New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

چهره ها و خبرها: دردسرهای عظیم امیرحسین صدیق، نیما شاهرخ شاهی و تدارک سفر به ترکیه، خداحافظی آتنه فقیه نصیری از بازیگری و ...

:: 28 خرداد 1394  8:14:44 AM  ::

بالا از راست: اشکان خطیبی، امیرحسین صدیق، نیما شاهرخ شاهی / پایین از راست: استیو مارتین، جنیفر لارنس و آتنه فقیه نصیری

بالا از راست: اشکان خطیبی، امیرحسین صدیق، نیما شاهرخ شاهی / پایین از راست: استیو مارتین، جنیفر لارنس و آتنه فقیه نصیری

 

سی نت: امیرحسین صدیق با «دردسرهای عظیم 2» در ماه رمضان
امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر در حال حاضر به کار در تلویزیون مشغول است. وی در حال حاضر بازی در سریال «بی‌قرار» به کارگردانی و نویسندگی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی را به پایان رسانده و سریال «دردسرهای عظیم 2» را برای ماه رمضان آماده پخش دارد. این سریال هم به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهيه كنندگي مهران مهام توليد مي شود. وی در این باره می گوید: در زمینه تئاتر پیشنهادهایی داشتم و ما متاسفانه وقت کافی برای آن نبوده است. با توجه به سریال‌هایی که سال‌های گذشته در آن بازی داشتم و تجربه مناسبی از برخوردهای تهیه کنندگان و تعهدهایشان نداشته‌ام، ترجیح می‌دهم تنها در کارهایی که تهیه کنندگان واقعی مانند مهام و اوجی در آنها حضور دارند به فعالیت بپردازم. اکنون من مدت دو سال است که از تلویزیون طلبکار هستم. به طور مثال سال گذشته با بازی در سریال «عصر پاییزی» شرایط نامساعدی را شاهد بوده‌ام، چرا که هنوز هم با من تسویه حساب نکرده‌اند.
صدیق در خصوص پیشنهادهای سینمایی می‌گوید: گر چه برخی کارها را نپسندیده ام اما مشکلی دیگر که بسیار هم عجیب بود، پیشنهاد دستمزدها از طرف تهیه کنندگان بود چرا که دستمزدهای پیشنهادی از سالهای گذشته هم کمتر بود و حتی من یه یکی از تهیه کنندگان پیشنهاد دادم که حداقل در فروش فیلم سهیم باشم اما باز هم قبول نکردند و واقعا معنای این وضعیت چیست. در کل من تنها امید دارم که در دولت امید تنها راهی که برای ما مانده امیدوار است به امید اینکه اوضاع نابسامان رفع شود.

نيما شاهرخ شاهي در تدارك سفر به تركيه
نيما شاهرخ شاهي بازيگر سريالهايي چون «فاصله ها»، «معراجي ها»، «دختران حوا»، «ملكوت» و «شمس العماره» در اين باره مي گويد: «در حال حاضر مدتي است كه درگير بازي در فيلم سينمايي «فقط به خاطر تو» هستم كه البته نام آن به «من و شارمين» تغيير كرده است. اين فيلم به كارگرداني بيژن شيرمرز در حال توليد است و فيلمنامه بسيار جالب و قوي دارد».
وي همچنين درباره نقشي كه در اين فيلم بازي مي كند، ادامه مي دهد: «نقشي كه من بازي مي كنم، شخصيتي بسيار جالب و غير قابل پيش بيني دارد و جذابيت آن هم براي من همين مسئله است. نه مي توانم بگويم نقش منفي است و نه مثبت».
وي همچنين درباره بازيگران ديگري كه در اين فيلم بازي مي كنند، عنوان ميكند: «گوهر خير انديش، ويشكا آسايش، مجيد صالحي، فريبا نادري و سحر قريشي ساير بازيگران اين فيلم سينمايي هستند».
شاهرخ شاهي درباره ساير فيلمهايي كه آماده نمايش دارد، مي گويد: «سه فيلم هم از نوروز تا به امروز كار كردم كه براي شبكه نمايش خانگي است. فيلم «اتومات» كه من در اين فيلم نقش يك راننده تاكسي را دارم كه 5 خواهر دارد و قصد ندارد كه اجازه ازدواج را به آنها بدهد. طنز بسيار جالب و شيريني دارد. فيلم «دست روزگار» كه در اين فيلم هم نقش يك جوان امروزي را دارم كه شيطنت بسياري در وجود اين جوان است. در فيلم «آدمهاي متفاوت، زندگيهاي متفاوت» هم نقش يك آدم كر و لال را بازي كردم كه يك تنه خانواده را مي چرخاند».
وي در پايان نيز درباره فيلم سينمايي كه قرار است بازي كند، مي گويد:«من يكي از بازيگران فيلم «تارات» به كارگرداني پدرام بهرامي فر هستم كه تمام سكانس هاي بازي من در تركيه است و بزودي براي بازي در اين فيلم به تركيه سفر خواهم كرد. نقش منفي اين كار را دارم و اكبر عبدي، مهدي اميني خواه و رضا آشتياني هم ساير بازيگران اين فيلم هستند.»

نظر اشکان خطیبی درباره بازگشت طنز به تلویزیون
اشکان خطیبی با بیان اینکه از رویکرد جدید تلویزیون در جهت بازگشتش به سریال‌های طنز استقبال می‌کند، خاطرنشان کرد: این اتفاق به شرطی که برنامه‌ریزی شده و در این زمینه فکر شده باشد، خوب است؛ در غیر این صورت اگر از سر ناچاری تلویزیون به شکل مقطعی به سمت طنز برود، اتفاق خوبی نیست.
وی سپس بیان کرد: اصولا طرفدار تک لحنی بودن نیستم و به نظرم تنوع و تفاوت رنگ‌هاست که باعث می‌شود زیبایی‌ها به چشم بخورد؛ بنابراین از اینکه رویکرد تلویزیون به سمت طنز رفته شخصا استقبال می‌کنم، البته ما زیرساخت‌هایی هم داریم که در تلویزیون وجود ندارد و باید به آنها نیز توجه شود.
خطیبی بار دیگر تأکید کرد: تلویزیون به سمت برنامه‌های نو و متنوع‌تر برود و زیر‌ساخت‌هایی که تا به حال به آنها توجه نکرده را هم تجربه کند.
بازیگر سریال‌های «دوران سرکشی»، «در مسیر زاینده رود»، «تکیه بر باد» و «بچه‌های نسبتا بد» در پایان اعلام کرد که فعلا کار جدیدی برای تلویزیون ندارد و این روزها فقط مشغول تمرین تئاتر است.

آتنه فقيه نصيري و خداحافظي از بازيگري به خاطر دلخوري از مميزي
آتنه فقيه نصيري بازيگر پر سابقه مجموعه هاي مختلف تلويزيوني و سينمايي از جمله «خانه سبز», «مدار صفر درجه», «داستان يک شهر» و «دختران» و همچنين«مزرعه پدري» ,«هشت پا» و «قارچ سمي» بوده و طي دو سال اخيردر هيچ کاري به جز «شمعدوني» حضور نداشت.
او که اخيراً سريال «شمعدوني» را روي آنتن داشت، درباره فعاليت اخير خود مي گويد: «در طي چند سال اخير رغبتي براي بازي در هيچ کدام از کارهايي که پيشنهاد مي شد نداشتم تا اينکه متن سريال شمعدوني براي من فرستاده شد و از نظر من يک متن حرفه اي و بسيار قوي بود. در نتيجه خوشحال شدم که بالاخره کاري پيشنهاد شد که انگيزه اي براي حضور دوباره در تصوير را برايم ممکن مي کند.»
او در ادامه از دلايل فعاليت کم خود مي گويد: «بعد از حضور در سريال شمعدوني مطمئن شدم که اين آخرين فعاليت من خواهد بود چرا که سانسور ها از سمت سازمان به حدي زياد بود که خيلي از زحمات گروه به هدر رفت و احساس مي کنم که يا کار خوب ساخته نمي شود يا اگر هم ساخته شود با برخوردهاي اين چنيني رو به رو مي شود».
او همچنين در ادامه توضيح مي دهد: «وقتي يک متن براي پخش بارها به سازمان مي رود و بررسي و تصحيح مي شود، چرا در حين پخش بايد با اين مشکلات رو به رو شويم. من تنها به اين فکر مي کنم که چرا با کار تخصصي مشکل داريم».
او در آخر مي گويد: « من سال ها از تماشاي تلويزيون ايران دوري کردم، چون کارها را نمي پسندم اما مسئولين که دائما به جذب مخاطب به سمت تلويزيون اصرار دارند چه راهي را در نظر ميگيرند؟ بسياري از افراد که به ماهواره گرايش داشتند در ساعت پخش شمعدوني، تلويزيون ايران را مي بينند و اين بايد هدف ما باشد.من ديگر کار نمي کنم و اين آخرين حضور من خواهد بود.»

جنیفر لارنس و کریس پرات «مسافران» یک فیلم فضایی
کمپانی فیلمسازی سونی که مدت‌ها پیش خبر از ساخت فیلمی علمی تخیلی تحت عنوان «مسافران» داده بود، اکنون «جنیفر لارنس» و «کریس پرات» را به عنوان بازیگران نقش اصلی این پروژه سینمایی معرفی کرده است.
کارگردانی این فیلم را «مورتن تیلدم» به عهده دارد و قرار است این پروژه سینمایی را با بودجه‌ای بالغ بر 150 میلیون دلار از ماه سپتامبر سال میلادی جاری جلوی دوربین ببرد.
فیلمنامه این فیلم را «جان اسپایتز» (دکتر استرنج) نوشته و داستان آن درباره چند نفر است که عازم یک مسافرت بین‌کهکشانی می‌شوند ولی از آنجاییکه این سفر یک قرن طول می‌کشد، همه آنها به یک خواب مصنوعی فرو می‌روند ولی در این میان یکی از مسافران (با بازی کریس پرات) 90 سال زودتر از موعود از خواب بیدار می‌شود و او برای اینکه در تنهایی نمیرد، یکی از مسافران زن (با بازی جنیفر لارنس) را از خواب بیدار می‌کند ولی این دو پس از مدتی متوجه می شوند که اختلالی در سفینه به وجود آمده و زندگی همه مسافران در خطر است.
هم‌اکنون سازندگان فیلم در تلاشند تا بتوانند بودجه فیلم را از 150 میلیون به 90 میلیون دلار کاهش دهند ولی در این باره هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

استیو مارتین در واشنگتن یک نمایش موزیکال روی صحنه می‌برد
مارتین مرد رسانه‌هاست. در سینما نقش پدر عروس و در تلویزیون آدمی وحشی و دیوانه می‌شود، برای موزه‌ها اشیائی از هنرمندان قرن بیستم مثل ادوارد هوپر و فرانسیس بیکن امانت می‌دهد و حال می‌ماند نمایشی موزیکال که آن را نیز به روی صحنه می‌برد.
استیو مارتین نمایش «ستاره درخشان» را با همکاری ادی بریکل خواننده و ترانه نویس برنده جایزه «گرمی» نوشته است که آن را در تعطیلات همین فصل در سالن «کندی سنتر» به روی صحنه می‌برد.
واشنگتن پست در شماره امروز خود نوشت، نمایش «ستاره درخشان» از دوم دسامبر در سالن آیزنهاور به روی صحنه خواهد رفت و تا افتتاحیه تئاتر برادوی در بهار آینده به اجرا درخواهد آمد.
استیو مارتین مرد رسانه‌هاست. در سینما نقش پدر عروس و در تلویزیون آدمی وحشی و دیوانه می‌شود، برای موزه‌ها اشیائی از هنرمندان قرن بیستم مثل ادوارد هوپر و فرانسیس بیکن امانت می‌دهد و رمان می‌نویسد و حال می‌ماند نمایشی موزیکال که آنرا نیز به روی صحنه می‌برد.
استیو مارتین در مصاحبه تلفنی گفت: من با تئاتر موزیکال بزرگ شده‌ام، موزیکال‌هایی چون «مرد موسیقی» «بانوی زیبای من» و «اوکلاهاما».
مارتین با نوشتن کتاب، بریکل با خلق اشعار و هردو با خلق موسیقی، نمایش موزیکال «ستاره درخشان» را ساخته‌اند. داستان این نمایش موزیکال در کارولینای شمالی در دهه چهل درست پس از جنگ دوم جهانی اتفاق می‌افتد و فلاش بکی به دهه‌های پیش‌تر دارد و داستان مردی جوان است که با رویای نویسندگی، از جنگ به خانه برگشته است.
مارتین و بریکل در سال 2013 نیز برای تولید آلبوم «عشق برای تو آمده» همکاری داشته‌اند.بع: فارس

 

منبع: بانی فیلم آنلاین - فارس

2795 - احمد شاهوند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت