New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

از عشق تا مرگ با عادل فردوسی‌پور / شب جذاب «خندوانه» با حضور مالک پاری‌سن ژرمن

:: 20 مهر 1394  6:44:13 PM  ::

عادل فردوسی پور در برنامه

عادل فردوسی پور در برنامه "خندوانه"

 

سی نت: عادل فردوسی پور پس از سالها با حضور در یک برنامه تلویزیونی تن به گفت و گو داد و به سوالات رامبد جوان پاسخ داد.

این برنامه با تشویق شدید فردوسی پور توسط جوان آغاز شد و با حضور جناب خان در پارت سوم برنامه شکل دیگری به خود گرفت . متن حرفهای او را در برنامه خندوانه بخوانید:

مجری و گزارشگر محبوب صدا و سیما و برنامه نود درباره علایق خاص فوتبالی اش گفت: در منزل من زمان پخش فوتبال سه تلویزیون روشن است و به پخش فوتبال می پردازد و یک رادیو هم روشن است و مسلما هر کس بیاید دیوانه می شود.


خواب های فوتبالی

فردوسی پور در مورد خواب های عجیبش نیز در این برنامه پرده برداشت و گفت: همه می دانند من لیورپولی هستم و یادم هست یک بازیکن فنلاندی در این تیم حضور داشت که همه گزارشگران او را "هیپیا" تلفظ می کردند و البته گزارشگران انگلیسی او را هوپیا؛ من از سفارت فنلاند درباره اسم او پرسیدم که تلفظ درست او را هوپیا گفتند. از آن پس من او را هوپیا تلفظ کردم و یک شب در خوابم آمد و گفت دستت درد نکند و تنها تو اسم مرا درست تلفظ می کنی!

او در ادامه برای اینکه علاقه ویژه خود به تیم لیورپول را عیان کند اعلام کرد بارها در خواب هایش خود را در سمت های مختلف مدیریت و فنی این تیم دیده است.

عادل فردوسی پور در این برنامه درباره خواب هایی که به بازی با ستارگان بزرگ دنیا ارتباط داشت نیز سخن گفت و گفت بعضی اوقات با توجه به چنین خواب هایی اصلا دوست ندارم بیدار شوم.


چرا از فردوسی پور در صدا و سیما حمایت می شود

عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه در اقدامی جالب درباره حمایت هایی که از او طی این مدت از او شده گفت: من طی این مدت بارها از سوی خیلی ها اذیت شدم. از رییس سازمان تربیت بدنی تا نمایندگان مجلس و ... و خیلی سختی کشیدم. او ادامه داد: اما مدیران سازمان از من حمایت کردند، چون خیلی سالم کار کردم از موقعیتی که داشتم استفاده هم نکردم چه برسد به اینکه بخواهم سواستفاده کنم. فردوسی پور در ادامه درباره سلامت کاری اش گفت: در یک برنامه پربیننده مسلما پیشنهادات اغوا کننده و بی شرمانه ای شده اما هیچ وقت حاضر نشدم از آن سواستفاده کنم چون احساس می کنم شان برنامه و شان خودم پایین می آید.


راز ماندگاری برنامه نود

مجری و تهیه کننده برنامه نود درباره راز ماندگاری برنامه اش طی این سال ها گفت: خیلی از برنامه ها طی این سال ها آمدند تا برنامه نود را به قول خودشان بزنند و جایگاهش را بگیرند. وی ادامه داد: خیلی از برنامه ها نیت شان خیر نبوده و می گفتند بیاییم نود را بزنیم. من شخصا آدم رقابت جویی هستم و از رقابت نمی ترسم. هرگز تلاش نمی کنم با شکل غیر اخلاقی رقیبم را از راه به در کنم. اینطور نیستم که تیم رسانه ای تشکیل دهم و نیت شان خیر نبوده است.


چطور می توان عادل را عصبانی کرد؟

گزارشگر محبوب صدا و سیما در پاسخ به این سوال که آیا عصبانی می شود یا خیر گفت: اصولا خیلی کم عصبانی می شوم و در زندگی شخصی ام فردی آرام و ساکت هستم. وی ادامه داد: اما طی این سال ها بارها اتفاق افتاده که خیلی راحت تهمت مالی زده می شود و خیلی اذیت می شوم. وقتی یک سری آدم که به نظر می رسد مغرض هستند این حرف ها را می زنند عصبانی می شوم. نکته جالب توجه در مورد او این بود که اعلام کرد در زندگی شخصی اش خیلی ساکت است و کم حرف می زند، چیزی که در حین برنامه هایش اصلا دیده نمی شود!


وقتی فردوسی پور مسی را به کنسرت می برد

عادل فردوسی پور در بخشی از برنامه خندوانه درباره خاطرات دوران کودکی اش گفت: در خانواده مان برای انجام کارها و خصوصا ظرف شستن از بازی جذاب «سنگ، کاغذ، قیچی» استفاده می کردم و من معمولا با برنده شدن در این بازی از شستن ظرف ها فرار می کردم.

وی در ادامه درباره تنبلی اش برای گفتن جملات نکته جالبی را تعریف کرد و اعلام کرد برای اینکه کاری را بگویم معمولا از کلماتی اختصار استفاده می کردم به طور مثال برای اینکه بگویم چراغ را خاموش کن می گفتم: چ خ! وی برای در را ببند می گفتم: د ب! کولر را خاموش کن را با ک خ می گفتم و ... او در ادامه درباره استفاده از این رمز در برنامه اش نیز گفت: یک بار می خواستم به همکارانم بگویم که بیانیه کی روش را روی صفحه بگذارند و پیامک نوشتم: ب کی! مسوول این کار برایم پیامک نوشت: بیانیه کی (چه کسی) که برایش نوشتم: ب سی کیو (b c q، بیانیه کارلوس کی روش) که او نوشت بابا دیوانه ام کردی!

او در ادامه این برنامه درباره اشتباهاتی که معمولا در ارسال پیامک مرتکب می شود نیز پرده برداشت و گفت: من معمولا اس ام اس اشتباه می فرستم. یک بار یکی از خواننده های خیلی معروف به من پیامک داد که کنسرت من بیا. همزمان یک تورنمنت بود تا تیمی فوتبالی را انتخاب کنیم. چند اسم برای کسی که می خواست این تیم را راه بیندازد نوشتم که او قبول نکرد. نوشتم می خواهی برایت مسی را بیاورم که اشتباهی این پیامک برای خواننده ای که از من دعوت کرده بود فرستاده شد!

فردوسی پور در ادامه نیز اعلام کرد یک بار می خواسته به یکی از عوامل برنامه اش زنگ بزند تا کلیپ موردنظرش را سریعا آماده کند و اشتباها شماره داورزنی، رییس فدراسیون والیبال را گرفته و با عصبانیت از او خواسته تا کلیپ را به برنامه برساند.


درخواست فردوسی پور؛ کتاب بخوانید، جوک نفرستید

عادل فردوسی پور با انتقاد از اینکه مردم توجه و علاقه ای به خواندن کتاب از خود بروز نمی دهند گفت: واقعا برایم جای تعجب است که چرا مردم دیگر به کتاب خوانی علاقه ندارند و این برخلاف تمام کشورهای در حال توسعه است که از فرصتی در مترو و ... در حال خواندن کتاب هستند. ما متاسفانه بیشتر وقت خودمان را صرف حضور در فضای مجازی و فرستادن جوک به یکدیگر می کنیم که به نظرم عادت درستی نیست.

او در ادامه خاطره ای نیز تعریف کرد: ماکس پلانک، یکی از پروفسورهای آلمانی که جایزه نوبل را هم از آن خود کرده در تورهای شهرهای مختلف آلمان شرکت می کرد و کنفرانس می داد. یک روز راننده اش به او گفت خسته نمی شوی این همه در کنفرانس حاضر می شوی و حرف های تکرای می زنی. بگذار یک روز من جای تو کنفرانس بدهم چون تمام مطالب ات را حفظ شده ام. در این کنفرانس بعد از پایان صحبت های راننده ماکس پلانک یکی از اساتید دانشگاه سوالی از او می پرسد که او با زیرکی می گوید واقعا از شما تعجب می کنم که با اینکه استاد هستی این سوال را می پرسی و این سوال را حتی راننده من (ماکس پلانک) هم به خوبی بلد است جواب دهد و اینگونه با زیرکی از این ماجرا جان سالم به در می برد.


رمز موفقیت عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره اینکه رمز موفقیتش و راهکارش برای فرار از مشکلات چیست گفت: بیشتر در خلوت خودم سعی می کنم آرام باشم. دوستانی خوبی جدای از خانواده ام دارم و یکی از رموز موفقیت من این بود که دوستانم بدون چشمداشت مالی به من کمک فکری می کنند. مسائل ناراحت کننده خیلی زیاد است اما سعی می کنم زیاد فکر نکنم. وی ادامه داد: سعی می کنم فوتبال ببینم و به مشکلات فکر نکنم چون در زمان دو ساعتی که فوتبال نگاه می کنیم مشکلات را فراموش می کنیم و در همه جا اینطور است که در زمان فوتبال تماشاگران آن تمام مشکلات را فراموش می کنند.


گلایه یحیی گل محمدی از عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور که گزارشگر دیدار نیمه نهایی جام ملت ها بین ایران و چین بود، بعد از هدر دادن پنالتی یحیی گل محمدی جمله ای جالب درباره آن گفت که باعث گلایه سرمربی حال حاضر ذوب آهن شد. فردوسی پور درباره آن خاطره گفت: تیم دوست داشتنی ای بود و بنده خدا یحیی گل محمدی ضربه اش را چیپ زد که من گفتم الان چه وقت چیپ زدن بود آقا یحیی. چندی پیش آقای گل محمدی مرا دید و با گلایه گفت هر کس مرا هر جا که می بیند می گوید این چه وقت چیپ زدن بود یحیی گل محمدی!


دوست دارم با سقوط هواپیما بمیرم

عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه گفت دوست دارد مرگش به وسیله سقوط هواپیما باشد. مجری برنامه نود درباره این آرزویش گفت: هیجان انگیز است. دوست ندارم مرگم زمانبر باشد. دوست دارم زمان کمی ببرد و حداقل یک دقیقه باشد. حداقل دوست دارم به صخره بخورم. او در ادامه این مساله را کمی هیجان انگیزتر کرد و گفت: دوست دارم در لحظه سقوط و مرگ عزیزانم در کنارم باشند. فردوسی پور البته در پاسخ به شخصیت جناب خان که اعلام کرد دوست دارد مایلی کهن و قلعه نویی نیز در کنارش باشد با زیرکی گفت: "بگذریم!" او در ادامه درباره خاطره اش از پرواز گفت: یک بار یک خانمی در کنارم بود که در لحظه آماده شدن هواپیما برای پرواز غش کرد. من بعدا که به هوش آمد از لذت سقوط با هواپیما و جذاب بودن مرگ اینگونه صحبت کردم که فرد دیگری به من اعتراض کرد که می شود اینطوری او را نصیحت نکنی! فردوسی پور در ادامه از رامبد جوان خواست در پروازی او را همراهی کند که با پاسخ منفی مجری برنامه خندوانه روبرو شد.


حامی اسپانسری ندارم و برآورد خودم را می گیرم

فردوسی پور درباره اسپانسر برنامه اش نیز اینطور توضیح داد: من پولی از اسپانسر نمی گیرم. کل برنامه نود را بانک سپه حامی شده و اینطور است که پول را به شبکه سه می دهد و چه یک پیامک بیاید و چه 10 میلیون چیزی به برنامه نود نمی رسد و با توجه به برآوردی که به شبکه داده ام پول می گیرم.


فوتبال یاد بگیر لامصب

در پایان حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه، جناب خان او را با جملات خداحافظ عادل و شاید خداحافظ خندوانه همراهی کرد که عادل با زیرکی و هوش خاص خودش به او گفت متوجه منظورش شده است.
رامبد جوان از فردوسی پور در این باره پرسید که او جواب داد من در پایان جام جهانی آلمان گفتم خداحافظ جام جهانی و شاید خداحافظ برانکو ایوانکوویچ.
فردوسی پور در ادامه انتقادی از رامبد جوان کرد و به او گفت: لامصب یک ذره اطلاعات فوتبالی ات را بالا ببر و از آن لذت ببر!


مرگ با هواپیما آسانتر از سقوط از موتور!

عادل فردوسی پور در بخشی از این گفتگوی جذاب درباره حضورش با موتور در گزارش ها گفت و اعلام کرد به دلیل ترافیک بارها مجبور شده خودرویش را به عابرین بسپارد و با موتور به سمت محل گزارش برود. او در ادامه خاطره ای در این باره تعریف کرد: یک روز سوار ترک موتورسوار شدم و از او خواستم مرا به گزارش بازی برساند. نمی دانم موتورش چه بود و می گفت آماده ای تک چرخ بزنم. واقعا صحنه های ترسناکی را پشت سر گذاشتم و همانجا متوجه شدم مرگ به وسیله سقوط با هواپیما راحت از مرگ بر اثر سقوط از موتور است.


آرزوی فردوسی پور برای مردم

آیتم پایانی برنامه خندوانه اختصاص به آرزوی فردوسی پور برای مردم داشت: آرزوی سلامتی برای مردم خوب ایران و امیدوارم هیچ استعدادی از مملکت خارج نشود و دست به دست هم بدهیم و کشورمان را به سمت شکوفایی ببریم.

 

منبع: ورزش 3

2009 - احمد شاهوند

................................................

lastpost  هنرمند مرتبط :

عادل فردوسي پور        >> مشاهده اطلاعات کامل این هنرمند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت