Header

صفحه اول - اخبار - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   پیشخوان نشریات (جدید)

جدول ارزشگذاری نویسندگان بر فیلم های:

دهه نود (از سال 1390 تا کنون)

روی پرده  -  اکران 1397  -    اکران 1396  -   اکران 1395  -   اکران 1394  -  اکران 1393  -  اکران 1392  -  اکران 1391  -  اکران 1390

جشنواره 37 فیلم فجر - جشنواره 36 فیلم فجر - جشنواره 35 فیلم فجر - جشنواره 34 فیلم فجر - جشنواره 33 فیلم فجر - جشنواره 32 فیلم فجرجشنواره 31 فیلم فجر

جستجو (فیلم ها، هنرمندان، نویسنده ها)   

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه: 

New Page 1
Cinetmag.com - Advertise

 

جدیدترین مطالب

  نخل‌طلا به "پارازیت" رسید / دست خالی تارانتینو از کن ۲۰۱۹

  کارگردانیِ جاه طلبانه سوار بر فیلمنامه ای ساده انگارانه / نقد و بررسی امیررضا نوری پرتو از فیلم «متری شیش و نیم» / به بهانه رکوردزنی به عنوان پرفروش ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران

  «درد و شکوه» آلمودوار صدرنشین جدول ارزشگذاری منتقدان کن 2019 تا پایان روز چهارم

  حذف زواید آثار قبلی برای آزاد کردن هیولا! / یادداشت کاربر سی نت برای سه قسمت نخست «هیولا»ی مهران مدیری

  فاطمه معتمدآریا رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما شد

  زندگی مایکل شوماخر روایت می‌شود

  درجه‌بندی سنی هر فیلم روی بلیت سینما درج می شود

  «ماتریکس 4» ساخته می شود

  فیلمنامه نویس «مرد عنکبوتی» درگذشت

  برنده سه اسکار 2019 در فرهنگسرای ارسبان

 

 

سینما شبکه (سی نت)  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

بازخوانی پرونده های ویژه-5، جشنواره بیست و هشتم/ گفتگوی داغ و سه جانبه ی علیرضا سجادپور، عبدالرضا کاهانی و علی رویین تن در نیمه های شب سوم جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر

:: 2 بهمن 1391  ::

علیرضا سجادپور و عبدالرضا کاهانی پس از نمایش فیلم "هیچ" در جشنواره بیست و هشتم

 

سینما شبکه (سی نت): در پنجمین قسمت از این بخش ویژه نامه سی نت به جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر باز می گردیم، جایی که یکی از جنجالی ترین شب های تاریخ جشنواره فیلم فجر رقم می خورد و گفتگویی داغ و سه جانبه میان علیرضا سجادپور مدیرکل نظارت وارزشیابی و عبدالرضا کاهانی کارگردان فیلم "هیچ"و علی رویین تن کارگردان "زم هریر" انجام شد، که نظر شما را به نسخه کامل این گفتگو جلب میکنیم.

گفتنی است "هیچ" یکی از فیلم هایی بود که در جشنواره بیست و هشتم به دلیل مشکلات نظارتی از جشنواره کنار گذاشته شده بود اما سرانجام در نمایشی ویژه برای اهالی رسانه روی پرده رفت.

در آغاز این بحث خبرنگاری ممیزی های فیلم " تسویه حساب"را غیر منطقی دانست و از سجادپور در خصوص نحوه ممیزی در فیلم سئوال کرد ؛ سجاد پور در پاسخ به این خبرنگار گفت : من مستقیماً ممیزی به فیلم نمی زنم اما مسئول این بخش هستم ، پاسخ گوی اینها هم هستم ، خیلی هم شفاف پاسخ می دهم ، کاملاً با ممیزی هایی که روی تسویه حساب شده موافقم ، سفتم پاش می ایستم ؛ ما طبق قانون عمل می کنیم اما ممکن است با سلیقه افراد جور در نیاید؛ اصلاً دست به هیچ سکانس از فیلم " هیچ " نخورده شما چی می گی؟

عبد الرضا کاهانی: خدا را شکر صلوات

سجادپور : ما یک معیار کاملی برای نمایش عمومی داریم تحت عنوان اخلاق خانواده ؛ چون نمایش عمومی ما باید محل امنی برای خانواده ها باشد ؛ حالا تا اونجا یی که برسیم بتوانیم فیلمها را درجه بندی کنیم و بگوییم که فیلمها را چه کسانی ببینند و نبینند راه درازی در پیش داریم ؛ باید معیار را بگذاریم اخلاق خانواده و شورای پروانه نمایش ، اصلاحات اندکی که به این فیلم داده بر این مبنا بوده؛ببینید خیلی از فیلمهایی که الان در جشنواره هستند پروانه موقت نمایش جشنواره ای دارند ؛ فیلم " هیچ " که نسخه کاملش را الان دیدید پروانه موقت نمایش برای جشنواره دارد و گرچه این فیلم برای شورای پروانه عمومی ما هم رفت و کارهایش انجام شد و اصلاحاتی هم به آن خورد ولی برای فیلمهای دیگر هم که در بخش ویژه نمایش داده میشود ممکن است اصلاحاتی اعمال شود یا نشود البته خوش بین هستم که تعداد فیلمهای اصلاحی زیاد نباشد؛ به هر حال همان قواعد و آیین نامه که موجب رفع توقیف خیلی از فیلمها شده باعث الزام به اصلاح برخی فیلمهای دیگر میشود و نمی توان گفت آنجایی که رفع توقیف صورت می گیرد قانون خوب و آنجا که فیلمها توقیف میشود قانون بد است ؛ کلاً باید به قوانین الزام داشته باشیم گرچه با سلیقه هایمان جور در نیاید .

در این لحظه خبرنگاری پرسید وقتی فیلمهایی با چنین استقبالی آن هم درساعت های آخر شب مواجه می شود بحث توقیف چه معنایی دارد ؟

و سجادپور جواب داد : پر بودن سالن به خاطر فضایی است که پیرامون فیلمها ایجاد می شود اما پس ازنمایش فیلم وقتی نظرات افراد را جمع می کنیم راجع به آتشکار حتی راجع به هیچ و شاید راجع به زمهریر حتماً آرای مختلفی خواهیم داشت ؛ از مخالف مخالف تا مخالف میانه تا متوسط تا موافق میانه تا موافق موافق همیشه وجود داشته ، و هرگز نگفتیم فیلمی بده یا کارگردانی کسی افتضا حه .

کاهانی در اینجا وارد بحث شد و گفت : مشکل اینجاست که شما اعلام کرده اید "هیچ" مشکل کیفی دارد و حرفها ضد و نقیض است یک عده اعلام کردند نظارتی بوده شما می گین کیفی بوده،آقای مسعود شاهی هم میگن بگذز .

سجادپور در اینجا گفت : شبیه مناظره شده ، به هیچ وجه این موضوع که من گفتم مشکل فیلمها کیفی و نظارتی است صحت ندارد بلکه چند تا جمله من خلاصه شد و در هم ادغام شد و برآیندش این شد که سجاد پور گفته برخی فیلمها به دلیل مشکل کیفی رأی نیاوردند ولی اصلاً منظور من این نبوده ، کاملاً منظور من این بود که گفتم ما از هیئت انتخاب وظیفه نظارتی نخواستیم بلکه در این مصاحبه تاکید براین بوده که از هیئت انتخاب خواستیم که برای حضور فیلمها در بخشهای مختلف مسابقه رای بدهند و اگر فیلمی رأی نیاورده ناظر به بحث نظارتی نبوده ، ناظربه بحث کیفی بوده ومعنی اش این نبوده که اگر فیلمی رأی نیاورده مشکل کیفی داشته ؛ این جملات و کلمات اگر بد جلوی هم چیده بشوند معنی دیگری می دهند .

علی رویین تن در واکنش به سئوال خبرنگاری که به سجاد پور گفت خبرگزاری های مختلف درباره یک موضوع نظرات متفاوتی را از شما درج کرده اشاره داشت : خط رو خط افتاده است

سجادپور : علت دارد ، معمولاً صحبت ها ی هر کس سبک و شیوه خودش را دارد و واقعاً حرف و جملات برای من هم در برخی موارد نا آشنا است ؛

علی رویین تن : زودتر تمامش کنید بریم با هم حرف بزنیم .

سجادپور روبه کاهانی : برداشت شما از نمایش "هیچ" چه بود ؟

کاهانی : والا یادداشتی از آقای بهمن فرمان آرا توی ایراندخت چاپ شده که در آن با یک فیلمساز جوان صحبت شده ، نمی خواهم بگویم اون فیلمساز جوان من بودم ؛ ولی می خواهم بگویم که خواننده ها و تماشاگران سینما بروند آن یادداشت را دوباره بخوانند و کنار حرفهایی که بازتاب نمایشی امشبه بگذارند وتصمیم بگیرند که هیئت انتخاب چگونه عمل کرده ؛ اگر بحث فقط کیفی بود که هیچ اما اگر بحث نظارتی بوده من می خواهم فیلم را نوروز اکران کنم بی برو برگرد ؛ یعنی پخش کننده هم دارم همه چی کامله و همین فیلم را که امشب نمایش داده شد می خواهم بدون خواهش حتماً نوروز اکران بشه ؛

سجادپور: مشکل نظارتی داره .

علی رویین تن : اول اینو بگم که من وآقای کاهانی و همه فیلمسازان که کار می کنیم خوب بلدیم بریم تو اتاق صحبت کنیم والان اینجا جای پخشش نیست ؛ اما من یک چیزی بگم این هیئت انتخابی که فیلمها را انتخاب کرده همشون فیلمسازانی هستند که خیلی آدمهای پر تلاشی هستند وآقای رضا کاهانی چندین سال پیش فیلمی داشت بنام " رقص با ماه " اون موقع نوید یک کارگردان خوب بود در سینما و"هیچ" چهارمین فیلمشه ولی یک چیزی یادتون نره کاهانی خیلی جوانه این هم جشنواره بیست و هشتمه، ان شاء الله تا صد می ره ولی اگر یک اختلافی به وجود آمده اگر کمبود نگاهی بوده این حل میشه جشنواره ها تموم میشن ولی فیلمها می مونن.

کاهانی : من آدم مهمی نیستم ...

رویین تن : خیلی آدم مهمی هستی اگر مهم نبودی هیچ وقت هیئت انتخاب کیفیت بد فیلمت را نمی دید ؛ خیلی ساده است ؛

کاهانی : من اعلام هم کردم گفتم این فیلم و نمایش ویژه اش آخرین نمایش در جشنواره است و خیلی خوشحالم که نیستم.

رویین تن : البته تونباید خوشحال باشی چراکه این جشنواره مال تویه.

کاهانی : همیشه اعتراضها وجود داشته من نمی دونم در سینمایی که این همه کارگردان بیکار و درجه یک داشتیم که فیلم ساختند و در جشنواره امسال هم فیلم ندارند چرا اونها را نیاوردند برای نمایش "هیچ"؟ آیا به دلایلینیومدند که باید دلایل روشن بشه و یا مسئولان جواب بدن که چرا ترکیب هیئت انتخاب ضعیف بوده خوب این لطمه میزنه به جشنواره .

سجادپور : این بحث درستیه اما نباید به گروهی کنایه زد ، من خودم فیلم" آخرین ملکه زمین" را داشتم که به بخش مسابقه راه پیدا نکرد ، شرکت کرد در فیلمهای اول و دوم ، دوتا دیپلم افتخارهم گرفت وخیلی ها گفتن جاش تو بخش مسابقه خالی بود من هم قواعد بازی را پذیرفتم و گفتم به هرحال هیئت انتخاب رأی نداده .

کاهانی : من یک سوال مهم کردم .

رویین تن : هیچ کس نمی تونه بگه هیئت انتخاب قوی بوده یا ضعیف ولی بعدها که تمام شد منتقدان می تونن این مسأله را بررسی کنند و قطعاً شما باید جواب بدین .

کاهانی : علی جان من یک سوال از آقای سجاد پور می کنم ؛

سجاد پور : این بحثها خیلی بحثهای خوبیه و به نظر من به ارتقای سینمای ایران کمک می کند ؛

کاهانی : من یک سوال از شما کردم و جواب ندادید گفتم که اگر فیلم "هیچ" مشکلش در واقع کیفیه مخلص شما هم هستیم ، این نظر شماست و دوستان پیشکسوت در هیئت انتخاب،اما چرا همین فیلمی که نمایش داده شد اکران نمی کنید ؛

سجاد پور : شورای پروانه نمایش به این فیلم چند تا اصلاح داده .

کاهانی : پس مشکل نظارتیه .

سجاد پور : چند تا اصلاح بهش خورده شما اسمشو هرچی می خواهید بگذارید؛ شما ازمن جواب قاطع می خواهید، شفاف عرض کنم نمایش عمومی فیلم فقط به شرط اون اصلاحاته چون قانون می گه ؛

سجاد پور در پاسخ به خبرنگاری که به استقبال خوب مردم از"هیچ" اشاره کرد گفت : شما در جمع بودید ، معنی استقبال را می دانید ، رأی می گرفتید ، ماچند روز دیگه سیمرغها را تقسیم می کنیم؛ بین الملل ، اول و دوم ، سینمای ایران ، همه می فهمند و همه می گن چرا این بازیگر گرفت ، چرا این کارگردان ؛ این سوال همه جشنواره هاست بحث جنبی همه جشنواره هاست و این بحث ، بحث شیرین و خوبی است ؛

کاهانی : چرا فیلمی که اینقدر صریح در باره اش صحبت می کنید و می گویید مشکلی نداره و من هم در مصاحبم از شما تشکر کردم چون تنها کسی هستی در این سیستم که جواب می دی من هر وقت زنگ می زنم خدا را شکر جواب تلفنتان را می دید، سوالم اینه چرا برای هیچ نمایش مردمی نگذاشتید؟

سجادپور: چرا به شما گفته بودند که نمایش فیلم لغو شده؟

کاهانی : آهان شایعه بوده یعنی .

سجاد پور : بله

کاهانی : نمایش مردمی پس داره

سجاد پور : نه کی گفته بود نمایش لغو شده

کاهانی : یک خبرنگاری

سجاد پور : چرا شما باور کردید

کاهانی : خوب من بالاخره ...

سجاد پور : تو جدول بوده

کاهانی : من تحقیق کردم...

سجاد پور : الانم نمایش داده شد

کاهانی : سوال منو انگار متوجه نمی شید من می گم فیلمی که به نظر شما هیچ مشکلی نداره چرا برای مردم نمایش نمی دید و برای منتقدان .

سجاد پور : خوب فیلمی که از بخش مسابقه خارج می شه دیگه فرصتی برای نمایش پیدا نمی کنه ؛ در بخش اول و دوم که نبودید در بین الملل هم که نبودید .

کاهانی : خوب خیلی از فیلمهایتان آماده نیست

سجاد پور : خیلی نیست جابجایی های اندکی صورت می گیره ، تلاش می کنیم کمتربشه عرض می کنم که وقتی فیلم امکان نمایش پیدا نمی کنه وازبا کس خارج می شه نبایس گفت : چرا خارج شده؟ رأی نیاورده دیگه! ولی چون این فیلم مقداری بحث انگیز شد و علاقه مند بودند ببینند من درخواست کردم باکس ویژه ای بگذارند، اگر دستم می رسید با کس ویژه را شاید بیشترمی کردم ولی برای سه فیلم " آتشکار،هیچ و زمهریر" گذاشته شده که حداقل ببینند تا متوجه شوند بحث خاصی نداشته ؛ ولی اون اصلاحات باید انجام بشه قانون اینو می گه .

علی رویین تن رو به کاهانی : نه عزیزم شاید همین فیلمی که می گی همه خوششان بیاد و بیارن تو جشنواره .

کاهانی : یک چیزی را صادقانه بگم آقای سجاد پور خوشحالم نیستم ، به جان شیما همسرم که تدوینگر فیلمم هستند ،

همسر کاهانی از" دور" : سلام آقای سجاد پور

سجاد پور : چرا اینقدر دورند

رویین تن :از گناه دوری می کنند

کاهانی : خوشحالم نیستم در جشنواره

سجاد پور : شما هم سر کار گذاشتید همه ما را

کاهانی : فیلمو جشنواره به زور از من گرفت من فیلمو نمی دادم اینها به من گفتند تو جشنواره را تحریم کردی اینه که گفتم بیا این فیلم

سجاد پور : کار خیلی خوبی کردید

کاهانی : به زور از من گرفتند

سجاد پور :همین که نخواستی این آرم ایجاد بشه کار خوبی کردی ؛ این جشنو گرم می کند من از شما متشکرم که حضور پیدا کردید ؛ فیلمتون موجب رونق شد یک سانس ویژه و خیلی خوب داشت و این بحثها خیلی خوبه ؛

کاهانی : حالا که شما به رونق علاقه مندید بزارید رونق بیشتری بگیره و در جشنواره نمایش مردمی پیدا کنه.

سجاد پور :منم سینما گرم تا ابد که مدیر نمی مونم می خوام تو همین سینما کار کنم .

علی رویین تن: مادام العمر مدیر می مونید.

سجاد پور در پاسخ به امکان نمایش عمومی "هیچ" ؛ تو باکس جشنواره پیش بینی نشده و دست من نیست

کاهانی : آخه باکس جشنواره فجر باکس فستیوال کن که نیست ، این فیلم را 2 شب بگذارید

سجاد پور : آخه جدول دستی که نیست ما ساعت ها را کم و زیاد کنیم ، ما هم که همیشه هستیم

کاهانی : آخه فقط شما جواب می دی

سجاد پور : الان در کاخ جشنواره هستید و آقای مسعود شاهی بغل دستتونه

رویین تن : سلطان کاخ اینجاست (با اشاره به سجاد پور )

سجاد پور :آقای مسعود شاهی این پشت بود صحبت ها را شنیدید

کاهانی : منتقل می کنید شما از مسئولان سینما یی خواهان رونقید

سجاد پور : شما علاقه مندید فیلمتان باز هم نمایش داده بشه من اینو منتقل می کنم

کاهانی : نه نه حرف تو دهن من نزارید من علاقه مندم که جشنواره شما رونق بگیرد.

سجاد پور : این همه حرف تو دهن من گذاشتی یک بار هم من می گذارم

کاهانی : اگر باکستون پره 2ساعت یا3 شب نمایش بزارید

سجاد پور : من اتفاقاً خودم علاقه مند به سانس های سحر گاه هستم

رویین تن : آره وصلش می کنند به نماز صبح

کاهانی : اصلاً یک سانسی بگذارید آقای سجاد پور که مردم نیایند ،

سجاد پور : آخه امشب هم سانسهای فوق العاده برای به رنگ ارغوان داشتی
م
کاهانی : یک سانسی بزارید که مردم نیان مثل سانسی که اینجا گذاشتین هیچکی نیومد ؛ مثلاً ساعتهای 2و3 بامداد

سجاد پور : باکس ویژه از قبل هم می دونستیم پربیننده خواهد بود ما مطمئن بودیم

رویین تن : به خاطر همین ما رو توقیف کردین

سجاد پور : به خاطر همین وقتی رویین تن می گفت چرا نمایش محدود ،می گفتیم تعداد نمایش یکدونه است ولی حتماً گرم و پر بیننده خواهد بود ؛ همیشه حاشیه ها موجب گرم شدن یک موضوع می شوند .

رویین تن : آقا من 2 دقیقه می خوام آقای سجاد پور رو ببینم ، نماز شب دو رکعت یادم رفته بهم بگه .

سجاد پور در پاسخ به انتقادهای رسانه ها به ساختار تله فیلمی برخی از آثار گفت: این نظرها در جای خودش محترمه اما هر موقع جای هیئت انتخاب بودید رأی ندید

کاهانی : این همان نشست مطبوعاتیه که من گفتما! اینارو بگین

سجاد پور : از جشنواره ،هیئت داوری مسابقه را سوال کنید، من در مورد ارزشیابی با شما صحبت می کنم .
خبرنگاری شایعه دیدن تنها 20 دقیقه از فیلمها توسط هیئت انتخاب را مطرح کرد و رویین تن گفت : این توطئه کوخ نشین هاست

سجاد پور هم در ادمه اشاره کرد: کارهیئت بازبینی تا سحر طول کشید،حالا میگویید هر فیلمی را 20 دقیقه دیدیم ؛ یک چیزی به نام تهمت وجود داره مراقب باشید ؛ من سینما گرم و از سینما آمدم.

علی رویین تن : چه فیلمی پخش می شد؟

سجاد پور : هیئت انتخاب هم تمامشان سینما گر هستند ؛ دیدن فیلم با صداگذاری اولیه یک مسأله است ، ما به عنوان داور که نمی خواهیم سیمرغها را اعلام کنیم ؛ 28 ساله در جشنواره فجر اغلب فیلمها بدون اتمام مراحل فنی توسط هیئت انتخاب دیده و برگزار شدند. اگر قرار باشد که کپی های کامل تهیه بشوند هیچ فیلمی به جشنواره نمی رسد شما دارید دقیقاً چیزی که خودتون می دانید غلطه می گید به خاطر اهداف خودتان ؛ من سینما گرم و تمام جشنواره ها را دیدم.

علی رویین تن: کن هم بودن

سجاد پور: علاقه مند نیستم اگر هم بودم بگم ؛ عرض کنم که هیئت انتخاب در تمامی سالها فیلمها را همین جوری دیده ؛ همیشه هم رسم نق زنی بوده ؛ شما به عنوان خبرنگار سوالتان از روی نا آگاهی است.

سجاد پور: انتخاب و داوری هر دو مهم هستند ؛ البته در تمام جشنواره ها داوری مهمتر است ؛ برای اینکه بحث برانگیزتره و ریزتر دیده میشه درواقع داورها جزیی تر نگاه می کنند ؛ کاندیدا معرفی می شه ؛ همیشه تو همه جشنواره ها این طور تلقی می شود؛

خبرنگاری نظر کاهانی را درباره " هیچ" پرسید و کاهانی درجواب گفت: من می گم که همه فیلمو دیدن حالا همه باید جواب بدهند به شما ، من فیلم ساختم من که نباید حرف بزنم ؛ اگر شما در این 20 دقیقه متوجه صحبت های آقای سجاد پور نشدید من بعد از دو هفته متوجه نشدم ؛ اصلاحات فیلم " هیچ " را بپرسید و ببینید که چه فاجعه ای قرار است اتفاق بیفتد. صحنه های اصلاحی پنج تاست ولی یکیش در حد فاجعه است باید فیلمبرداری کنیم دوباره.

8 بهمن 1388

به گزارش سی نت این اتفاق آغازی بود بر حضورهای جنجالی و سه ساله علیرضا سجادپور و عبدالرضا کاهانی در جشنواره فیلم فجر که به نوعی از عواملجذابیت های جشنواره فجر بودند!

 

منبع: سی نت و سینما پرس

3459 - محسن آزاددل

...............................................

  اثر مرتبط:

هیچ - Hich        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

  دیگر اخبار مربوط به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (255 خبر):

255 - فیلم‌فارسی از «رسوایی» شریف‌تر است / اظهارات صریح دکتر کوشکی درباره "رسوایی" و فیلم های مهم جشنواره سی و یکم فیلم فجر

254 - نظر خواهی خبرآنلاین از ۳۳ منتقد و نویسنده سینمایی / «دربند» و «آسمان زرد کم عمق» بهترین فیلم، رضا عطاران و نازنین بیاتی بهترین بازیگر

253 - جوایز بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اهدا شد / "تنهای تنهای تنها" به تنهایی در صدر

252 - نازنين بياتی: بيكار ماندن را به بازی در نقشهای ضعيف ترجيح میدهم

251 - برندگان طنزواره بین المللی هم اعلام شدند!!!! / یادداشت طنز هادی حیدری اندر احوالات حواشی جشنواره فیلم فجر

250 - بهترین های جشنواره سی و یکم به انتخاب نویسندگان سی نت معرفی شدند / "دربند"، داودنژاد، شهاب حسینی، نازنین بیاتی و ...

249 - "ما كه نبايد از اينكه هنرپيشه فكش را كج مي‌كند، كمي روي پنجه پا راه مي‌رود يا زانوهايش را موقع راه رفتن به هم مي‌زند يا چشمانش قرمز است، تحت تاثير قرار بگيريم!!" / گفت‌وگو با ضيا‌ءالدين دري، عضو هيات داوري بخش مسابقه سينماي ايران

248 - رد دلایل داوران جشنواره فیلم فجر از سوی دو پزشک / کم‌توانان ذهنی می‌توانند بچه سالم به دنیا بیاورند

247 - بهروز افخمی (عضو هیات داوران جشنواره فیلم فجر): "حوض نقاشی" و "هیس" فیلم هایی ضعیف در ساختار و محتوا بودند - همه سیمرغ‌های "استرداد" حق‌اش بود - بهرام توکلی از کنار ساخت یک شاهکار عبور کرده است

246 - «حوض نقاشی» غلط علمی داشت - «استرداد» شاخص این دوره از جشنواره بود - بیانیه هیات داوران تند نبود / ناگفته‌های جمال شورجه از داوری‌های جشنواره‌ی فجر

>> همه اخبار سی و یکمین جشنواره فیلم فجر

Header

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |   اخبار  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات

 

.......................................................................................................................................................................

 

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2002 - 2013 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت