New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

یک دربی؛ یک دنیا حساسیت / یادداشت آرش عبدی به بهانه هفتاد و هفتمین رویارویی استقلال و پرسپولیس

:: 13 شهریور 1392  3:31:45 PM  ::

دربی 77 - پرسپولیس و استقلال

دربی 77 - پرسپولیس و استقلال

 

سی نت: جمعه ی این هفته، هفتاد و هفتمین دربی را در پیش خواهیم داشت. مهمترین شاخصه ی این بازی، حساسیت فراوان آن است. حساسیتی که باعث می شود کیفیت فنی بازی در سطحی پایین قرار گیرد. در سطح اول فوتبال دنیا، دربی هایی از این قبیل بسیار است. از ال کلاسیکو می توان به عنوان مهم ترین دربی دنیا یاد کرد. هرچند در تعریف دربی آمده است که هر دو تیم باید متعلق به یک شهر باشند. اما آنچه در دنیای فوتبال مرسوم است به دیداری که دارای حسایسیت فراوان باشد نیز دربی می گویند.

احتمالا دربی هفتادوهفتم استقلال و پرسپولیس نیز همچون اکثر دربی های گذشته این دو تیم بار فنی بالایی نخواهد داشت. اما باز هم نمی شود بی تفاوت از کنار آن عبور کرد. علت های مختلفی را می توان برای این مساله عنوان کرد. از جمله نبود تفکر حرفه ای در بین بازیکنان و مربیان دو تیم چرا که استرس و ترس از شکست آنقدر بر روی شانه هایشان سنگینی می کند که دیگر توانی برای فوتبال بازی کردن باقی نمی ماند. در این بازی شاهد حضور بازیکنانی خواهیم بود که به نوعی مقابل تیم سابق خودشان قرار می گیرند. به چند مورد آن اشاره ای خواهیم داشت.

محمد قاضی
پس از پیوستن قاضی به پرسپولیس، کمتر کسی می توانست تصور کند که یک سال بعد او راهی استقلال خواهد شد. قاضی در پرسپولیس دوران ناموفقی داشت. مصدومیت های فراوان و همینطور نیمکت نشینی های مداوم باعث شد تا وی نتواند فصل خوبی را سپری کند. با امدن علی دایی به پرسپولیس، او در فهرست مازاد قرار گرفت و با کارنامه ای ناموفق از پرسپولیس جدا شد. در فصل نقل و انتقالات بود که استقلال موفق به جذب محمد قاضی شد. با این انتقال قاضی نیز به جمع یاغی ها پیوست.یاغی اصطلاحی ست که به بازیکنی که از استقلال به پرسپولیس و یا بالعکس نقل مکان کند،گفته می شود. در بازی های گذشته استقلال،قاضی توانست عملکرد مثبتی داشته باشد و تا اینجای کار سه گل زیبا را نیز به ثمر رسانده است. باید دید آیا وی می تواند مقابل پرسپولیس گلزنی کند و آیا هواداران پرسپولیس برخورد خوبی با او خواهند داشت؟

میثم حسینی
زمانی که میثم حسینی از گسترش فولاد تبریز به استقلال آمد، برای کمتر کسی شناخته شده بود. اما او خیلی زود توانست نظر مثبت پرویز مظلومی(سرمربی وقت استقلال ) را جلب کند و به یکی از مدافعان ثابت استقلال تبدیل شود.اما با امدن قلعه نویی به استقلال ،حسینی از ترکیب استقلال کنار گذاشته شد.در نیم فصل دوم سال گذشته نیز همراه با امین منوچهری به نفت تهران نقل مکان کرد.با آغاز فصل نقل و انتقالات، میثم حسینی به قرمزپوشان پایتخت پیوست. به احتمال فراوان حسینی در بازی مقابل استقلال جزو نفرات ثابت پرسپولیس خواهد بود.

علیرضا نیکبخت واحدی
نیکبخت از آن دسته بازیکنانیست که هم در استقلال و هم در پرسپولیس دوران موفقی را سپری کرد. زمانی که او با حاشیه های فراوان از استقلال به پرسپوبیس پیوست، خیلی ها بر این باور بودند که دوران درخشش نیکبخت به پایان رسیده است . اما اینجنین نشد.نیکبخت با پیراهن پرسپولیس موفق به گلزنی به استقلال شد و حتی به شادی پس از گل هم پرداخت. پس از چند سال نیکبخت به استقلال بازگشت. بازگشتی که نتوانست کام هواداران استقلال را شیرین کند.چرا که نیکبخت دیگر آن بازیکن ستاره نیست.
در دربی جمعه احتمال بازی کردن نیکبخت کم است.اما همین که نام تیم مقابل، پرسپولیس است، خود می تواند باعث حاشیه ها ی فراوانی شود.

سیدمهدی سیدصالحی
مهمترین مشخصه سیدصالحی در زمان حضورش در تیم های مختلف گل زدن به تیم سابق خود است. زمانی که از تراکتوسازی جدا شد، کمتر کسی می توانست تصور کند که مقصد بعدی وی پرسپولیس باشد. چرا که در زمان حضورش در استقلال خود را یکی از بازیکنان متعصب این تیم می نامید. اما اکنون با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار می گیرد.

بهزاد غلامپور
با حضور علی دایی در پرسپولیس، غلامپور نیز به جمع کادر فنی این تیم اضافه شد. بیشتر دوران بازیگری غلامپور در استقلال بوده است و حتی در زمان مربیگری مرفاوی، در کادر فنی استقلال نیز حضور داشت. باید دید در صورت گلزنی پرسپولیس در بازی روز جمعه، غلامپور به مانند بازی با فولاد به شادی می پردازد یا خیر.

***

دیدارهای جنجالی

در اکثر دربی ها شاهد درگیری و جنجال از سوی بازیکنان و مربیان دو تیم بودیم. از دربی سال 1373 شروع می کنیم. در آن بازی به یاد ماندنی، کتک کاری مجتبی محرمی با امیر قلعه نویی باعث شد که دیگر بازیکنان دو تیم به جان هم بیفتند. بازیکنانی نظیر شاهرودی، پیوس، ورزمرزیار،عابدزاده، غلامپور و ....در این درگیری حضور داشتند.نکته جالب این که صداوسیما با آغاز درگیری ها ،پخش مستقیم مسابقه را قطع کرد. پس از این بازی ،چندین بازیکن از هر دو تیم با محرومیت های بسیار سنگینی روبرو شدند.بازی برگشت نیز در ورزشگاهی در بندرعباس برگزار شد.

دربی سال 79 نیز چیزی کمتر از دربی سال 73 نداشت.در آن بازی معروف ،پر بود از اتفاقات ریز و درشت. گلزنی هاشمی نسب به پرسپولیس و غش کردن پس از گل، مشت برومند به پایان رافت و کتک کاری نوازی و استیلی با یکدیگر در پایان بازی. نتیجه 2 -2 شد و گل های پرسپولیس را رهبری فرد و علی کریمی و گل های استقلال را نیز محمد نوازی و مهدی هاشمی نسب به ثمر رساندند.

البته بازی های به یاد ماندنی فراوانی را از این دو تیم شاهد بودیم. از جمله این دربی ها بازی بود که که با برد 2-3 پرسپولیس همراه بود.آن هم در شرایطی که پرسپولیس 10 نفره بود. اما با امدن ایمون زائد ورق برگشت و با سه گلی که زائد وارد دروازه استقلال کرد، پرسپولبس برنده از زمین خارج شد و یا چند بازی پیاپی که استقلال توانست با مربیگری مظلومی پرسپولیس را شکست دهد. لقب سوبله چوبله لقبی بود که هواداران استقلال به پرویز مظلومی دادند.

باید تا روز جمعه صبر کنیم. امیدواریم این بازی جزو بازی هایی باشد که هیچگاه از خاطرمان نرود. یک بازی جذاب همراه با گل های فراوان.

 

منبع: سی نت

23120 - احمد شاهوند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت