New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

اهدای دو عضو صدابردار فقید سینما

مراسم یادبود زنده یاد یدالله نجفی توسط گروه فیلم سینمایی «فروشنده» + چند عکس از مراسم

:: 9 بهمن 1394  9:07:49 AM  ::

اصغر فرهادی و علیرضا خمسه در مراسم یادبود یدالله نجفی

اصغر فرهادی و علیرضا خمسه در مراسم یادبود یدالله نجفی

 

سی نت: مراسم یادبود زنده یاد یدالله نجفی توسط گروه فیلم سینمایی «فروشنده» در حالی برگزار شد که از خانواده این صدابردار پیشکسوت برای اهدای قرنیه‌های وی قدردانی به عمل آمد.

مراسم یادبود صدابردار فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی که چند روز قبل به طور ناگهانی فوت کرد در مجتمع پیامبر اکرم (ص) با حضور عوامل این فیلم سینمایی و جمعی دیگر از اهالی سینما برگزار شد.

در این برنامه که اصغر فرهادی به عنوان کارگردان فیلم سینمایی فروشنده پیش از دیگر مهمانان در سالن حاضر شده بود مداحی همراه با نوای نی به یاد زنده‌یاد یدالله نجفی انجام شد.

سپس برخی از سینماگران حاضر، در سخنانی از سابقه همکاری خود با یدالله نجفی گفتند.

امیر اثباتی در ابتدای صحبت خود با بیان اینکه حتما آقای نجفی دلش نمی‌خواهد که فیلم فروشنده ناتمام بماند ابراز امیدواری کرد که این گروه سینمایی هرچه زودتر فیلم‌برداری خود را از سر بگیرد.

او در ادامه با قرائت یادداشت کوتاه خود گفت: مرگ او ناگهانی و غافل‌گیرکننده بود. من به نوبت خودم خیلی فکر می کنم چون با او هم سن بودم.

وی با اشاره به اینکه آخرین همکاری او با یدالله نجفی در یک فعالیت صنفی و نیز فیلم قصه‌های رخشان بنی اعتماد بوده است، افزود: مهم نیست که او صدابردار درجه یکی بود چون زنده بودنش آن طور که او زنده بود برایم فراموش نشدنی است.

فرهاد توحیدی نیز پس از بیان مطالبی از محسن عبدالوهاب درباره همکاری با زنده یاد نجفی، در سخنانی بیان کرد: بسیاری از آدم‌ها مرگ‌اندیش هستند اما یدالله نجفی به مرتبه‌ای رسیده بود که زنده‌اندیش بود و این را به اعتبار دوستی 40 ساله خود با او می‌گویم.

او گفت: «یدی» از همان زمانی که شناختمش سر پرشوری داشت و آدم تراش‌خورده‌ای بود. او مثل بسیاری از جوانان دهه 50 دغدغه عدالت اجتماعی داشت و نسبت به مسائل مختلف از جمله مسائل سیاسی به شیوه خود حرف و موضع داشت و بابت همه آن‌ها هم هزینه پرداخت.

این فیلم‌نامه نویس ادامه داد: این در حالی است که خیلی‌ها عقیده دارند اما ممکن است عقیده‌شان ویترین باشد و در مقام عمل خیلی کم پای کار بیایند اما آن‌ها که این طور نیستند همان زنده‌اندیشانند مثل یدی که جزو آن‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه یدالله نجفی حسادتی نداشت در حالی که این حسادت متاسفانه میان اهالی این هنر زیاد است، اظهار کرد: او با خودش رقابت داشت و تهذیب نفس کرده بود؛ همان طور که با تخصص و حرفه خود مغازه و دکان باز نکرد.

در ادامه این مراسم نیکزاد، همسر یدالله نجفی با تشکر و آرزوی موفقیت برای گروه فیلم سینمایی فروشنده گفت: به دلیل اینکه یک تریبون پیدا کرده‌ام می خواهم از این فرصت استفاده کنم و مطلبی را بگویم که البته هیچ ارتباطی به عوامل فیلم سینمایی فروشنده ندارد.

او گفت: می خواهم به مرخصی عوامل پروژه‌های سینمایی اشاره کنم که برخلاف کشورهای دیگر گاهی به دلیل صرفه جویی در انرژی و وقت و نیز سرعت بخشیدن به کار حذف می شود که این باعث می شود در طول سال‌هایی که کنار یدالله نجفی زندگی کردم او که همیشه یک خستگی ماندگار داشته باشد. این برای عوامل فیلم‌ها یک نیاز است و خوب است اگر تکنیک و ابزار وارد می کنیم از تجربیات مردمان دیگر که یاد بگیرند چگونه در صلح و آرامش زندگی کنند استفاده کنیم.

همچنین کسری نجفی فرزند زنده یاد یدالله نجفی با بیان اینکه «پدرم به من یاد داد که روزهای سخت می گذرد و نباید امید را از دست داد» گفت: پدر قطعا دوست داشت که فروشنده به بهترین شکل ممکن ساخته شود و ما نیز مشتاقانه منتظریم که این فیلم به پایان برسد تا آن را تماشا کنیم.

در پایان دکتر فهیم با اهدای لوحی به همسر زنده‌یاد یدالله نجفی اعلام کرد که قرنیه‌های این صدابردار قدیمی سینما برای اهدا آزمایش شده و به دو بیمارستان در کشور فرستاده شده تا به زودی عمل پیوند انجام شود.

اصغر فرهادی - کارگردان فیلم فروشنده - نیز درباره زمان شروع دوباره فیلمبرداری فیلم خود به خبرنگار ایسنا گفت: در این باره قرار است تصمیم‌گیری کنیم اما به‌زودی کار را آغاز خواهیم کرد.

در مراسم یادبود زنده یاد یدالله نجفی که از ایرج کریمی نیز یاد شد ترانه علیدوستی، رخشان بنی‌اعتماد، پریسا بخت آور، علیرضا حمزه، امیر اثباتی، کاوه سجادی حسینی، حبیب اسماعیلی، نگار اسکندرفر، محمود و کوه‌یار کلاری، رضا ناجی، عبدالله اسکندری، مرتضی رزاق کریمی، علی سرابی، امیر شهاب رضویان، فرهاد توحیدی، هوشنگ گلمکانی، حبیب رضایی، مینا ساداتی، محسن عبدالوهاب از جمله هنرمندان حاضر بودند.

 

عکس های مرتبط:

اصغر فرهادی در مراسم یادبود یدالله نجفی

اصغر فرهادی در مراسم یادبود یدالله نجفی

 

پریسا بخت آور همسر اصغر فرهادی در مراسم یادبود یدالله نجفی

پریسا بخت آور همسر اصغر فرهادی در مراسم یادبود یدالله نجفی

 

عبدالله اسکندری، محمود کلاری و رخشان بنی اعتماد در مراسم یادبود یدالله نجفی

عبدالله اسکندری، محمود کلاری و رخشان بنی اعتماد در مراسم یادبود یدالله نجفی

 

ترانه علیدوستی در مراسم یادبود یدالله نجفی

ترانه علیدوستی در مراسم یادبود یدالله نجفی

 

منبع: ایسنا

4193 - فائز حسینی

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

فروشنده - Forooshandeh        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت