New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

اختصاصی سی نت

«خشم و هياهو» چهارمين فيلم سینمایی هومن سيدي در مراحل پاياني + خلاصه داستان جنجالی فیلم، همراه با اولین عکس ها

:: 22 آبان 1394  1:36:42 AM  ::

هومن سیدی و نوید محمد زاده در نمایی از پشت صحنه فیلم «خشم و هیاهو»

هومن سیدی و نوید محمد زاده در نمایی از پشت صحنه فیلم «خشم و هیاهو»

 

سی نت: «خشم و هياهو» عنوان جديدترین فيلم هومن سيدي در مقام کارگردان است.

به گزارش سي نت، هومن سيدي که يکي از آينده دار هاي سينماي ايران است از سال 89 پا به عرصه کارگرداني گذاشت و همانند بازيگري بسيار موفق ظاهر شد.

«آفريقا»، «سيزده» و «اعترافات ذهن خطرناک من» سه فيلم قبلي هومن سيدي مي باشند که هر کدام توانستند در مقطع زماني خود با اقبال خوب منتقدان و تماشاگران سينمايي همراه شوند.

«آفريقا» که با پروانه ويدئويي ساخته شد و اجازه اکران عمومي در سينماها را پيدا نکرد، هرچند يک سروگردن بالاتر از نسخه هاي ويدئويي بود و بدون شک حتي از خيلي آثار سينمايي هم برتر بود و اثري خلاق و محکم را يدک مي کشيد.

در دومين فيلم خود هومن سيدي سراغ فيلم «سيزده» رفت که با ساختاري جسورانه در فرم همراه بود. فيلمي که با استفاده مجدد هومن سيدي از بازيگران خوب تئاتر از جمله نويد محمد زاده و امير جديدي و همچنين زوج سينمايي موفق سينماي ايران امير جعفري و ريما رامين فر توانست يک فيلم خوب را خلق کند.

«اعترافات ذهن خطرناک من» هم سومين و آخرين فيلم هومن سيدي مي باشد که نقش اصلی این فیلم را هم سیامک صفری از بازیگران حرفه ای تئاتر بازی می کند و علاقه هومن سیدی به تئاتری ها بیش از هر چیز مشخص می شود. این فیلم سال گذشته در بخش مسابقه جشنواره فيلم فجر شرکت کرد و هومن سيدي توانست برای اولین بار طعم بخش مسابقه جشنواره را بچشد. فيلم قبلي وي «سيزده» در جشنواره 32 در بخش کارگردان هاي فيلم اولي قرار گرفت، با وجود اينکه هومن سيدي فيلم «آفريقا» را هم در کارنامه داشت اما به دليل اينکه اين فيلم پروانه ويدئويي داشت در اقدامي عجيب «سيزده» را فيلم اول اين کارگردان حساب کردند.

«اعترافات ذهن خطرناک من» که نسبت به دو فيلم قبلي با تم و خاصيتي هنري تر ساخته شده بود در نهايت به گروه هنر و تجربه واگذار شد و پس از 3 ماه که در سينماهاي ايران در حال اکران است به فروش معقولي دست پيدا کرده و اکران اين فيلم همچنان ادامه پيدا مي کند.

اما «خشم و هياهو» که اين بار هومن سيدي از منظر فيلمنامه به اثري جنجالي و داراي حاشيه پرداخته، فيلمي است که نويد يک فيلم استاندارد و متفاوت را در سينماي ايران مي دهد.

«خشم و هياهو» با يک تيم بازيگري بسيار خوب همراه شده و همبازي شدن «نويد محمد زاده» و «طناز طباطبايي» بدون شک از کنجکاو برانگيز ترين فيلم هاي امسال جشنواره خواهد بود.

از ديگر نکات قابل توجه فيلم موسيقي متن اين فيلم است که به دست «کارن همايونفر» ساخته مي شود. و همچنین به غیر از نوید محمد زاده، بار دیگر هومن سیدی از دو بازیگر قدرتمند تئاتر «رضا بهبودی» و «سعید چنگیزیان» در فیلم جدیدش استفاده کرده است.

در ادامه به داستان جنجالي اين فيلم و حاشيه هايي که باعث شد تا در نهايت مجوز ساخت فيلم سينمايي «خشم و هياهو» صادر شود مي پردازيم:

اين بار سيدي با وجود ادامه سبک فيلم سازي اش سعي کرده فيلمي داستانگوتر بسازد. يک اثر اجتماعي که براساس ماجراي زندگي ناصر محمد خاني و شهلا جاهد و قتل همسر محمد خاني نوشته شده. فيلم اما هيچ اشاره اي به اين نام ها و شخصيت ها ندارد.

«خشم و هياهو» در ابتدا قرار بود داستان يک بازيگر باشد که پروانه ساخت نگرفت. با تغيير فيلمساز اين بازيگر به فوتباليست تبديل شد اما باز هم شوراي پروانه ساخت با ساخت اين فيلم موافقت نکرد. دفعه سوم اين شخصيت به يک خواننده تبديل شد و در حالي که هومن سيدي از دريافت پروانه ساخت فيلمش مطمئن شده بود، فيلم برداري «خشم و هياهو» را آغاز کرد و در ميانه هاي کار خبر صدور پروانه ساخت فيلم رسما اعلام شد.

نويد محمد زاده با گريم جالبي نقش اين خواننده را بازي مي کند. رعنا آزادي ور همسر اوست و طناز طباطبايي هم دختري است که وارد زندگي آن ها شده است.

به نظر ميرسيد «نويد محمد زاده» که پس از «عصباني نيستم!» در نقش اصلي و «سيزده» در نقش مکمل توانست خيلي زود در ميان سينمايي ها نظر کند و با تشويق هاي زيادي از سوي منتقدان و مخاطبان برآيد. بتواند يک بار ديگر با فيلم «خشم و هياهو» و نقش متفاوتي که وي در اين فيلم دارد نگاه همه را به خود جلب کند. و بار ديگر از شانس هاي اصلي براي گرفتن سيمرغ جشنواره باشد.

همچنين سعيد سعدي تهيه کننده فيلم «خشم و هياهو» اعلام کرد در حال حاضر اين فيلم در آخرين مراحل فني خود به سر مي برد و به زودي مراحل ميکس صدا و موسيقي فيلم تمام مي شود. که به نظر ميرسد يکي از آماده ترين فيلم هاي جشنواره از 2 ماه قبل باشد.

در خلاصه داستان «خشم و هياهو» که جمله ‌اي از ويليام فاکنر نويسنده آمريکايي است، آمده: زندگي به من آموخت که هيچ چيز از هيچ کس بعيد نيست!

در اين فيلم سينمايي بازيگراني چون طناز طباطبايي، نويد محمدزاده، سعيد چنگيزيان، بهناز جعفري، رضا بهبودي، رعنا آزادي ور و بهزاد بمراني حضور دارند.

 

عکس های مرتبط:

نوید محمد زاده و طناز طباطبایی در نمایی از فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی

نوید محمد زاده و طناز طباطبایی در نمایی از فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی

 

طناز طباطبایی و نوید محمد زاده در نمایی از فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی

طناز طباطبایی و نوید محمد زاده در نمایی از فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی

 

منبع: سی نت

4882 - فائز حسینی

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

خشم و هیاهو - Khashm O Hayahoo        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

lastpost  هنرمند مرتبط :

هومن سیدی        >> مشاهده اطلاعات کامل این هنرمند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت