New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

«گشت2» در بازار قاچاق شد/واکنش سعید سهیلی: بوی توطئه میاید، پشت نقاب قاچاقچیان چهره‌های آشنایی هستند!

:: 31 اردیبهشت 1396  8:39:11 PM  ::

سعید سهیلی (کارگردان فیلم گشت2) - حمید فرخ نژاد (بازیگر و تهیه کننده فیلم گشت2)

سعید سهیلی (کارگردان فیلم گشت2) - حمید فرخ نژاد (بازیگر و تهیه کننده فیلم گشت2)

 

سی نت: نسخه قاچاق فیلم «گشت2» که این‌روزها فروش بی‌سابقه 19 میلیارد تومانی در سینمای ایران را به نام خود زده در حالی که همچنان در بسیاری از سینماهای تهران و البته شهرستان‌ها در حال اکران است وارد بازار شده.

به گزارش سی نت، اتفاقی که واکنش تند سعید سهیلی کارگردان و حمید فرخ‌نژاد بازیگر و سرمایه‌گذار این فیلم را به دنبال داشته، این دو سینماگر از مردم تقاضا کرده‌اند با سارقین همکاری نکنند. سهیلی در تازه‌ترین اظهاراتش در این‌باره به عدم حمایت صنوف سینمایی نیز اعتراض کرده و گفته کارت خانه سینما را آتش می‌زند!

در حال حاضر بالاترین فروش در تاریخ سینمای ایران به «گشت 2» آخرین ساخته سعید سهیلی اختصاص دارد. فیلمی که نمایش آن در جشنواره فجر و همچنین اکران عمومی‌اش با برخی حاشیه‌سازی‌ها همراه بود.

گرچه «گشت 2» جزو فیلم‌های نوروزی امسال بود اما همچنان به دلیل استقبال فراوان تماشاچیان در بسیاری از سینماهای تهران و البته شهرستان‌های مختلف به نمایش خود ادامه می‌دهد. به همین دلیل انتشار نسخه بازبینی صداوسیما در فضای مجازی، می‌تواند ضربه سختی به فروش آن در سینماها و البته فرصت خوبی که برای فروش در شبکه نمایش خانگی داشت می‌زند.

سعید سهیلی در واکنش به این اتفاق در اینستاگرامش نوشت: «حتی نوشتنش هم سخته، نسخه قاچاق فیلم «گشت٢» به بازار اومده... نسخه‌ای که منتشر شده روی آن عبارت جهت بازبینی صدا و سیما درج شده، در واقع فیلم برای تیزر به صدا و سیما فرستاده شد، که کاش فرستاده نمی‌شد.»

او درباره پیگیری این موضوع نیز این‌طور توضیح داده: «10 روزه برای پیگیری هر جا که فکر کنید رفتیم، از دادگاه و پلیس فتا تا پلیس امنیت و... اما هیچ جوابی نشنیدیم و نتیجه‌ای حاصل نشد. فیلم خیلی راحت به صورت قاچاق و غیرقانونی خرید و فروش می‌شه و ما همراه با قانون نظاره‌گر هستیم. این فیلم برای اکران در سینما تهیه شده بود نه برای تلگرام و کفِ خیابون. نسخه‌ای که هم اکنون به صورت قاچاق عرضه شده ناقص، بی کیفیت و حتی تصحیح رنگ هم صورت نگرفته است. به عنوان یک شهروند ناامید از قانون از شما تقاضا می‌کنم با سارقین همکاری نکنید و نسخه قاچاق خریداری نکنید.»

حمید فرخ‌نژاد نیز که در قسمت اول این فیلم «گشت ارشاد» نیز بازی کرده بود و در «گشت 2» به جز بازی بخشی از سرمایه‌گذاری را نیز برعهده داشته است، با اعلام این خبر در اینستاگرام خود نوشته است: «باعث تأسف است که اعلام کنم نسخه قاچاق فیلم «گشت 2» وارد بازار شده و متاسفم که اعلام کنم طی هفته گذشته در این ارتباط شکایتی تنظیم و به دادگاه رسانه تسلیم کردیم ولی تمام تلاش‌های قانونی ما برای جلوگیری از این سرقت بی‌نتیجه موند. پلیس فتا، پلیس امنیت و شورای صیانت سینما فقط اظهار تأسف کردن و دیگر هیچ... عملاً دست قانون جلوی سارقین بالاست و نسخه غیرقانونی «گشت 2» عیان و در محیطی امن در حال خرید و فروش، متاسفم برای سینمایی که هیچ پناهی ندارد.»

او نیز در پایان از مردم درخواست مشابهی کرده و نوشته است: «به‌عنوان یک شهروند ناامید از قانون از شما تقاضا می‌کنم با سارقین همکاری نکنید و نسخه قاچاق را دانلود و خریداری نکنید.»

اگر نقاب قاچاقچیان برداشته شود چهره‌های آشنایی می‌بینیم

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، سعید سهیلی کارگردان «گشت 2» در گفت وگو با سینما سینما به شدت به انتشار نسخه قاچاق و غیر قانونی این فیلم اعتراض کرده است: «من فکر می‌کنم توطئه‌ای در پشت پرده پرده انتشار نسخه قاچاق فیلم «گشت 2» است. این توطئه درادامه توطئه کسانی است که «گشت 1» را از پرده سینماها پایین کشیدند. قبلا خیلی تلاش کرده بودند این فیلم پروانه ساخت نگیرد یا سانسور شود یا حتی اکران عید به این فیلم داده نشود و وقتی همه تلاش‌هایشان به شکست انجامید وقتی دیدند فیلم به خط پایان نزدیک شده است خواستند به این فیلم پشت پا زنند. انتشار نسخه قاچاق فیلم یک جور انتقام‌گیری از استقبال مردم از گشت ارشاد است و اگر پلیس پی‌گیری کند حتما چهره‌های آشنایی خواهیم دید.»

با توجه به این‌که بعد از اکران «گشت 2» مسعود فراستی در مجلس این فیلم را مستهجن و مبتذل دانسته بود، سهیلی در ادامه با اشاره به حاشیه‌سازی‌های پیش از اکران گفت: «از همان زمان که برخی به مجلس رفتند می‌دانستم توطئه‌هایی در کار است. به نظرم «گشت 1» را اگر گردن زدند «گشت 2» را آمپول هوا زدند. «گشت 1» را ذبح کردند و «گشت 2» را خفه کردند. با این اتفاقی که برای «گشت 2» افتاده باید هر روز منتظر قاچاق یک فیلم باشیم.»

او که عضو خانه سینما و انجمن کارگردانان نیز هست با انتقاد از انفعال صنوف در چنین مواردی ادامه داد: «متاسفانه وقتی چنین اتفاقی می‌افتد فیلمساز تنها می‌ماند و نه خانه سینما حمایت می‌کند و نه شوراهای مختلف متعلق به تهیه کنندگان. من تصمیم دارم کارت عضویت در خانه سینما، کانون کارگردان وانجمن‌های و شوراهای دیگر… را در جلوی خانه سینما آتش بزنم وقتی این کارت‌ها جز سنگین‌تر کردن جیب آدم کاری نمی‌کند. وقتی می‌بینم که هیچ حمایتی نمی‌کنند و من پیش خود فکر می‌کنم چرا عضو این تشکیلات هستم.»

این کارگردان در پایان هشدار داد: «من از همین جا زنگ خطر را به صدا در می‌آورم و به همه فیلم‌های اکران سینما اعلام خطر می‌کنم . قاچاقچیان حامیان زیادی دارند و ما هیج حامی نداریم. مردم به این فیلم‌ها به عنوان حق الناس و مال به سرقت رفته نگاه کنند و به هیچ وجه این فیلم‌های قاچاق را نبینند.»

 

منبع: آی سینما

3989 - فائز حسینی

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

گشت2 - Guidance Patrol2        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت