New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

بیانیه تند و مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه صدا و سیما/ برخی برنامه‌های میلیاردی شما ۱۰۰ هزار بیننده هم ندارد!

:: 29 دی 1392  7:40:45 PM  ::

دربی 77 - پرسپولیس و استقلال

دربی 77 - پرسپولیس و استقلال

 

سی نت: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیانیه مشترکی را علیه صدا و سیما منتشر کردند. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،نظر به برخورد عجیب و نادرست تعدادی از برنامه‌های صداوسیما نسبت به دربی 78 که نشان از فقر و فقدان اطلاعات صحیح در باب کمک مالی نهادهای دولتی به این دو باشگاه بزرگ کشور دارد، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیانیه مشترکی منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است: با تأکید بر این واقعیت که ما خود از علاقه‌مندان و حامیان صدا‌و‌سیما هستیم سوال این است:

چگونه به بهانه کیفیت دربی به دو باشگاهی که این همه طرفدار دارند اهانت می‌کنید؟ چرا به هر بهانه‌ای دم از هزینه‌ کردن از بیت‌المال می‌زنید و به خود اجازه می‌دهید که بگویید دولت نباید به دو باشگاه مردمی پرسپولیس و استقلال که ریشه در قلب و روح و احساسات مردم دارند کمک کند. آیا زمانی که این دو تیم بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارند، می‌گویید «دولت باید به اینها کمک کند؟» در حالی که استقلال و پرسپولیس در فصل جاری مجموعاً 5/2 میلیارد از بودجه دولتی و بیت‌المال استفاده کرده‌‌اند چرا دم از هزینه‌های 50 میلیارد تومانی آن هم از بیت‌المال می‌زنید؟

برادران عزیز شما بیست شبکه دارید اما شاید برخی از شبکه‌های شما به رغم‌هزینه‌های میلیاردی و نجومی صدهزار بیننده هم نداشته باشند آیا آنها را تعطیل می‌کنید! شما اختتامیه جشنواره جام‌جم را ساعت‌ها زنده و مستقیم از تلویزیون پخش می‌کنید و جواب هم نمی‌دهید که چند میلیارد هزینه برگزاری مراسم و پخش زنده آن شده است. این دربی اما بالغ بر 40 میلیون بیننده داشت و شما از روزهای قبل از بازی در بخش‌های مختلف و در برنامه‌های ترکیبی و ورزشی به آن پرداخته و یک هفته قبل از دربی و چند روز پس از آن خوراک بسیاری از برنامه‌های شما با همین دربی تأمین شده است و در کنار آن کلی هم درآمد داشته‌اید حال چطور به خود اجازه می‌دهید به بهانه کیفیت دربی از ریشه به این دو باشگاه حمله کرده و کار را به جایی برسانید که بگویید دولت نباید به این تیم‌ها پول بدهد.

آیا شما می‌گویید چرا برخی باشگاه‌های طرفدار یا بدون طرفدار سالیانه 5، 10 یا15 میلیارد تومان و حتی بیشتر از آن از بودجه بیت‌المال ارتزاق می‌کنند اما استقلال و پرسپولیس با ده‌ها میلیون از هواداران خود مجموعاً 5/2 میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

وقتی ما دولتی هستیم و باشگاه دست بخش خصوصی نیست و بسیاری از راه‌های درآمدزایی ما به ناحق توسط صداوسیما بسته شده چرا دولت نباید به این تیم‌ها کمک کند؟ یا استقلال و پرسپولیس را خصوصی کنید و آنگاه بودجه دولتی‌شان را قطع کنید یا اینکه منصفانه و عادلانه مثل سایر باشگاه‌ها با این دو هم برخورد کنید.

برای این بازی اخیر در ازای پول بلیت که هواداران پرداخت کردند ، هزینه 41 میلیون‌ تومان اجاره استادیوم آزادی توسط باشگاه میزبان پرداخت شد. آیا شما هم برای برنامه‌های خود یک ریال هزینه کرده‌اید یا میلیاردها تومان با پخش آگهی‌های قبل از بازی بین دو نیمه و بعد از بازی‌ بیش از 50 دقیقه زیرنویس و ... سود برده‌اید؟

مگر غیر از این است که حتی در سایر برنامه‌های ورزشی خود در یک هفته اخیر به لطف دربی میلیاردها تومان درآمد تبلیغاتی و بازرگانی داشته‌اید؟

انصاف‌تان کجا رفته چرا خیلی راحت این دو باشگاه را با ارقام غیرواقعی زیر سوال برده و مسخره هم می‌کنید و به نوعی مثل دستمال کاغذی با این دو باشگاه ریشه‌دار و پرطرفدار که میراث فرهنگی مملکت هستند برخورد می‌کنید؟

آیا پرطرفدار و مردمی بودن گناه و جرم این دو باشگاه است؟

آیا شأن این دو باشگاه این برخوردها و این بی‌انصافی‌ها است؟

بیایید و لطف کنید یک بار هم که شده بگویید همین دربی برای شما چند میلیارد تومان درآمد در بر داشته است.

اینقدر دم از بیت‌المال نزنید، کدام بیت‌المال؟

استقلال و پرسپولیس مگر چقدر بودجه از دولت دریافت کرده‌اند که این همه باید پاسخگو باشند؟ مگر این دو باشگاه متعلق به مردم، دولت و بیت‌المال نیستند؟

ما از شما جز انصاف و عدالت چیزی نمی‌خواهیم لطفاً منصف باشید نه اینکه به هر بهانه‌ای بیایید و به دو باشگاهی که مورد توجه و مورد علاقه مردم هستند حمله کنید.

مخلص کلام اینکه، صدا و سیما اگر حرفه‌ای تر و صحیح‌تر را‌ه‌های درآمدزایی باشگاه‌ها در سراسر جهان را ردیابی کرده و مورد تفحص قرار دهد متوجه می‌شود که باشگاه‌‌هایی با طرفداران و هواداران بسیار کمتر از این دو تیم، فقط با حق‌پخش تلویزیونی استخوان‌بندی خود را می‌سازند و بخش پایانی شِکوه اما اینجاست که صدا و سیما نه تنها حق این دو باشگاه را به طور واقعی پرداخت نمی‌کند بلکه معترض است که چرا وزارت ورزش به دو تیم زیرمجموعه قانونی خود کمک می‌کند.

راستی آیا به این فکر کرده‌‌اید که اگر فوتبال و اگر این دو تیم نبودند چگونه برنامه‌های صدا و سیما را پر می‌کردید و مردم را جلوی جعبه جادویی می‌نشاندید؟

حق پخش تلویزیونی برای هر یک از این دو باشگاه حداقل 40 میلیارد تومان است. صدا‌و‌سیما این پول را که نمی‌دهد حداقل نمک روی زخم این دو باشگاه نپاشد.

 

منبع: فارس

4479 - محسن آزاددل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت