌اش می ‌رود.
اين فيلم نخستين بار در جشنواره ی ساندنس اكران شد و از همان اولين نمايشش توجه خيلی ها را به خود جلب كرد. بن زيتلين را كسی نمی شناخت.تا قبل از اين گويا فقط چند فيلم كوتاه ساخته بوده.فيلمش ستاره ای هم ندارد.در واقع اگر فيلمش در ساندنس 2012 مورد توجه قرار نمی گرفت قطعا تا به اينجا جلو نمی آمد.
این فیلم در جوایز این دوره انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس در بخش‌های بازیگر مرد مکمل (دوایت هنری) و نسل جدید (بن زیتلین) پیروز شد. زیتلین که «جانوران محیط وحش جنوب» اولین فیلم اوست، جایزه موسیقی را هم به طور مشترک با دان رومر دریافت کرد.
همچنين حلقه منتقدان فيلم نيويورك آنلاين هم در بخش های بهترين كارگردانی اول برای بن زيتلين و پديده بازيگری سال برای كونژان واليس،اين فيلم را انتخاب كرد.
ايبرت می گويد اگر قرار بود من نامزدها را انتخاب كنم به طور قطع «هيولاهای محيط وحش جنوب» جزء گزينه های بهترين فيلم بود.وی همچنين بازی كونژان واليس در اين فيلم را تحسين می كند.

مرشد (Master)
احتمال دارد «مرشد» هم بين گزينه های نهايی باشد به هر حال فيلمی است كه كم در كانون توجهات نبوده. اين درام را پل توماس اندرسن نوشته و ساخته كه در آن فيليپ سيمور هافمن، واكين فينكس و ايمی آدامز بازی می كنند.
اندرسن را با فيلم «خون به پا خواهد شد» به خاطر می آوريم.
در خلاصه داستانش آمده: «یک سرباز نیروی دریایی آمریکا در زمان جنگ جهانی دوم به دلیل نداشتن ثبات روانی و اخلاقی به خانه باز گردانده می شود. او در خانه نیز با دردسر های زیادی روبرو می شود تا آنکه با فردی جنتلمن آشنا می شود که به نظر می آید ...»
برآيند نظر منتقدان هم نشان می دهد «مرشد» برای حضور در رقابت نهايی اسكار بدون شانس نيست. کنت توران،منتقد نوشته است: «عادت کردن به مرشد کمی طول می کشد. این یک فیلم عالی ساخته شده است که بعضی وقت ها تعمداً مبهم است، انگار که خالقش نمی خواهد ما کاملاً قلب تاریکی را ببینیم».پيتر تراورس هم تعريف های جالبی از آن كرده و می گويد:« اندرسون یک راک استار است، هنرمندی که هیچ محدودیتی نمی شناسد. مرشد، سرسخت و به شکل بی رحمانه ای خنده دار، فیلم بزرگی است، بهترین فیلم سال تا به اینجا، یک فیلم آمریکایی کلاسیک جدید. به هیچ وجه از آن نوع داروهای سینمایی نیست که مثل کلم بروکلی باید به زور قورتشان داد. با چنان شور و شوق نشاط انگیزی نوشته شده، کارگردانی شده بازی و فیلمبرداری شده و برایش موسیقی ساخته شده که ایمان آدم را به سینما به عنوان یک فرم هنری، احیا می کند».
اما شايد جالبترين نظر درباره ی «مرشد» را ايبرت داشته باشد.او نوشته:«به شکل فوق العاده ای خوب ساخته و خوب بازی شده است، اما وقتی دستم را برای گرفتنش دراز می کنم، چیزی جز هوا در دستم نمی ماند! دست مایه های غنی ای دارد و واضح نیست که درباره ی آنها چه فکری می کند».ايبرت هم شانس حضور اين فيلم در بين نامزدهای نهايی را صددرصد نمی داند و می گويد: آکادمی به ندرت فیلم های معمایی را انتخاب می کند
«مرشد» برگزيده ی منتقدان تورنتو است و در بخش های كارگردانی،بهترين بازيگر مرد،بهترين مكمل زن و طراحی صحنه از انجمن منتقدان لس آنجلس جايزه گرفته.


بسته به اينكه تعداد نامزدها چند باشد (اگر تعداد را ده فرض كنيم قطعا بايد به گزينه های بيشتری هم فكر كنيم)، احتمال می رود رقابت جايزه ی Best motion picture بين گزينه های فوق باشد. با اين حال هنوز فيلم هايی هستند مانند «پرواز»، «جانگو رها از بند»، «هابيت: يك سفر غيرمنتظره»، «هتل بسيار شگفت انگيز ماری گولد» و «سقوط آسمانی». برخی فيلم ها مانند «جلسات» (The Session) گرچه بازی های دلچسب و فيلمنامه ی عالی دارند اما احتمال حضورشان در بين نامزدهای بهترين فيلم كم است. اين وسط اگر آكادمی قصد سورفرايز كردنمان را داشته باشد می توانيم به حضور فيلم هايی همچون «آناكارنينا» يا «خيزش شواليه تاريكی» اميدوار باشيم.
«زندگی پای» را دوست دارم. فقط چند دقيقه از «بی نوايان» را ديدم اما فكر می كنم يك فيلم فوق العاده دوست داشتنی است اما اسكار امسال را به «سی دقيقه نيمه شب» می دهند.
فيلم بيگلو گرچه با «آرگو» ی بن افلك رقابت دارد اما به احتمال زياد پيروز خواهد بود. جامعه منتقدان بوستون كه اكثرا در نشريات مختلف می نويسند و نظر آن ها هم قطعا تاثير زيادی بر تصميم آكادمی دارد همچنين حلقه منتقدين فيلم نيويورك آنلاين فيلم بيگلو را بهترين فيلم سال می دانند.

ادامه دارد ...

 

منبع: سی نت

6591 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به اسکار 2013 (13 خبر):

13 - برندگان جوایز افتخاری اسکار معرفی شدند/ جایزه بشردوستی به آنجلینا جولی

12 - ابوالحسن داوودی: داد و هوار چندان فایده‌ای ندارد / «آرگو» پیش پاافتاده است

11 - همایون اسعدیان: شاید شمقدری لابی نکرده که اسکار را به «آرگو» دادند!

10 - «بن افلک» لطف آکادمی اسکار را جبران کرد

9 - فهرست کامل برندگان جوایز اسکار 2013 اعلام شد / زندگی پی، آرگو و بینوایان مشترکا در صدر

8 - آراء اسکار چگونه و در کجا سرشماری می‌شود

7 - اعلام نامزدهای نهایی اسکار 2013 و پیشتازی «لینکلن»

6 - گمانه‌زنی‌های نامزدهای اسکار / نامزدهای جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن چه کسانی هستند؟

5 - گمانه‌زنی‌ نامزدهای اسکار: نامزدهای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد چه کسانی‌ هستند؟

4 - تب اسکار / یادداشت حمید سلجوقی برای بخت های كسب مجسمه ی طلائی بهترين فيلم اسكار 2013

3 - نام جعفر پناهی و مجتبی میرطهماسب در بین نامزدهای دریافت اسکار بهترین مستند

2 - آكادمي اسكار اعلام كرد: تا پايان زمان مقرر درباره‌ي تصميم ايران اظهارنظر نمي‌كنيم

1 - سجادپور: تحريم قطعي است، «يه حبه قند» را به اسكار نمي‌فرستيم

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت