New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

علیرضا امینی: «دلتا ایکس» یک فیلم کاملا تجربی بود؛ جشنواره ها و تهیه کننده ها دیگر برایم اهمیتی ندارند/ مصاحبه مفصل با علیرضا امینی و بیتا بیگی

:: 18 آبان 1394  1:55:50 PM  ::

علیرضا امینی

علیرضا امینی

 

سی نت: فیلم سینمایی «دلتا ایکس» جدیدترین ساخته علیرضا امینی بعد از فیلم توقیفی «بلوک 9 خروحی 2» است که از 5 آبان در گروه هنر و تجربه اکران شد.

به گزارش سی نت، «دلتا ایکس» که سال گذشته از سوی علیرضا امینی ساخته شده بود در جشنواره فیلم فجر 33 همانند دو فیلم قبلی این کارگردان (انتهای خیابان هشتم - جشنواره 29) و (بلوک 9 خروجی 2 - جشنواره 32) پذیرفته نشد و تا به امروز منتظر اکران عمومی فیلم بود.

از آخرین فیلم علیرضا امینی که بدون دردسر پروانه نمایش گرفت و در جشنواره فیلم فجر اکران شد برمیگردد به 6 سال پیش و فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» در جشنواره 28 فیلم فجر.

علیرضا امینی (کارگردان) و بیتا بیگی (بازیگر) فیلم سینمایی «دلتا ایکس» هفته گذشته حاضر شدند و به سوالات ما پاسخ دادند. مشروح گفت و گو با کارگردان و بازیگر فیلم «دلتا ایکس» را در ادامه بخوانید:

آقای امینی به نظر خودتان چرا فیلمهای اخیرتان به مشکل برخورد کرده و این حجم وسیع حساسیت روی فیلمهای شما ناشی از چیست؟ علیرضا امینی فیلمساز بدشانسی است یا پر حاشیه و مغضوب؟

به نظرم همه این مواردی که ذکر کردید برای من صدق می کند. البته لازم است بگویم که فیلمهای اولم هم با مشکلاتی مواجه شد و به شکل یک در میان فیلمهای من اکران نمی شدند تا جاییکه این اواخر دیگه همه فیلمها به مشکل خورده است. در شورای پروانه ساخت این اجازه را به ما می دهند که در پروسه تولید، فیلمنامه را تغییر بدهیم پس این ذهنیت که ما یک فیلمنامه را به ارشاد می دهیم و بعد چیز دیگری را می سازیم درست نیست اما اگر بخواهند اذیت کنند می کنند. مخصوصا وقتی یک فیلمت را نپسندند قطعا از دفعات بعدی با حساسیت بیشتری کارتان را دنبال می کنند.

پس از ساخت چند فیلم تجربی سه فیلم اجتماعی و درون شهری ساختید، چه طور شد پس از آن سه گانه اجتماعی بار دیگر به ساخت فیلم تجربی روی آوردید؟ آیا ایرادهایی که مبنی بر تلخی بیش از حد آن سه فیلم و بعضا برچسب سیاه نمایی که روی آنها می زدند تاثیر گذار بود؟

من کارم را با فیلمهای تجربی آغاز کردم که آن قسمت از کارنامه کاری ام شامل فیلمهای اول من همچون "نامه های باد"، "کنار رودخانه"، "دانه های ریز برف" و... می شود و فیلم "استشهادی برای خدا" بین سینمای اجتماعی و تجربی من قرار میگیرد یعنی نه کاملا تجربی و نه کاملا اجتماعی است. در سه فیلم قبلی من سینمای اجتماعی را انتخاب کردم و وقتی که وارد اجتماع می شوم ناخودآگاه فیلمها تلخ می شود اما کسی که به فیلمهای ما انگ سیاه نمایی بزند صحبتی از روی سینمانشناسی کرده است.

من سه گانه اجتماعی خودم را ساختم و بعد از آنها فکر کردم اگر قرار است من سینمای اجتماعی را ادامه دهم باید در ساختار به من چیزهایی اضافه شود و من راهش را بازگشت به سینمای تجربی دانستم. در سینمای جهان هم این اتفاق میافتد که نمونه بارز آن سینمای ایناریتو است که یک سری تجربه در سینما کرد و هنوز هم آن راه را ادامه می دهد و مثلا در فیلم آخرش یک پلان سکانس ساخته است. این تجربیات باید به سینمای بدنه آورده شود و من هم باید این تجربه ها را می کردم چرا که الان سینمای ما سینمایی شکست خورده است و در واقع ما سینما نداریم، شاید نهایتا چند فیلم خوب داشته باشیم. من با آن سه فیلم در جشنواره ها هم حضور پیدا کردم اما برای من این جشنواره ها و اکران دو هفته ای حاصل زیادی ندارد چرا که من دنبال تجربه کردن هستم و در فیلم های اجتماعی بعدی این تجارب را استفاده خواهم کرد.

اینکه برخی مسئولین می گویند مردم امروزه فیلم تلخ دوست ندارند و به فیلم کمدی احتیاج دارند درست است؟

فیلم اجتماعی طبیعتا به سمت تلخی می رود و تلخی ضربات محکم تری به مخاطب میزند. شما در هنگام تماشای یک فیلم کمدی به صورت سطحی می خندید ولی تلخی ضربه محکمی به مخاطب می زند و در ذهن می ماند مثل حوادثی که برای هادی نوروزی و مرتضی پاشایی پیش آمد و علاوه بر اینکه اکثر مردم ناراحت شدند در اذهان نیز باقی ماندند. فیلم اجتماعی قرار است ضربه و تلنگر بزند و به نظرم دروغ است بگوییم که مردم طنز را بیشتر دوست دارند. اینکه بگوییم تمام سینما به سمت کمدی برود و همه فیلمسازان فیلم شاد بسازند اصلا درست نیست. کارگردان که نباید سلیقه اش را با مردم تنظیم کند این مردم هستند که فیلم دلخواهشان را انتخاب می کنند.

درباره اینکه فیلمهای آخرتان به جشنواره فجر راه پیدا نکرده است چه نظری دارید؟

بهتر است وارد این مسائل نشوم ولی مثلا در جشنواره سی و دوم گفتند "بلوک 9 خروجی 2" به شدت تلخ است و نباید در جشنواره باشد و من گفتم عیبی ندارد حداقل پروانه نمایش فیلم مارا صادر کنید ولی دو سال و نیم است که این اتفاق نیافتاده است. اگر یادتان باشد آن سال فقط سه فیلم از جشنواره کنار گذاشته شد، درحالیکه 63 فیلم وارد جشنواره شده بود. اولا جشنواره فجر متعلق به فیلمسازان و سینماگران است نه مدیران و اگر ما فیلم نسازیم جشنواره ای وجود ندارد. به قول یکی از دوستان چند سال بعد من همان فیلمساز هستم ولی مدیران، مدیران سابق می شوند. در هر حال این موارد مانع فیلمسازی من نمی شوند و برای من فیلمسازی مهم است نه جشنواره.

درباره فیلم آخرتان "دلتا ایکس" صحبت کنیم. چرا در این فیلم از تهیه کننده حرفه ای استفاده نکردید؟

ببینید من نمیدانستم تلفیق سینمای اجتماعی و انتزاعی چه از آب درمیاید و هیچ پیش بینی از حاصل کار نداشتم. ضمن اینکه با تهیه کننده هم نمیشد راجع به این موضوع صحبت کرد به دلیل اینکه قطعا متوجه هدف من نمی شدند و پشتوانه دولتی هم که نداشتیم و دلیل دیگرش هم این است که الان تهیه کننده ها می ترسند با من کار کنند. راستش دیگر تهیه کننده ها برایم مهم نیستند و من خودم جذب سرمایه می کنم. در سه فیلم قبلی تهیه کننده حرفه ای پشت فیلم بود چرا که من داشتم از تجارب سینمای قبلیم در آن فیلمها استفاده می کردم و می دانستم قرار است به چه چیزی برسم. تهیه کننده های امروز همان هایی هستند که ده سال پیش بودند و چیزی به تهیه کننده های ما به اون صورت اضافه نشده است. شاید سرمایه گذار جدید وارد سینما هم شده باشد اما باید ادامه کارش را دید و تداوم کارش مهم تر از ورود است. الان سینمای ایران نوعی بیزینس است و از مقوله هنر بودن خارج شده است.

در همین روزها بارها شنیده ایم که تهیه کننده ها صحبت از شکست مالی فیلمها و این بیزینس می کنند پس چطور در سینما می مانند؟

فیلمسازی قطعا برای تهیه کنننده ها سود و البته اسم و رسم دارد. اگر سود ندارد چرا در سینما هستند؟ اگر تهیه کننده هایی که از جیبشان پول خرج می کنند فاکتور بگیریم کسانی که برای فیلمشان جذب سرمایه و اسپانسر می کنند سودشان را در تولید کرده اند و فروش فیلم دیگر خیلی برایشان اهمیت ندارد.

گویا در زمان تولید "دلتا ایکس" فیلمنامه کامل نبوده و از روی طرح کار می کردید، درست است؟

درست است، در وهله اول فیلمنامه نداشتیم و فقط یک طرح بود که با تمرین توانستیم به انتخاب هایمان و نقش ها برسیم. آقای صفری و یاری و همچنین خانم بیگی قبلا تجربه کار داشتند اما تعدادی از بازیگران ما هنرجویان و دانشجویان بودند و خانم پاکرو که گزینه اصلی ما نبود و ما تست گریم و تمرین هایمان را با چکامه چمن ماه گرفته بودیم ولی شب قبل از فیلمبرداری ایشان گفت نمی توانم بیایم و خانم پاکرو جایگزین ایشان شد.

آیا از ابتدا قصد داشتید فیلم را در گروه هنر و تجربه اکران کنید؟

بله. به شدت دوست داشتم این فیلم در هنر و تجربه اکران شود چرا که اصلا فیلم به این نیت ساخته شد و کل عوامل این فیلم از کارگردان و فیلمبردار تا بازیگر در این فیلم تجربه کردند لذا این فیلم باید به هنر و تجربه می رفت.

به نظر شما سینمای ایران به گروهی همچون هنر و تجربه نیاز داشت؟

من به شدت موافق حضور گروه هنر و تجربه هستم و به نظرم کسی که مخالف هنر و تجربه است از سینما سر در نمی‌آورد. در تمام دنیا هم سینمای تجربی داریم و هم بدنه و هروقت سینمای تجاری به مشکل می خورد همه به سمت سینمای تجربی و مستقل می روند و آن تجارب سینمای تجربی را به سینمای تجاری می‌آورند. صحبت ما درباره مقوله فروش نیست راجع به مقوله بن بست است.

ما در ساختار سینمای امروز نکته نو و جدیدی نمی‌بینیم و به نسبت دهه 60 و 70 قطعا شکست خوردیم. هنر و تجربه یک سال است شروع به کار کرده که طبیعتا نقاط ضعفی دارد و با حجم انبوه فیلمهای پشت خط مانده مواجه شده است و باید به مرور بهتر شود. حالا با جو بدی که برخی ها علیه هنر و تجربه راه انداختند و من نمیدانم با این تعداد سالن کم چه آسیبی به سینمای بدنه می خورد من امیدوارم سیاستگذاران این گروه نا امید نشوند و با تغییر دولت هم به کار خود ادامه دهد.

طبق نظراتی که برای فیلم شما آمده سکانس مشاجره زیر باران بین بازیگران بسیار پسندیده شده است، آن سکانس چه حال و هوایی دارد؟

یک سکانس 12 تا 15 دقیقه ای است که تمام بازیگران در آن حضور دارند و ابتدا فضا آرام است ولی کم کم بارش باران شروع می شود و تمام گره افکنی های فیلم آنجا صورت میگیرد و بازی یکدست بازیگران هم کمک شایانی به این سکانس کرده است.

دلیل پسندیده شدنش هم همین است. چون این سکانس تنها سکانس کاملا اجتماعی من در فیلم هست و تماشاگران هم خوب درکش کرده است.

در خیلی از نظرات داشتیم که حال و هوای "دلتا ایکس" و خلاصه داستانش شبیه به فیلم "درباره الی..." است، نظرتان در این باره چیست؟

روز اول هم که می خواستم بنویسم این حرف را میزدند و می گفتند اینکه همان "درباره الی..." است. سوال من این است که چرا وقتی چند جوان یا مثلا دو خانواده به شمال می روند چرا باید شبیه "درباره الی..." باشد؟ این حرفها را در هنگام اکران فیلم "هفت دقیقه تا پاییز" هم میزدند و در جشنواره فیلم فجر همه می‌گفتند این فیلم از "درباره الی..." ایده گرفته درحالیکه این فیلم تقریبا همزمان با همان فیلم پروانه ساخت گرفت ولی ما دیرتر شروع کردیم و به جشنواره سال بعد رسیدیم. به هرحال این حرفها را هم بزنند من نباید بخاطر نظرات دیگران فیلم بسازم.

شما در تلویزیون هم کار کردید ولی سریال میلیاردر نیمه تمام باقی ماند، تکلیف آن سریال چه شد؟

والا سرمایه ای به ما ندادند و ساخت فصل دوم سریال کنسل شد. کلا سینما و سریال سازی در ایران شوخی است و ما باید باور کنیم که ضعیف هستیم. من واقعا نمی دانم به چه دلیل وقتی مدیر عوض می شود نباید سرمایه ساخت فصل دوم سریال را به ما ندهند؟

و سوال آخر اینکه مشکلات فیلم "بلوک 9 خروجی 2" به کجا رسید؟

طبق آخرین صحبتی که با آقای شریفی نیا کردم گفتند که مشکلات رو به حل شدن است و دنبال فرصت مناسب برای اکران فیلم هستیم.

مصاحبه با بیتا بیگی بازیگر نقش "الناز" در فیلم "دلتا ایکس"

خانم بیگی در ابتدا و برای اینکه مخاطبان ما بیشتر با شما آشنا شوند یک بیوگرافی از خودتان ارائه دهید.

من بیتا بیگی متولد 1366 هستم و مدرک عکاسی از دانشگاه هنر و معماری دارم و کارگردانی نیز خوانده ام. دوره های بازیگری را نیز زیر نظر استاد سمندریان گذراندم. الان حدود هفت سال است که کار میکنم و شروع کارم با یک کار مناسبتی با حامد حسینی بود و بعدش سریال "سراب" را با آقای سهیلی زاده کار کردم که به نسبت کارهای دیگر آقای سهیلی زاده با کم لطفی مواجه شد و "انتهای خبایان هشتم" را با علیرضا امینی کار کردم. پس از آن چند تله فیلم که خیلی باب میلم هم نبود را کار کردم و به سمت ساخت فیلمهای کوتاه رفتم که حاصلش ساخت چند فیلم کوتاه از جمله دستمال ، آی لاو وایبر و زاویه ثابت بود.

پس اولین کار سینمایی شما "انتهای خیابان هشتم" بوده است ، برای این فیلم چگونه انتخاب شدید؟

سال 1386 که آقای امینی مشغول ساخت فیلم "استشهادی برای خدا" بود من به دفتر آقای امینی رفتم و ایشان را دیدم. آقای امینی فضای کار "استشهادی برای خدا" را برای من توضیح دادند و من قرار بود یکی از نقش ها را بازی کنم و قرار شد با من تماس بگیرند. ولی بعد از چند هفته من دیدم خبری نشد که تماس گرفتم و دیدم فیلمبرداری هم آغاز شده و بازیگر دیگری انتخاب کردند و من هم به شدت بعد این اتفاق گریه کردم. سال بعدش در جشنواره آقای امینی را دیدم و ازش درباره این اتفاق سوال کردم که گفتند که ما یادمان رفت ولی قول کارهای بعدی را دادند و قرار بود فیلم "انتهای خیابان هشتم" را کلید بزنند که حضور در این فیلم را تجربه کردم.

و بازی در فیلم "دلتا ایکس" چطور؟

در "دلتا ایکس" من نقش اصلی فیلم را بازی می کنم ، در ابتدا قرار بود عوامل فیلم حرفه ای باشند که بعد تر با توجه به تجربی بودن کار قرار شد فیلم با یک سری جوان تازه کار ساخته شود و کلا فیلم به شکل تجربی ساخته شود. در ابتدا قرار بود برای نقش بیتا انتخاب شوم که چهار روز مانده به فیلمبرداری به من گفتند شما چهره معصومی دارید و برای نقش الناز مناسب تر هستید.

از حال و هوای فیلم "دلتا ایکس" و تجاربی که از بازی در این فیلم کسب کردید بگویید.

از نکات جالب این فیلم این بود که وقتی که تمرین میکردیم فیلمنامه هنوز آماده نشده بود و با سه صفحه که طرح فیلم بود تمرین می کردیم ولی باز هم همه در جریان روند قصه بودیم و هر بازیگر تکلیف شخصیتی که بازی می کرد را میدانست. کل فیلمبرداری 11 روز بود و خیلی با عجله کار می کردیم، جالب بود برای آقای امینی برداشت دوم معنا نداشت و به جز موارد محدود آنهم به صلاحدید خودشان فقط یک برداشت داشتیم و این برای بازیگران حرفه ای فیلم هم سخت بود. گذشته از این من مطمئنم خود آقای امینی هم نمیدانست وقتی سر صحنه می رویم قرار است چه کار کنیم و موقعیت ها را همانجا در لوکیشن توضیح میدادند و به صورت بداهه دیالوگ می گفتیم. جالب است بدانید که ما نمیدانستیم وقتی دیالوگ میگوییم جواب بازیگر روبه رویمان چیست. در نهایت باید بگویم همه بازیگران خیلی دوستانه کمک کردند تا دلتا ایکس به نتیجه برسد و واقعا برای همه این یک کار تجربی بود.

این برای بازیگری مثل شما که تازه وارد سینما شدید سخت نیست که در فیلم اول نقشتان سانسور شده و فیلم دوم هم به شکل محدود در هنر و تجربه اکران شده باشد؟ طبیعتا بازیگرانی در سن شما دنبال هرچه بیشتر دیده شدن هستند.

از این نظر که من همیشه انسان کم شانسی بودم، ولی خب واقعا صادقانه می گویم از روز اول کارم هیچوقت دیده شدن برایم در اولویت نبوده و دوست داشتم فقط کار با کیفیت انجام دهم. دوست دارم وقتی وارد هر کاری می شوم هرچه انرژی و توان دارم صرف کنم تا کیفیت کار خوب باشد.

شخصا دوست داشتم در ابتدا سینماگران من را بشناسند و بعد مردم عادی و هرگز انتخابم این نبود که بخواهم دیده شوم. در این هفت سال می توانستم سریال ها و تله فیلمهایی کار کنم ولی ترجیح دادم کم کار باشم و مثلا در فیلمی بازی کنم که تجربی باشد اما کیفیت بالایی داشته باشد.

خیلی از بازیگران حرفه ای هم در سالهای اخیر به سمت کارگردانی رفته اند و ظاهرا شما هم همین رویه را در پیش گرفته اید، آیا صرفا تجربه بازیگری برای کارگردانی کافی است؟

نه صرفا با تجربه بازی نمیتوان کارگردان شد و اگر هم اینکار را بکنیم قطعا کیفیت کار خوب نیست. من دغدغه اصلیم بازیگری بود و یکی از دلایل ورودم به کارگردانی این بود که بازیگری ام قوی تر شود. در کارگردانی تجربه پشت دوربین ایستادن خیلی مهم است. من از ساخت فیلم های کوتاه خیلی بیشتر از کلاسهای آموزشی یا دانشگاه یاد گرفتم چرا که تجربه کار کردن برای پیشرفت در این زمینه واقعا مهم است.

آینده بیتا بیگی را در بازیگری چگونه می‌بینید؟

متاسفانه یا خوشبختانه سینما اصلا قابل پیش بینی نیست. خیلی دوست دارم درست کار کنم ولی نمیتوانم بگویم سینما واقعا من را به چه مسیری می برد. طبیعتا همه بازیگران دوست دارند به خواسته ای که دارند برسند من در حال تلاش هستم و دوست دارم با خیلی از کارگردانان بزرگ هم کار کنم ولی نتیجه غیر قابل پیش بینی است و امیدوارم در هدفم موفق باشم.

گفتگو: محسن آزاددل

 

عکس های مرتبط:

علیرضا امینی

علیرضا امینی

 

بیتا بیگی

بیتا بیگی

 

بیتا بیگی

بیتا بیگی

 

منبع: سینما تیکت

3284 - فائز حسینی

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

دلتا ایکس - Delta X        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

lastpost  هنرمند مرتبط :

علیرضا امینی        >> مشاهده اطلاعات کامل این هنرمند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت