New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

:: 27 بهمن 1391  5:03:46 PM  ::

برنامه هفت

برنامه هفت

 

سی نت: برنامه شب گذشته هفت 27 بهمن ماه اختصاص به بررسی عملکرد جشنواره سی ویکم فیلم فجر با حضور داوران این دوره از جشنواره و منتقدان سینمای ایران داشت.

به گزارش سی نت و به نقل از روابط عمومی برنامه هفت، در بخش ابتدایی برنامه سید ضیا الدین دری و مهدی فخیم زاده دو تن از داوران بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره مهمان برنامه بودند و درباره داوری های این دوره و حرف و حدیث های پیش آمده صحبت کردند. در بخش بعدی برنامه نیز محمد تقی فهیم، رضا درستکار و شهاب اسفندیاری حضور داشتند و به بررسی دستاوردهای جشنواره سی ویکم فیلم فجر پرداختند.

محمود گبرلو مجری و سردبیر هفت در ابتدای صحبتهایش با اشاره به جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: می توانیم ادعا کنیم سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی به میمنت تفکر نوینی که به آن دست یافته است توانسته پیشرفت های قابل توجهی حتی در سراسر جهان داشته باشد و ما باید به این سینما به عنوان یکی از شاخصه های انقلاب اسلامی افتخار کنیم. بنابراین با کنار گذاشتن اختلافات باید کمک کنیم تا این سینما بتواند با هویت ایرانی و با هدف جلب توجه مردم منشا تحولات دیگری باشد.

در ادامه مهدی عظیمی میرآبادی معاون فعالیتهای سازمان سینمایی پشت خط آمد و درباره تدوین پیش نویس اساسنامهجامعه اصناف سینمایی توضیح داد: اساسنامه تعدادی از صنوف سینماییتحویل داده شده و این هفته قرار است درباره آنها تصمیم گیری شده و به رای گذاشته شوند. توقع ما این است که بقیه اصناف نیز برای اینکه مشکلشان زودتر رفع شوند به ما بپیوندند.

وی درباره منحل شدن هیات سامان دهی صنوف سینمایی عنوان کرد: قرار بود تا زمانی که تکلیف صنوف سینمایی مشخص شود این هیات به کارش ادامه دهد اما با مشخص شدن اساسنامه فعلا سعید الهی به عنوان مدیر اجرایی هیات کارها را پیگیری می کند و به زودی با تشکیل اداره خدمات امور صنفی از هیات سامان دهی نیز خداحافظی می کنیم.
در ادامه برنامه مازیار رضا خانی دبیر جشنواره پروین اعتصامی نیز پشت خط آمد و درباره برگزاری این دوره از جشنواره و برپایی مراسم افتتاحیه در روز یکشنبه 29 بهمن ماه توضیحاتی ارائه داد.


گفتگو با مهدی فخیم زاده و سیدضیاءالدین دری درباره داوری جشنواره

سید ضیاء الدین دری و مهدی فخیم زاده از داوران این دوره از جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ اولین مهمانان برنامه بودند.

دری درباره داوری این دوره از جشنواره عنوان کرد: در این دوره به نظر می رسد نتایج داوری ها و عملکرد داوران بیشتر از قبل به چشم آمد و خاص تر شده بود. چون حضور هفت کارگردان در کنار یکدیگر انتظارها را بالاتر برده بود. می توانم بگویم که داوران این دوره همگی از یک نگرش و تفکر برخوردار بوده و به سینمای حرفه ای، بخش خصوصی و سینمای قصه گو توجه خاصی داشتند.

فخیم زاده نیزگفت: امسال با مشورت دوستان قبول کردم که در داوری ها حضور داشته باشم و برخلاف حرف و حدیث هایی که مبنی بر اختلاف و قهر و دعوا در میان داوران به وجود آمده بود باید بگویمکه ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم البته اختلاف نظر و سلیقه همیشه وجود دارد.

وی درباره قهر کردن جمال شورجه و حاضر نشدنش در مراسم اختتامیه گفت: جمال شورجه اعتقادات خاصی نسبت به محتوای برخی فیلم ها دارد اما ما معتقد بودیم که هیئت انتخاب قبل از جشنواره با ترکیبی که داشته فیلم ها را از نظر محتوایی بررسی کرده است و وظیفه ما چیز دیگری استو باید درباره ساختار فیلم ها نظر بدهیم. که در نهایت شورجه نیز این مسئله را پذیرفت اما بعد از جشنواره در مصاحبه ها نظر شخصی اش را بیان کرده که به آن حرجی نیست.

دری نیز توضیح داد: امسال دوستان هیات انتخاب اقدار لازم را در انتخاب فیلم های بدون مسئله از خود بروز داده بودند بنابراین انتخاب فیلم های دینی وظیفه ما نبود. البته این نکته باعث سوء تفاهم نشود که فیلم های دینی دغدغه ما نبوده است اما معتقد بودیم که بیشتر از مسائل محتوایی باید به ساختار آثار بپردازیم.

وی درباره صحبتهای بهروز افخمی درباره وی و اصراردری بر انتخاب یکی از بازیگرها گفت: اگر امسال داوران دیگری هم فیلمها را داوری می کردند بازهم 70 درصد از آرا مشترک بود. 30 درصد بقیه هم به سلیقه باز می گردد. همانطور که فخیم زاده گفت دیگر حرجی به حرفهای داوران بعد از انتخاب هایشان نیست. همه ما هم بهروز افخمی را می شناسیم. او هم نظرش را داده است.

وی ادامه داد: امیدوارم صحبتهای افخمی سوء تفاهمی ایجاد نکند. درست است که نظر من برای انتخاب بهترین بازیگر زن مکمل مریلا زارعی بود اما به هرحال او رای نیاورد و پگاه آهنگرانی انتخاب شد. البته زارعی جایگاه خودش را دارد و مطمئنا سال آینده جایزه خواهد گرفت.

فخیم زاده درباره اعمال نظر در نتایج نهایی عنوان کرد: هیچ مسئولی در کار داوران دخالت نکرد. ما حتی در طول این مدت یکی از مسئولان را ندیدم. فقط محمدرضا عباسیان دوبار به ما سر زد ولی حتی یک کلمه هم درباره نظرهای ما صحبت نکرد. هیچ پیام یا واسطه ای هم برای ما فرستاده نشد و ما در کمال استقلال تصمیم گیری کردیم.

دری درباره بیانیه هیات داوران گفت: بیانیه درواقع مجموعه مذاکراتی است که وجه مشترک همه اعضا به حساب می آید. بنابراین ضرورت یک ستیز دوساله ایجاب می کرد چنین بیانیه ای نوشته شود. البته معتقدم این بیانیه منصفانه و سیاستمدارانه نوشته شده بود.

فخیم زاده در این زمینه توضیح داد: این مسئله که سینمای ایران ترسیده و حساس شده است در بیانیه مطرح شد که حرف مشترک همه ما بود.بازتاب این سینمای ترسو در همه ارکان سینمای ما به چشم می خورد. فیلم های این دوره فیلم های کز کرده و ترسو شده ای بودند و این نشان دهنده فضای کلی سینمای ایران است. بنابراین این بیانیه بیان یک ابراز نگرانی بود.

فخیم زاده عنوان کرد: شاخصه اصلی فیلم های امسال ترسیده بودنشان است. این ترس به همه فضای ایران سرایت کرده و تبعات آن را در سال آینده خواهیم دید. این مسئله فیلمسازان و تهیه کنندگان ما را وادار کرده تا دست به عصا راه بروند و سینمایی خنثی تولید کنند.

وی افزود: در این دوره تلاش شد تا به دور از اسم و عنوان افراد و یا اینکه دولتی و یا خصوصی تولید شده اند به فیلم ها نگاه شود. مثلا من واقعا نمی دانستم که فیلم"خسته نباشید" متعلق به حوزه هنری است و یا اینکه حمید فرخ نژاد تا به حال جایزه بازیگری نگرفته است. بنابراین به هیچ عنوان برایمان اهمیت نداشت که فیلم متعلق به چه نهاد یا بخش دولتی است.

وی درباره دیده نشدن فیلم مهرجویی در داوری ها گفت: همه ما احترام زیادی برای داریوش مهرجویی به عنوان یکی از مفاخر کشور قائل هستیم اما بدون نگاه به عنوان وی به فیلمش توجه کردیم که نتوانست در داوری ها رای بیاورد.

دری در ارتباط با مصلحت اندیشی در داوری ها گفت: در یکی دو مورد مصلحت اندیشی هم داشتیم. مثلا فخیم زاده در موردی به این نتیجه رسید که اگر از رای خود کوتاه بیاید بهتر است چون مثلا بازیگر مورد نظر او یک رای داشت و دیگری 4 رای. بنابراین ترجیح داد با جمع هم نظر شود.

دری ادامه داد: ما با هیچ کس دشمنی نداشتیم. ارزیابی واقعی و تخصصی افراد در جاهایی ممکن است دچار اختلاف شود اما می توانم بگویم که ما بالای 50درصد اتفاق آرا داشتیم. ممکن است من علی رغم میل باطنی ام برای اینکه یک نامزد رای شکننده ای نداشته باشد به او رای داده باشم اما در نهایت خروجی قضیه مهم است.

فخیم زاده درباره متفاوت بودن آرا مردمی با نظر داوران گفت:اگر قرار باشد آرا مردمی و داوران یکی باشد که دیگر نیازی به داور نداریم. مردمی که در جشنواره حضور می یابند با مردم عادی که در طول سال به سینما می روند فرق دارند. مسئله دیگرنیز این است که تماشاگر با احساسش فیلم می بیند اما داور یا منتقد با منطق و تخصصش و همین مسئله باعث تفاوت انتخاب ها می شود.

دری نیز در این رابطه توضیح داد: بهترین شکل اعلام آرا مردمی این است که تماشاگران مختلف با مشاغل و سطح سواد و سن مختلف انتخاب و عضو اکادمی فیلم فجر شوند و بعد درباره همه فیلم ها منصفانه نظر بدهند. به این ترتیب می توان به آرا درست مردمی دست یافت چون در حال حاضر برای برخی فیلم ها موج راه می اندازند و یارگیری می کنند که درست نیست.

دری در ادامه بحث با اشاره به اینکه امثال فیلم های متنوعی در جشنواره حضور داشته عنوان کرد: درست است که فیلم های متنوعی در این دوره داشتیم اما اکثر آثار لنگ لنگان راه می رفتند که این مسئله نشان دهنده یک سری ملاحظات از طرف مسئولان دولتی است.

وی افزود: نهادهایی که مسئولیت دارند نمی گذارند برخی تجربه ها صورت گیرد بنابراین فیلمسازان ما به تکرار می افتند. در این دوره از میان این همه فیلم تنها سه اثر داشتیم که کمی موضوعات ملتهبی داشتند اما بقیه فیلم ها خنثی بودند.

دری درباره برخورد نامناسب نامزدهایی که جایزه به آنها تعلق نمی گیرد گفت: بیشتر نامزدهایی که به آنها سیمرغ تعلق نمی گیرند در مراسم اختتامیه شرکت نمی کنند.بنابراین به نظر می رسد که آرا نهایی لو رفته باشد که افراد می دانند برگزیده نشده اند، بنابراین به مراسم نمی آیند. ما باید عادت کنیم برای هم دست بزنیم و از جایزه گرفتن دوستانمان ناراحت نشویم.

وی ادامه داد: باید برگزیدگان ما تمرین کنند که وقتی روی سن می روند اول باید از داوران تشکر کنند.اما من اصلا نشنیدم که برگزیدگان ما از هیات داوران تشکر کنند. منتخبین ما باید شعف خود را از دریافت سیمرغ بلورین نشان دهند نه اینکه با چهره ای گرفته روی سن بروند.

وی درباره انتخاب نشدن شهاب حسینی گفت: من که پدر کشتگی با شهاب حسینی ندارم. من فقط در جایی عنوان کردم باید بین دیدگاه مخاطب عام و داوران تفاوت وجود داشته باشد. چون مردم جذب بازی بیرونی و خصیصه های بیرونی یک شخص، کند ذهن می شوند اما من به عنوان داور باید به جنبه های درونی نقش هم نگاه کنم. و دیگر اینکه حسینی بازیگر خوبی است و قبلا نیز جایزه گرفته و تشویق شده است.

فخیم زاده در پایان درباره انتخاب"استرداد" به عنوان بهترین فیلم جشنواره گفت: با وجود اینکه من به سینمای دولتی علاقه ای ندارم و آن را به صلاح سینما نمی دانم اما فیلم"استرداد" فیلمی حرفه ای بود که نامزد 14 جایزه نیز شده بود. بنابراین ما این فیلم را فارغ از دولتی بودنش دیدیم.

وی افزود: فیلمبرداری محمود کلاری نیز بسیار درخشان بود اما از آنجا که کلاری قبلا به حقش رسیده و جایزه های زیادی برده جایزه بهترین فیلمبرداری را به هومن بهمنش دادیم تا دیده شود و انگیزه پیدا کند. مطمئنا اگر خود کلاری هم داور بود این جایزه را به بهمنش می داد.


محمدتقی فهیم، رضا درستکار و شهاب اسفندیاری از عملکرد جشنواره گفتند

بخش پایانی برنامه شب گذشته اختصاص به بررسی عملکرد جشنواره سی ویکم فیلم فجر با حضور محمد تقی فهیم، رضا درستکار و شهاب اسفندیاری داشت.

فهیم در ابتدای صحبتهایش با گلایه از مسئولان دولتی گفت: سینمای ایران یک سینمای کاملا دولتی است و بودجه فیلم ها نیز از طریق دولت تامین می شود. بنابراین ما با سینمایی مدیریت شده و جهت دار روبرو هستیم. پس این مسئله که مسئولان ما بعد از برگزاریجشنواره شروع به انتقاد کردن می کنند که درباره انقلاب هیچ فیلمی ساخته نشده به نوعی نقض غرض به حساب می آید.

وی افزود: چطور سینمایی که 90 درصد فیلم هایش با بودجه دولتی ساخته می شود می تواند فیلمی پرهزینه درباره یک افسر قهرمان شاهنشاهی بسازد اما نمی تواند درباره یک فرد انقلابی اثری تولید کند و گناهش را هم به گردن فیلمسازان می اندازد.

این منتقد ادامه داد: نکته مورد توجه دیگر این است کهسینمای ما سال به سال دارد از فیلم های تفننی و طنز دورتر می شود در صورتی که مخاطبان نیاز به سرگرمی و تفریح دارند. از دوسال قبل ما بیشتر به دنبال شلوغ کردن سینما در زمان جشنواره هستیم تا به فکر مخاطب. به همین دلیل حدود 600- 700 تماشاگر عادی در برج میلاد حضور داشتند.
درستکار نیز درباره داوری این دوره از جشنواره گفت: متاسفانه داورهای این دوره بسیار خشک و دستوری به فیلم ها نگاه کردند. در هیچ جشنواره ای در دنیا داوران 7 نفر کارگردان سینما نیستند. داور جشنواره این حق را ندارد که قبل از اکران فیلمی درباره آن اظهار نظر کند. این دوستانی که از سینمای دولتی انتقاد می کنند بیشتر آثارشان را با بودجه های دولتی ساخته اند.

وی متذکر شد: متاسفانه مسئولان سایز سینمای ایران را کوچک کرده و فیلم ها را به سمت تله فیلم برده اند. فیلم های ما از جوهره سینمایی تهی شده اند و این مسئله ربطی به دولتی یا خصوصی بودن آنها هم ندارد. این اتفاق به دلیل فشاری است که مدیریت به سینما وارد کرده و این اتفاق دردناکی است.

اسفندیاری نیز در ادامه بحث گفت: درخشش های سینمای یاران متعلق به یک عده جوان بود که اکثرا هم تهرانی نبودند.این اعتماد به نفس جوانان قابل توجه است. این هنرمندان جوان نشان می دهند که سینما هنوز زنده است.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از نقاط ضعف جشنواره امسال این است که بودجه های کلانی صرف ساخت آثاری شده که معلوم نیست اصلا ضرورت ساختشان چیست؟. برخی ظاهرا پول مفتی در اختیار دارند و بدون جوابگو بودن آثاری می سازند که هیچ ضرورتی ندارد. همچنین شفافیت در مسائل و مناسبات مالی نیز نکته مبهمی است که باید از طرف مدیران شفاف سازی شود.

فهیم در ادامه برنامه عنوان کرد: طبعا حضور فیلمسازان جوان امیدوار کننده است. به نظر می رسد این هنرمندان جوان تلاش کرده بودند دغدغه های خودشان را بدون تقلید نشان دهند اما در فرم و ساختار با مشکلاتی روبرو هستند که قابل حل است.

وی در پایان متذکر شد: کیفیت فیلم ها باعث برجسته شدن هر جشنواره ای می شود. اما متاسفانه در این دوره جشنواره فیلم فجر برایند مناسبی نداشت. و مطمئنا این فیلم ها نه می توانند آثار ماندگاری در آینده بشوند و نه در جذب مخاطب موفق عمل کنند.
آمار فروش فیلم ها، تازه های اکران و گفتگو با چند تهیه کننده سینما درباره شرایط اکران فیلم ها در سال 92 بخش های دیگر برنامه شب گذشته بودند.

***

نظر سنجی برنامه نیز به طرح این سوال اختصاص داشت که جشنواره فیلم فجر در کدامیک از گزینه های: برپایی افتتاحیه و اختتامیه، نظم در جدول نمایش فیلم ها، اطلاع رسانی و تبلیغات، عملی شدن همه وعده ها و حضور طیف های مختلف موفق تر عمل کرده است؟ که در پایان برنامه گزینه یک توانست بیشترین رای را از آن خود کند.

 

منبع: سی نت

8205 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت