New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

در جشنواره جهانی فیلم فجر

اسامی فیلم‌های خارجی بخش «جشنواره جشنواره‌ها» اعلام شد

:: 20 فروردین 1397  5:07:36 PM  ::

جشنواره جهانی فجر

جشنواره جهانی فجر

 

سی نت: یازده فیلم خارجی به همراه سه فیلم ایرانی در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا می کنند.

به گزارش سی نت به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، امسال در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۱۱ فیلم سینمایی خارجی از کشورهایی چون آرژانتین، برزیل، لهستان، اسپانیا، اتریش، بلغارستان، آلمان، هلند، بلژیک، کره جنوبی و فرانسه به نمایش در می‌آید.

فیلم «نوعی خانواده» ساخته دیئگو لرمان محصول ۲۰۱۷ آرژانتین، برزیل، لهستان و فرانسه از فیلم‌هایی است که در این بخش روی پرده می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مالنا دکتری از طبقه متوسط جامعه است و در بوئنوس آیرس زندگی می‌کند. بعدازظهر یکی از روزها تلفنی به او زده می‌شود و دکتر کوستاس می‌گوید که او باید به‌ سرعت به شمال کشور برود، چون زمان تولد بچه‌ای رسیده است که در انتظارش به‌سر می‌برد. مالنا بی‌وقفه و تقریباً بدون فکر، تصمیم می‌گیرد راهی این سفر شود.

فیلم «غول» (Giant) ساخته جان گارانیو و آیتور آرِگی محصول ۲۰۱۷ اسپانیا از دیگر فیلم‌های حاضر در بخش جشنواره جشنواره‌ها است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مارتین پس از اولین جنگ کارلیست به مزرعه و خانه روستایی‌شان برمی‌گردد و از دیدن برادر کوچکترش غافلگیر می‌شود چون بیش از حد قد کشیده است. مارتین متقاعد می‌شود که مردم خواهان دیدن بلندترین مرد روی زمین هستند و آنهاعازم سفری دور اروپا می‌شوند که پول و شهرت را برایشان به همراه می‌آورد و این خانواده را برای همیشه تغییر می‌دهد.

فیلم «مربی زندگی» (Life Guidance) به کارگردانی روت مادر محصول ۲۰۱۷ اتریش است که با موضوع اختلاف طبقاتی در این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد.

فیلم «معجزه» (Miracle) ساخته اِگلی وِرلِلیته محصول ۲۰۱۷ لیتوانی، بلغارستان و لهستان است.

در خلاصه داستان فیلم «معجزه» آمده است: زندگی مالکان یک مزرعه ملی پرورش خوک در دهکده‌ای کوچک با ورود یک آمریکایی خوش‌ ظاهر زیر و رو می‌شود چون او وعده می‌دهد که کسب‌وکار در معرض خطر آنهارا نجات دهد اما ایرِنا که یکی از مالکان است در جریان دل بستن به این تازه‌وارد متوجه می‌شود که نیت‌های او کاملاً هم خیرخواهانه نیست.

فیلم «فراموشی می‌سراید» (Oblivion Verses) ساخته علیرضا خاتمی محصول ۲۰۱۷ فرانسه، شیلی، آلمان و هلند و ساخته علیرضا خاتمی فیلمساز ایرانی است که در ایالات متحده و فرانسه زندگی می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: متولی سالخورده یک سردخانه دورافتاده، حافظه فوق‌العاده‌ای درباره هر چیزی دارد به‌جز اسم‌ها. او روزهای خود را با نشان دادن اجساد به آدم‌هایی پشت سر می‌گذارد که در جستجوی گم‌شده‌های خود هستند. وقتی موج اعتراض‌های مردمی در شهری نزدیک به درگیری منجر می‌شود، آنهابرای پنهان کردن اجساد کشته‌شدگان غیرنظامی به سراغ این سردخانه می‌آیند. پیرمرد وقتی با جسد یک زن جوان ناشناس روبه‌رو می‌شود، خاطراتش از یک ضایعه شخصی برایش تداعی می‌شود. او تصمیم می‌گیرد تدفینی شایسته برای زن برگزار کند؛ اتفاقی که او را روانه یک ادیسه سحرآمیز می‌کند.

فیلم «روزی روزگاری در نوامبر» (Once Upon a Time in November) ساخته آندرژی یاکیموفسکی محصول ۲۰۱۷ لهستان و بیانگر داستان مادر و پسری در زمینه رویدادهای حقیقی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مادر و پسری که مستاجر هستند از آپارتمان‌شان در ورشو بیرون انداخته می‌شوند. داستان زندگی و شرایط آنها در پس زمینه برخی رویدادهای حقیقی روایت می‌شود که راهپیمایی‌های اعتراضی و شورش ملی گسترده را در بر می‌گیرد. از این رو در کنار تصاویر داستانی، از فیلم‌های آرشیوی و مستند رویدادهای واقعی هم استفاده شده است.

فیلم «غرش» (Pororoca) ساخته کونستانتین پوپِسکو محصول ۲۰۱۷ رومانی و فرانسه است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کریستینا و تودور با ۲ فرزندشان، ماریای پنج ساله و ایلی هفت ساله، زندگی شادی دارند. آنها سی‌وچند ساله هستند و در آپارتمان زیبایی در یکی از شهرهای رومانی زندگی می‌کنند. مرد برای یک شرکت تلفن کار می‌کند و زن، حسابدار است. همه چیز عادی به نظر می‌رسد تا روزی که مرد بچه‌ها را به پارک می‌برد و زن ناپدید می‌شود.

فیلم «رستاخیز» (Resurrection) اولین فیلم بلند کریستوف هورنائرت محصول ۲۰۱۷ بلژیک از دیگر فیلم‌های حاضر در بخش جشنواره جشنواره‌ها است.

در خلاصه داستان «رستاخیز» آمده است: پیرمردی که خودش را از تمدن دور کرده است با مهمانی غیرمنتظره روبه‌رو می‌شود.

فیلم «هرگز ترکم نکن» (Never Leave Me) ساخته آیدا بِگیچ محصول ۲۰۱۷ ترکیه و بوسنی و هرزگوین و روایتگر زندگی سه پسر سوری پناهنده در ترکیه است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سه پسر سوری که زندگی سختی را به عنوان پناهنده در شهر ترکی شانلی‌اورفه سپری می‌کنند در تلاش برای بهبودی روحی و فراموش کردن گذشته تروماتیک‌شان هستند؛ آنها در این راه از ویرانگری‌ها و خصومتی که تجربه کرده‌اند به اهمیت داشتن برای دیگران و عشق می‌رسند. این سه به دوستان صمیمی یکدیگر بدل می‌شوند و آرامش درونی‌شان را دوباره بازمی‌یابند.

فیلم «حفار» (Excavator) به کارگردانی لی جوهیونگ و بر اساس فیلمنامه‌ای از کیم کی‌دوک، محصول ۲۰۱۷ کره جنوبی فیلمی دیگر از آثار بخش جشنواره جشنواره‌ها است.

در خلاصه داستان «حفار» آمده است: کیم سربازی بوده که در ماه مه ۱۹۸۰ به گوانگجو فرستاده شده تا جنبش خواهان دموکراسی را سرکوب کند. او پس از پایان خدمت به عنوان راننده بیل مکانیکی مشغول به کار می‌شود و به واسطه یک حادثه با حقیقتی ناخوشایند مواجه می‌شود که بیست سال مخفی بوده است.

فیلم «آن سوی واژه ها» (Beyond Words) ساخته اورشولا آنتونیاک فیلمسار دورگه و محصول ۲۰۱۷ لهستان، هلند و فرانسه است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: میشاییل که یک وکیل جوان و موفق برلینی است، ناگهان با پدرش مواجه می‌شود که مدت‌ها فکر می‌کرد او مرده است. این اتفاق میشاییل را دچار یک بحران می‌کند و او پس از رفتن پدرش، دیگر نمی‌تواند به زندگی سابق خود به عنوان یک آلمانی برگردد.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ برابر با ۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود

 

منبع: سی نت

2491 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر (10 خبر):

10 - بازی در بازی / نگاهی به فیلم «گرگ بازی» ساخته عباس نظام دوست

9 - رونمایی از ۲۹ فیلم برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر / حضور ۳۰۰ مهمان از ۷۸ کشور خارجی

8 - فیلم‌های ایرانی حاضر در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شدند

7 - داوران بخش های مختلف جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شدند

6 - اسامی ۶ فیلم ایرانی پذیرفته شد در بخش «جلوه گاه شرق» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد / رونمایی از ۳ فیلم بلند داستانی

5 - نیکولا پیووانی، آهنگساز برنده اسکار به ایران می‌آید

4 - اسامی فیلم‌های مستند و کوتاه ایرانی بخش بازار سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد

3 - قائم مقام دبیر جشنواره جهانی تشریح کرد: 8 پردیس و 2 سینما میزبان «زنگ هفتم» می‌شود

2 - "ریتی پان" بازیگر فیلم جدید آنجلینا جولی «اول پدرم را کشتند» برای جشنواره جهانی فجر به ایران می آید

1 - اسامی فیلم‌های خارجی بخش «جشنواره جشنواره‌ها» اعلام شد

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت