Header

صفحه اول - اخبار - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   پیشخوان نشریات (جدید)

جدول ارزشگذاری نویسندگان بر فیلم های:

دهه نود (از سال 1390 تا کنون)

روی پرده  -  اکران 1397  -    اکران 1396  -   اکران 1395  -   اکران 1394  -  اکران 1393  -  اکران 1392  -  اکران 1391  -  اکران 1390

جشنواره 37 فیلم فجر - جشنواره 36 فیلم فجر - جشنواره 35 فیلم فجر - جشنواره 34 فیلم فجر - جشنواره 33 فیلم فجر - جشنواره 32 فیلم فجرجشنواره 31 فیلم فجر

جستجو (فیلم ها، هنرمندان، نویسنده ها)   

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه: 

New Page 1
Cinetmag.com - Advertise

 

جدیدترین مطالب

  اعتراض دست‌اندرکاران «ما همه با هم هستیم» به توقیف فیلم توسط دادستان کرمان

  احتمال اکران فیلم سینمایی «معکوس» در مهرماه ۹۸

  مرمت تالار اصلی تئاتر شهر شهریور تمام می شود/ آغاز اجراها از ابتدای پاییز

  وعده‌ی احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان

  برای ساخت «قصرشیرین» ماشینم را فروختم و بی‌ماشین هستم/ آنهایی که داد می‌زنند پول کثیف، همان‌هایی هستند که در این ۲۰ سال پولدار شده‌اند/ صحبت های رضا میرکریمی در خصوص حواشی دو فیلم جدیدش

  توقف اکران «ماهمه باهم هستیم» در کرمان!

  بلیت «پردیس رازی» از این پس در تمام ایام هفته نیم‌بها خواهد بود

  ادامه «دورهمی» با مهران مدیری منتفی شد/اجرای تاک‌شو در فضای مجازی

  امکان اکران «روزهای نارنجی» در پاییز/ حضوردر جشنواره های خارجی ادامه دارد

  فیلمبرداری «دوزیست» با بازی جواد عزتی و هادی حجازی فر به پایان رسید

 

پربیننده ترین  مطالب هفته اخیر

  توقف اکران «ماهمه باهم هستیم» در کرمان!

  برای ساخت «قصرشیرین» ماشینم را فروختم و بی‌ماشین هستم/ آنهایی که داد می‌زنند پول کثیف، همان‌هایی هستند که در این ۲۰ سال پولدار شده‌اند/ صحبت های رضا میرکریمی در خصوص حواشی دو فیلم جدیدش

  ادامه «دورهمی» با مهران مدیری منتفی شد/اجرای تاک‌شو در فضای مجازی

  بلیت «پردیس رازی» از این پس در تمام ایام هفته نیم‌بها خواهد بود

  اعتراض دست‌اندرکاران «ما همه با هم هستیم» به توقیف فیلم توسط دادستان کرمان

  احتمال اکران فیلم سینمایی «معکوس» در مهرماه ۹۸

  فیلمبرداری «دوزیست» با بازی جواد عزتی و هادی حجازی فر به پایان رسید

  امکان اکران «روزهای نارنجی» در پاییز/ حضوردر جشنواره های خارجی ادامه دارد

  پردیس سینمایی ملت 15 سالنه می شود

  وعده‌ی احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان

 

سینما شبکه (سی نت)  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

اختصاصی سی نت (سینما شبکه)

ضیافتی به میزبانی صاحب سبک ها / یادداشت شبیر نعلبندیان برای چند فیلم جشنواره سی و هفتم فیلم فجر

:: 2 اسفند 1397  ::

پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده در نمایی از فیلم «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی

 

سینما شبکه (سی نت):

«جان دار»
یک فیلم اول جاندار و تازه نفس از دو کارگردان مولف که در مقام فیلمنامه نویسی موفق تر از کارگردانی ظاهر شده اند. فیلمنامه ای با دیالوگ های درخشان، شخصیت پردازی های کمابیش حساب شده و پایان بندی نه چندان باز که در اجرا شکست خورده است اما نقطه قوت اصلی فیلم بر دوش بازیگران مطرحی است که ترکیب متفاوت و شیمی مناسب بین آنها سبب شده تا هر کدام یکی از متفاوت ترین بازی های خود را به لحاظ اجرا به نمایش بگذارد که در رأس آنها می توان به فاطمه معتمدآریا با بازی مسلطش، جواد عزتی که سابقه خوبی در غافلگیری مخاطب دارد و حامد بهداد که با «مارموز» مسیری تازه را آغاز کرده و در ادامه این مسیر به پختگی نسبی رسیده و در نقش نعیم خوش می درخشد اشاره کرد که در این بین نمی توان از بازی خوب علی شادمان به عنوان نماینده دهه هفتاد و مسعود کرامتی چشم پوشی کرد. «جان دار» را می توان با اغماض از خطاهای ریز و درشت کارگردانی، فیلم اولی خوبی دانست و امیدوار بود تا حسین امیری دوماری وپدرام پورامیری در کارگردانی فیلم دومشان موفق تر عمل کنند.

«شبی که ماه کامل شد»
نرگس آبیار را می توان یک کارگردان پیشرو نامید که فیلم به فیلم پیشرفت کرده و سعی می کند تا هر فیلمش کامل تر از فیلم قبلی اش باشد اما «شبی که ماه کامل شد» بقدری خوب است که کار را برای ساخت فیلم بعدی آبیار سخت می کند. فیلمی تروریستی با درون مایه عاشقانه که هم در اجرا و هم در فیلمنامه در سطح بالایی نسبت به تولیدات سینمای ایران قرار دارد و در نوع خودش بهترین است. نگاه نافذ آبیار به مساله تروریسم و پرداخت آن از منظر خانواده در بستر ماجرایی واقعی به قدری نفس گیر و جذاب است که با وجود مدت زمان طولانی اش نمی توان لحظه ای از آن غافل شد. سیر صعودی فیلم به همراه بازی درخشان هوتن شکیبا و البته الناز شاکردوست که فرسنگ ها با گذشته فاصله گرفته را می توان نقطه قوت فیلم دانست که سبب شده تا کم بضاعتی فیلمنامه در شکل گیری رابطه عبدالحمید و فائزه در ابتدای فیلم تا حد قابل توجهی جبران شود.

«ایده اصلی»
شاید اگر «ایده اصلی» در جشنواره حضور نداشت و به همان اکران عمومی بسنده می کرد کمتر مورد انتقاد قرار می گرفت اما حالا که در بخش سودای سیمرغ حضور دارد باید اذعان کرد که فیلم چه به لحاظ فیلمنامه و چه به لحاظ کارگردانی و تدوین در سطح پایینی نسبت به فیلم های هم ردیف خودش قرار دارد. بلندپروازی آزیتا موگویی در دومین گاور که با فیلم اولش یعنی «تراژدی» نوید یک کارگردان ظریف و نکته سنج را می داد سبب شده تا در کارگردانی فیلمنامه ضعیف و بی رمق امیر عربی شکست بخورد. شاید تنها نقطه قوت چنین فیلمنامه ای همان ایده اصلی اش باشد که در مقایسه با فیلم های مشابه اش تبدیل به ایده فرعی دست دوم شده است. قرار گرفتن دوباره فیلم بر روی میز تدوین بهرام دهقانی تنها راهی است که می تواند فیلم را از تقلیدهای ناشیانه و غافلگیری های قابل حدسی که رفته رفته از نفس می افتد تا حدی زیادی نجات دهد.

«ناگهان درخت»
«ناگهان درخت» برای طرفدارانی چون من که فیلم اول صفی یزدانیان را بارها دیده و بارها با آن خاطره بازی کرده ایم به مثابه فرود ناگهانی پتکی بر تمام انتظاراتمان بود. فیلمی که شروع خوبی دارد و در همان دقایق اولیه ما را برای دیدن یک شاهکار آماده می کند و انتظار می رود که همین لحن و شیرینی اولیه تا دقیقه آخر به درستی حفظ شود، درست از لحظه ورود پیمان معادی و مهناز افشار در نقش فرهاد و مهتاب تمام محاسباتمان را برهم می زند. تعلق خاطر صفی یزدانیان به المان های فیلم اولش سبب شده تا همه ایده های او در دریای خاطراتش غرق شوند و از سوار شدن بر موج فیلمنامه ای که بتواند آنها را در بستر منطق روایی به ساحل امن برساند، بازبمانند.

«سرخپوست»
احساسی که بعد از تماشای «سرخپوست» به مخاطب دست می دهد می تواند منجر به این شود که نظر مثبتش راجع به فیلم فراتر از کیفیت حقیقی فیلم باشد و نیاز است تا چند روزی از تماشای فیلم بگذرد و آنگاه با ته نشین شدن فیلم در ذهن بتوان نظر معتبرتری راجع به آن بیان کرد اما باید اعتراف کنم که «سرخپوست» آنقدر فیلم درخشان و بدیعی است که حتی برانگیخته شدن احساسات ناشی از این همه شگفتی هم نمی تواند مانع از ابراز نظر حقیقی مخاطب شود. فیلمنامه ای مهندسی شده با کارگردانی تحسین برانگیز نیما جاویدی و البته هوشمندی هومن بهمنش در مقام مدیر فیلمبرداری برای مخاطبان و منتقدان سرسخت، فیلمی را به ارمغان آورده که تا دقیقه پایانی دستشان را برای هر نقدی پیش از اتمام فیلم می بندد و نفسشان را محبوس می کند. «سرخپوست» فیلمی است که هم از منظر ساختار و هم از منظر محتوا تا چند روز از ذهنتان بیرون نمی رود و هماننداحمد سرخپوست در گوشه ای از فکرتان پنهان می شود و هر از گاهی از خود ردی به جا می گذراد. شاید تنها عنصر فیلم که بتوان با کمی سخت گیری به آن ایراد گرفت، شکل گیری و چگونگی پایان بندی آن باشد که سریع تر و ساده تر از آنچه که انتظارش را داشتیم رقم می خورد. «سرخپوست» یک نوید محمدزاده بی نقص دارد که فصل جدیدی از بازیگری اش را رقم می زند و یک پریناز ایزدیار که به درستی دلبری های مرموزانه مددکار را به تصویر می کشد.

«سمفونی نهم»
«سمفونی نهم» برای محمدرضا هنرمندی که شانزده سال از سینما دور بوده و در تلویزیون تجربه های گوناگونی کسب کرده و حالا به سینمایی برگشته که نه خبری از نگاتیو در آن است و نه آن سبک و سیاق فیلمسازی، یک شروع خوب محسوب می شود اما سهم فیلمنامه از این شروع امیدوارکننده به قدری اندک و ناچیز است که به چشم نمی آید. در واقع فیلم بعد از رویارویی راحیل (ساره بیات) با نویسنده (حمید فرخ نژاد) تبدیل می شود به خاطره گویی ملک الموت از مرگ افراد مشهور که تنها وجه اشتراکش با پیرنگ اصلی قصه یعنی مرگ بردیا امینی (شوهر راحل) در مرگ و ترس ناشی از آن است حال آنکه نه بردیا امینی به اندازه افراد مشهوری چون رابعه خاتون یا امیر کبیر شهرت دارد و اگر هم داشته باشد به آن پرداخته نمی شود و نه علت و چگونگی اتفاقی که منجر به مرگش در اتاق عمل شده است برای بیننده آشکار می شود. فصول مرگ افراد مشهوری چون کوروش کبیر و پسرش و هیتلر و دیگران که در بالا ذکر شد را می توان بدون آنکه منطق روایی فیلم را برهم زند جا به جا کرد و از سویی ماجرای قتل های متعددی که توسط راننده کامیون در جاده رخ می دهد و پلیس با بلاهت کامل به دنبال ردی از آنهاست آنقدر سطحی و کم عمق است که هیچ ثمری جز افزایش مدت زمان فیلم ندارد. قاب های هومن بهمنش هم همانند فیلم های دیگر به عنوان یکی از عناصر مهم برشمرده می شود که می توان طراحی خوب صحنه و لباس و بازی روان حمید فرخ نژاد و ساره بیات را به آن اضافه کرد.

«بنفشه آفریقایی»
تماشای فیلم دوم مونا زند حقیقی می تواند تزریق آرامش به روح و جان فارغ از هیاهوی سانس های فوق العاده فیلم های بحث برانگیز جشنواره باشد. فضای لطیف و خوش آب و رنگی که زند حقیقی با کارگردانی ساده و بی تکلفی که به لطف موسیقی یزدانیان و طبیعت بکر آمل در نیمه اول فیلمش ایجاد می کند رفته رفته در نیمه دوم اسیر دوپارگی فیلمنامه می شود و درست از جایی که شکوه به بازداشتگاه می رود نه ردی از منطق قصه فرشته در فیلم دیده می شود و نه پایانی متفاوت برای مضمونی که سرانجامش در ذهن مخاطب به صورت پیش فرض با کلیشه های قرار دادی پیوند خورده است و این افول ناگهانی فیلم را تبدیل به اثری می کند که تماشایش در عصر جمعه مناسب تر است. با این حال ترکیب بازیگرانی چون فاطمه معتمد آریا، رضا بابک و سعید آقاخانی به عنوان مثلث عشقی فیلم با بازی های خوبی که هر یک ارائه می دهند به قدری جذاب است که سبب می شود تا فیلم را با همه نقصانش تا نقطه پایان دنبال کنید.

«طلا»
با آنکه «طلا» برخلاف «مالاریا» مورد توجه منتقدین و عموم مخاطبان قرار گرفته اما برای طرفداران پر و پاقرص پرویز شهبازی یک ناامیدی بزرگ محسوب می شود. «طلا» مولفه های همیشگی سینمای شهبازی را دارد و شخصیت ها و آدم های قصه اش برخاسته از جامعه پیرامون فیلمساز است که همواره در فیلم هایش به ظرافت به آنها پرداخته اما مشکل اصلی آن برمی گردد به خمیر مایه فیلمنامه که نه شخصیت پردازی های درستی از آن حاصل شده و نه پرداخت عمیقی در قصه و تعلیق هایش صورت گرفته است. جنس تعلیقی که در فیلم وجود دارد موفق شده تا از کلیشه های رایج فیلم های مشابهش دوری کرده و از زاویه ای متفاوت تر به مشکلات مالی جوانان نگاه کند اما فیلمنامه قدرت نفوذ به بطن و درونیات شخصیت ها را ندارد و حتی بازی بازیگران هم از سطح معمول خود فراتر نمی رود و از این رو دغدغه ها و تلاش هایشان ناملموس جلوه می کند و این روند تا زمانی ادامه می یابد که نقطه عطف دوم رخ می دهد و بی منطقی های حاصل از آن با ردی از ابهامات کار را برای همذات پنداری مخاطب سخت تر می کند و تا پایان هم موفق به رفع آنها نمی شود. «طلا» اگر فیلم اول یا دوم یک جوان در حوزه نویسندگی و فیلمسازی بود نمره قبولی را کسب می کرد اما برای پرویز شهبازی می تواند عنوان ضعیف ترین فیلم یا در خوش بینانه ترین حالت متوسط ترین باشد هرچند که منتقدین عیار طلای او را هم اندازه فیلم های خوبش می دانند که این خود جای بحث دارد.

«درخونگاه»
«درخونگاه» از منظرعناصر تکنیکی اعم از فیلمبرداری، کارگردانی، رنگ و نورپردازی فیلم مهم و قابل اعتنایی محسوب می شود و در راستای همان شیوه منحصر بفرد سیاوش اسعدی است که در این فیلم به اوج خودش رسیده و تبدیل به امضای ثابتش شده است. اسعدی در دو فیلم اخیرش برخلاف «حوالی اتوبان» که اولین و بهترین فیلمش هم محسوب می شود سعی کرده تا در دیالوگ نویسی وکارگردانی به مدیوم سینمای مسعود کیمیایی نزدیک شود و در تصدیق این جمله می توان به شیوه قهرمان پردازی، دیالوگ نویسی به سبک و سیاق آثار کیمیایی و البته عبارت «پیکششِ مسعود کیمیایی» در ابتدای عنوان بندی «درخونگاه» اشاره کرد. تاکید اضافی و چند باره بر شیوه رفتاری شخصیت رضا، مانور بر دیالوگ های قافیه دار و به اصطلاح سنگین و پرمغز آن هم به شیوه ای اغراق آمیز در یک فضای جنوب شهری و وجود سکانس هایی چون ملاقات رضا و رفیقش در زندان در یکساعت ابتدایی فیلم سبب شده تا فیلم به درستی از نقطه عطف اولش بهره نبرد و موارد فوق الذکر هیچ ثمری جز کشدار شدن مدت زمان فیلم بی آنکه چیزی از دست برود نداشته باشند. «درخونگاه» در دهه نود قصه ای را دل جنوب شهر تهران در آغاز دهه هفتاد روایت می کند که رنگ و بوی کهنگی از آغاز تا پایان با وجود بهره مندی فیلم از ویژگی های فنی قابل قبول فضای فیلم را دربرگرفته و تنها می توان به بازی های درخشان امین حیایی، پانته آ پناهی ها، ژاله صامتی و در صدر آنها نادر فلاح با رضایت کامل اعتنا کرد.

 

منبع: سی نت (سینما شبکه)

456 - احمد شاهوند

................................................

  دیگر اخبار مربوط به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (289 خبر):

289 - رقابت نزدیک «سرخپوست» و «متری شیش و نیم» / بهترین های جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به انتخاب نویسندگان سی نت

288 - 30 یادداشت کوتاه برای 30 فیلم بلند / یادداشت های کوتاه احمد شاهوند از فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

287 - ایده آلیست نباشیم / جمع بندی مازیار معاونی از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به قلم

286 - جشنواره اي جان دار / یادداشت کوتاه فرهاد خالدی نیک به كيفيت آثار جشنواره سي و هفتم

285 - ناگهان سینما / تحلیل سیدجواد صفوی بر سی و هفتمن جشنواره فیلم فجر

284 - وقار بازیگری / مرور نیما بهدادی مهر بر بهترین نقش آفرینی های کارنامه علی نصیریان به بهانه کسب نخستین سیمرغ بلورین

283 - به رنگ خون ، خیانت و قتل / تحلیل و بررسی مجتبی اردشیری از ژانرهای غالب جشنواره سی و هفتم فیلم فجر

282 - از امین حیایی تا نوید محمدزاده / یادداشت مهدی تیموری برای بهترین بخش جشنواره سی و هفتم فیلم فجر: بازیگر نقش اول مرد!

281 - بازگشت میرکریمی به اوج / یادداشت ایمان آیینه دار برای فیلم «قصر شیرین»

280 - برداشت کوتاه / یادداشت حمید سلجوقی درباره چند فیلم از جشنواره سی و هفتم

279 - ده فیلم ، ده فصل ماندگار / یادداشت زرنوش محمدی از سکانس های دیدنی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

278 - یک کارگردانی شسته‌رفته / یادداشت ایمان آیینه دار برای فیلم «بنفشه آفریقایی»

277 - امیدوار به سینمای ایران با بهترین فجر یک دهه اخیر / تحلیل مهدی تیموری از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

276 - ضیافتی به میزبانی صاحب سبک ها / یادداشت شبیر نعلبندیان برای چند فیلم جشنواره سی و هفتم فیلم فجر

275 - می توانست شیرین تمام شود ... / یادداشت پاشا ابراهیمی درباره ی جشنواره سی و هفتم فیلم فجر

274 - شماره یازدهم نشریه الکترونیکی سی نت ویژه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد

273 - این‌ها فیلم نیستند / یادداشت ایمان آیینه دار برای چند اثر نامطلوب جشنواره فیلم فجر سی و هفتم

272 - کارگردانی خوب در خدمت هیچ! / یادداشت ایمان آیینه دار برای فیلم های «شبی که ماه کامل شد» و «ناگهان درخت»

271 - "شبی که ماه کامل شد" با شش سیمرغ فاتح سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

270 - "شبی که ماه کامل شد" با ۱۳ نامزدی در صدر / اسامی نامزدهای سی و هفتمین جشنودره فیلم فجر اعلام شد

269 - احترام به زبان سینما / یادداشت ایمان آیینه دار برای فیلم "آشفته گی"

268 - طلای ناب / یادداشت ایمان آیینه دار برای فیلم "طلا" ساخته پرویز شهبازی

267 - میان عشق و وظیفه / یادداشت سیدرضا صائمی برای فیلم «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی

266 - همایون سینمای ایران / یادداشت آرش عنایتی برای فیلم سینمایی «مسخره باز» ساخته همایون غنی زاده

265 - کارگردان های سربلند / نگاهی به فیلم های «جان دار»، «سونامی» و «قسم» / یادداشت های روزانه احمد شاهوند از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 9

264 - اثری مطلوب در گام دوم / یادداشت مصطفی محمودی برای فیلم «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی

263 - از کازابلانکا تا هزاردستان / یادداشت شبنم محمودی شرق برای فیلم «مسخره باز» ساخته همایون غنی زاده

262 - قدرت در توجه مناسب به سینمای قصه گو / یادداشت علی دهباشی برای فیلم «جان دار» ساخته حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری

261 - تصمیم نوید محمدزاده به صلاح خودش و سینمای ایران نیست / یادداشتی از کیوان کثیریان

260 - استقبال اهالی غرب تهران از پردیس تازه تاسیس «ایران مال» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

259 - اکران ویژه فیلم سیروس الوند فردا یکشنبه 21 بهمن ماه در پردیس سینمایی چارسو

258 - مدیر سینما آزادی اعلام کرد: افزایش چشمگیر سانس‌های فوق‌العاده در جشنواره سی و هفتم

257 - «متری شش و نیم» را با نیم کره چپ و «سرخ‌پوست» را با نیم کره راست ذهنم فیلمبرداری کردم/ ناگفته‌های «هومن بهمنش» پرکارترین فیلمبردار جشنواره فیلم فجر

256 - پیشنهادم انتخاب 15 فیلم در بخش سودای سیمرغ و 13 فیلم در بخش نگاه نو بود /10 فیلم با 7 رای انتخاب شدند

255 - هوتن شکیبا: بازی در مدیوم‌های مختلف تفاوت چندانی ندارد

254 - محمد امامی سهمی در «جاندار» ندارد/ حساسیت فاطمه معتمدآریا به پول‌های کثیف

253 - تکان دهنده و حرفه ای / یادداشت مجتبی محمودی شرق برای فیلم «قسم» ساخته محسن تنابنده

252 - پس از ۵ ماه هنوز از تلویزیون طلب دارم/ زمین‌خوردن یک «حمال طلا»

251 - «دیدن این فیلم جرم است» هم به جمع فیلم‌های سانس ویژه‌ای پیوست

250 - روایت قاضی شهریاری از پرونده‌های قضایی فیلم فجر / "قسم" را پسندیدم

249 - حاشیه‌های «ماجرای نیمروز ۲» و «خون خدا» در تلویزیون

248 - بهرام رادان: بازی در یک فیلم‌ ورزشی رویای من بود

247 - بیش از ۱۰ سانس فوق‌العاده در یک شب برای فیلم «متری شیش و نیم» روستایی

246 - رنگ آمیزی مشروطه / یادداشت آرش عنایتی برای مستند «بهارستان خانه ملت» ساخته بابک بهداد حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

245 - سرگردان میان موضوعات گوناگون / یادداشت شبنم محمودی شرق برای فیلم «سونامی»

244 - جدال نابرابر میان دو ذهن هوشمند / یادداشت شبنم محمود ی شرق برای فیلم «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی

243 - اثری سردستی در خدمت سینمای تجاری / یادداشت نسا نیکو برای فیلم «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی

242 - یک روز سینمایی / نگاهی به فیلم های «متری شیش و نیم»، «ایده اصلی» و «سرخپوست» / یادداشت های روزانه احمد شاهوند از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 8

241 - «سرخ پوست» در صدر جدول ارزش گذاری نویسندگان سی نت / «متری شیش و نیم» در رده دوم

240 - «23 نفر» هم حذف شد / پنج فیلم برتر آرای مردمی تا پایان روز هشتم اعلام شد

239 - اثری ماندگار از دوران دفاع و مقاومت / یادداشت علی دهباشی برای فیلم «23 نفر»

238 - نقد اجتماعی در قالب یک کمدی مفرح و سالم / یادداشت شبنم محمودی شرق برای فیلم «پالتو شتری»

237 - جمع و جور و محترم و یکدست / نگاهی کوتاه به فیلم های «دیدن این فیلم جرم است»، «23 نفر» و «پالتو شتری» / یادداشت های روزانه احمد شاهوند از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 7

236 - ۶ فیلم برتر آرای مردمی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد/ «جان‌دار» حذف شد

235 - احیای قهرمان کلاسیک / یادداشت ایمان آیینه دار برای فیلم «درخونگاه»

234 - درخشان در ایده پردازی و لکنت در ارائه / یادداشت شبنم محمودی شرق برای فیلم «مردی بدون سایه» ساخته علیرضا رییسیان

233 - نه "ماه عسل" نه "در شهر" / یادداشت لاله محمودی برای فیلم «یلدا» ساخته مسعود بخشی

232 - یکی از یکی ضعیف تر / نگاهی به فیلم های «یلدا»، «جمشیدیه» و «مردی بدون سایه» / یادداشت های روزانه احمد شاهوند از جشنواره سی و هفتم فیلم فجر - 6

231 - «شبی که ماه کامل شد» در صدر / جدول ارزشگذاری نویسندگان سی نت تا پایان روز پنجم سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

230 - اعلام 8 فیلم برتر آرای مردمی فیلم فجر در سومین روز/ «قسم» محسن تنابنده از لیست حذف شد

229 - پولاد کیمیایی از سینمای ایران خداحافظی کرد

228 - جعفر گودرزی نایب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران: حتی یک «مرد نرمال» در فیلم‌های فجر ندیدیم/ فیلمنامه‌ها بی‌هویت هستند

227 - حسن روحانی رییس‌جمهور ایران به «جشنواره فیلم فجر» پیام داد

226 - نشست «دلبند» هم با طعم اعتراض نسبت به نادیده گرفتن مستند سپری شد

225 - جواد عزتی در اکران مردمی "ماجرای نیمروز،رد خون" چه گفت؟

224 - نرگس آبیار: فیلمم را برای رنج مردم سیستان و بلوچستان ساختم

223 - روز شلوغ "ملت" با روایتی از "برادران ریگی" و "طلا"

222 - ساخت و ساز حرفه‌ای / یادداشت های روزانه وحید فرازان برای فیلم های «طلا» و «شبی که ماه کامل شد» از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

221 - خورشيد در چاه شد! / یادداشت آرش عنایتی برای انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» ساخته اشکان رهگذر حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

220 - گره هایی که به آسانی گشوده می شوند / یادداشت ندا طهرانی برای فیلم «طلا» ساخته پرویز شهبازی

219 - یک تریلر عاشقانه درجه یک / نگاهی به فیلم های «خون خدا»، «طلا» و «شبی که ماه کامل شد» / یادداشت های روزانه احمد شاهوند از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

218 - سرشار از «سینما» / نگاهی به فیلم های «مسخره باز»، «روزهای نارنجی» و «زهرمار» - یادداشت های روزانه احمد شاهوند از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 4

217 - همه مصائب یک زن / یادداشت مصطفی محمودی برای فیلم «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی

216 - جواد رضویان: من تازه وارد این عرصه شدم، بی‌رحمانه مرا نقد کنید / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «زهرمار»

215 - «بنفشه آفریقایی» از لیست ده تایی آرای مردمی کنار رفت / 9 فیلم برتر آرای مردمی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تا پایان روز دوم اعلام شد

214 - فیلمی متفاوت از یک تئاتری تمام عیار / یادداشت های روزانه وحید فرازان از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 4

213 - علی مصفا: برای خیلی‌ها پذیرفتن این نقش ها سخت است - آرش لاهوتی: طبیعی است که تمام فیلم ها تحت تاثیر منطق نویسنده اش است / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «روزهای نارنجی»

212 - همایون غنی زاده: همیشه دوست دارم در کارهایم نوآوری داشته باشم / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «مسخره باز»

211 - رقابت «غلامرضا تختی» و «قصر شیرین» / جدول ارزشگذاری نویسندگان سی نت تا پایان روز سوم

210 - خط بطلانی بر همه پیشداوری ها / یادداشت شبنم محمودی شرق برای فیلم «قصر شیرین»

209 - فیلمِ «شخصیت» / یادداشت های روزانه وحید فرازان از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 3

208 - بازگشت به دوران درخشان / نگاهی به فیلم های «ناگهان درخت»، «قصر شیرین» و «سمفونی نهم» - یادداشت های روزانه احمد شاهوند از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 3

207 - محمدرضا هنرمند: دلم می‌خواست تجربه ای جدید در سینما داشته باشم / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «سمفونی نهم»

206 - رضا میرکریمی: خانواده و توجه به ارزش خانواده برایم مهم است / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «قصر شیرین»

205 - صفی یزدانیان: همیشه دلم می‌خواست فیلمی بسازم که از طریق موسیقی‌اش هم به یاد بیاید / گزارش نشست و پرسش و پاسخ فیلم «ناگهان درخت»

204 - 10 فیلم برتر آرای مردمی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تا پایان روز دوم اعلام شد

203 - یک نوآر ایرانی با اشتباهات تاریخی / یادداشت مصطفی محمودی برای فیلم «درخونگاه»

202 - دقت و ظرافتی عالی در تعریف یک داستانِ نامتعارفِ اجتماعی / یادداشت های روزانه وحید فرازان از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 2

201 - حال خوب سانس آخر / نگاهی به فیلم های «بنفشه آفریقایی»، «تیغ و ترمه» و «درخونگاه» / یادداشت های روزانه احمد شاهوند از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 2

200 - سیاوش اسعدی: به خاطر دغدغه‌های شخصی فیلم می‌سازم / گزارش پرسش و پاسخ فیلم «درخونگاه»

199 - کیومرث پوراحمد: جوانگرایی در همه موقعیت‌ها می‌تواند شخص من را به آینده ایران امیدوار کند / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «تیغ و ترمه»

198 - بنفشه آفریقایی با شخصیت شکوه همخوانی داشت / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «بنفشه آفریقایی»

197 - هدف: جشنواره های خارجی / یادداشت ندا تهرانی برای فیلم «بنفشه آفریقایی» ساخته مونا زندی حقیقی

196 - انتظارهای بیهوده ای که برآورده نمی شود / یادداشت لاله محمودی برای فیلم «تیغ و ترمه» ساخته کیومرث پوراحمد

195 - لحظات تکان‌دهنده / یادداشت های روزانه وحید فرازان از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1

194 - دقیق و حساب شده / یادداشت مهدی تیموری برای فیلم «غلامرضا تختی» ساخته بهرام توکلی

193 - یک پایان بندی درخشان برای روز اول / نگاهی به فیلم «غلامرضا تختی»، «سال دوم دانشکده من» و «معکوس» / یادداشت های روزانه احمد شاهوند از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 1

192 - بهرام توکلی: شخصیت تختی آنقدر وسیع است که نمی توان در یک فیلم به آن پرداخت / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «غلامرضا تختی»

191 - ناتوان در ثبت یک خاطره خوب / یادداشت شبنم محمودی شرق به فیلم «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدر عاملی

190 - پا در جای پای پدر / یادداشت لاله محمودی برای فیلم "معکوس" ساخته پولاد کیمیایی

189 - رسول صدرعاملی: از سینمای اجتماعی فاصله گرفتم و به سینمای انسانی رسیدم / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «سال دوم دانشکده من»

188 - پولاد کیمیایی: دوست داشتم «سینما» را تجربه کنم / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «معکوس»

187 - سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کلید خورد / گزارش کامل مراسم افتتاحیه

186 - دومین نشست مطبوعاتی دبیر جشنواره فیلم فجر صبح امروز 8 بهمن ماه با اهالی رسانه برگزار شد

185 - پاشنه و در / نگاه سیدجواد صفوی به چیدمان هیئت داوری های سی و هفتمین جشنواره فجر

184 - نخستین تصویر از هدیه تهرانی در «آشغال های دوست داشتنی» پس از 6 سال

183 - هشدار به مشتریان بازار سیاه بلیت «فجر»/ شاید نتوانید فیلم ببینید

182 - رونمایی از گریم بهنوش طباطبایی در «ماجرای نیمروز؛ رد خون»

181 - رونمایی از پوستر «آشفته‌گی» فریدون جیرانی

180 - برنامه‌های موزه سینما در «جشنواره فجر ۳۷»/ برگزاری نمایشگاه پوسترها

179 - آماده‌سازی «مردی بدون سایه» برای جشنواره فجر

178 - نسخه نهایی «ایده اصلی» تحویل جشنواره شد

177 - افتتاح پارکینگ پردیس سینمایی ملت همزمان با جشنواره فیلم فجر

176 - انتشار تصویر "هوتن شکیبا" در فیلم جدید نرگس آبیار «شبی که ماه کامل شد» حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره

175 - مشهد در یک‌ قدمی برگزاری کامل جشنواره فیلم فجر

174 - عکسی از نقش آفرینی متفاوت فاطمه معتمدآریا در فیلم سینمایی «جان دار» حاضر در بخش نگاه نو جشنواره فجر

173 - نخستین تصویر از فیلمِ سیاسی جشنواره فجر سی و هفتم

172 - پای «یک نفوذی» به جشنواره‌ فیلم فجر باز شد/ روایتی از روزگاراسارت «23 نفر»

171 - پولاد کیمیایی: «معکوس» را برای ادای دین به سینما و پدرم ساختم/ توقع مردم از من بالا است

170 - رونمایی از اولین پوستر «جمشیدیه» در آستانه نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

169 - شیراز با 3 سینمای «پردیس گلستان»، «پردیس هنرشهر» و «تالار حافظ» میزبان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد

168 - رئیس اتحادیه شیشه و آینه تهران: ساخت سیمرغ جشنواره در داخل ایران به صرفه نیست

167 - معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر: انتشار جدول فیلم‌ها موجب رشد فروش بلیت‌ها شده است

166 - روایتی متفاوت از دهه 60 در «درخونگاه» /«حمال طلا» معضلات اقتصادی را به تصویر می‌کشد

165 - پردیس سینمایی سیتی سنتر؛ محل اکران فیلم‌های جشنواره فجر در اصفهان شد

164 - افزایش 20 درصدی استقبال مخاطبان از پیش فروش بلیت‌های فجر 37

163 - تنوع ژانر و موضوع در فیلم‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فجر /سهم بالای سینمای اجتماعی

162 - اکران همزمان فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کردستان

161 - محمدرضا فرجی: جشنواره فیلم فجر مخاطب یک سال سالن های سینما را بیمه می کند

160 - استقبال سازمان‌ها از حضور در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

159 - اکران 14 فیلم منتخب جشنواره فجر در سینما میرزاکوچک خان رشت

158 - درآمد حاصل از فروش بلیت‌های جشنواره به صاحبان آثار می‌رسد

157 - مدیر استانی فجر37: اکران استانی فیلم های جشنواره فجر قطعی است / بحران مالی وجود ندارد

156 - داوری فیلم های بخش "نگاه نو" سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آغاز شد

155 - تسهیل در روند عکاسی از جشنواره فیلم فجر

154 - تسهیلات ویژه به اهالی رسانه برای حضور در پردیس ملت

153 - پوستر فیلم سینمایی «ایده اصلی» ویژه جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

152 - بزرگ‌نیا برای پنجمین بار داور فیلم فجر / رکوردداران چه کسانی هستند؟

151 - تکذیب شایعه نرسیدن «تختی» به جشنواره فیلم فجر

150 - اعلام سانس‌ها و برنامه‌های سینمای اهالی رسانه/ تمامی نشست های پرسش و پاسخ به صورت مکتوب مطرح خواهد شد

149 - استقبال مردم از پردیس سینمایی تازه تاسیس «ایران مال» + اطلاعات تکمیلی در مورد این پردیس جدید

148 - تولد اولین سینمای خصوصی استان زنجان همزمان با جشنواره فیلم فجر

147 - احتمال خداحافظی با نوستالژی صف‌های فجر/ بلیت‌های گیشه اینترنتی می‌شود؟

146 - مهلت ارسال فیلم ها به جشنواره فیلم فجر تا ۱۲ امشب تمدید شد

145 - درخشش فیلمسازان زن در جشنواره فیلم فجر؛ از رخشان بنی اعتماد تا نرگس آبیار و تهمینه میلانی

144 - برنامه بهروز افخمی برای جشنواره فیلم فجر مشخص شد

143 - انیمیشن چقدر در «جشنواره فیلم فجر» جدی گرفته می‌شود؟/ حضور 3 انیمیشن در جشنواره امسال

142 - از ساعت 20 امشب یکم بهمن ماه ظرفیت تازه ای برای خرید بلیت های جشنواره فراهم می شود

141 - آغاز جشنواره فیلم فجر در زاهدان از 14 بهمن در دو سینمای اشراق و هلال

140 - گلایه انجمن سینماداران از مدیران فجر/ فرقی نمی کند بلیت ها در گیشه یا به صورت اینترنتی فروخته شود

139 - آغاز فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در بازار سیاه/مذاکره برای حذف آگهی از یک سایت نیازمندی‌ها

138 - دو نقص مهم جشنواره از نظر ابراهیم داروغه‌زاده: تغییر کلی در آیین نامه ثبت نام فیلم ها تا شرایط حضور فیلم اولی ها

137 - تالارفخرالدین اسعد گرگانی میزبان جشنواره فیلم فجر در استان گلستان

136 - فروش ۸۵ درصد از بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در کمتر از ۴۵ دقیقه

135 - داوران «سودای سیمرغ» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

134 - برنامه کامل نمایش فیلم ها در سینماهای مردمی >> دانلود کنید

133 - برگزاری نکوداشت عزت‌الله انتظامی در جشنواره فیلم فجر

132 - 30 دی ماه، آغاز پیش فروش بلیط های جشنواره فیلم فجر

131 - مسعود فراستی، رکورددار داوری فیلم های اول / نگاهی به داوران فیلم های اول در تاریخ برگزاری جشنواره فیلم فجر

130 - توضیحات مدیر روابط عمومی جشنواره فجر در برنامه میزانسن / جزئیاتی درباره صدور کارت‌های اهالی رسانه

129 - جدول نمایش فیلم ها در سینمای رسانه ها اعلام شد / روز اول: فیلم های صدرعاملی و توکلی - روز آخر: فیلم های جیرانی و مهدویان

128 - مهرداد صدیقیان، پرکارترین بازیگر جشنواره سی و هفتم فیلم فجر

127 - شاهرخ دولکو، عضو هیات انتخاب: در میان کارگردانان بخش های سودای سیمرغ و نگاه نو، افراد بااستعداد و خلاقی حضور دارند که می‌توانند به پیشرفت هنری و فرهنگی سینمای ایران کمک کنند

126 - اسامی فیلم های بخش «سودای سیمرغ» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد

125 - امید های اصلی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر: «متری شِشُ و نیم» سعید روستایی و «ماجرای نیمروز2: رد خون» محمدحسین مهدویان

124 - بیشترین سیمرغ های جشنواره فیلم فجر در هر رشته برای کدام هنرمندان است؟

123 - دومین همکاری کریستف رضاعی و صفی یزدانیان/ «ناگهان درخت» به تهیه‌کنندگی پیمان معادی برای نمایش در جشنواره‌ی فیلم فجر آماده می‌شود

122 - جنجال قبل از جشنواره فجر: گلایه عده ای از کارگردان های فیلم اولی/ داوری سلیقه است!

121 - بازگشت «فرزند صبح» به جشنواره فجر با تدوین مرحوم سیف‌الله داد و کوتاه شدن ۳۰ دقیقه‌ای/ بهروز افخمی: فیلم را در بخش خارج از مسابقه نمایش می دهیم

120 - نیمی از صداگذاری فیلم سینمایی «جان‌دار» تمام شد/ آماده رقابت در بخش «نگاه نو» جشنواره فیلم فجر

119 - اسامی فیلم‌های کوتاه معرفی شده به جشنواره ملی فیلم فجر

118 - اعلام شیوه‌نامه ثبت‌نام رسانه های دیداری و شنیداری در فجر ملی/ از شنبه 15 دی تا سه شنبه 18 دی ماه

117 - بدون تغییر قوانین نسبت به سال گذشته؛ تنها ۴ فیلم کوتاه شرایط حضور در جشنواره ملی فیلم فجر را دارند

116 - حضور تشریفاتی مستند در جشنواره‌ی فیلم فجر

115 - خاطرات ابوطالب نمایند سابق مجلس شورای اسلامی از جشنواره فجر: به ده نمکی گفتم اخراجی های یک هم خیانت به سینماست هم خیانت به جنگ/ با فیلم های حاتمی کیا اشک ریختم

114 - محسن امیریوسفی: در صورتی که «آشغال های دوست داشتنی» را به هیات انتخاب جشنواره نمایش ندهند مجبورم به سازمان بازرسی شکایت کنم/ فیلم 6 سال است در کیف علیرضا رضاداد جامانده است و قفل آن هر سال محکم تر می شود

113 - پخش برنامه «هفت» زودتر از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آغاز خواهد شد

112 - تحلیل «علی افشار» نویسنده و روزنامه نگار سینمایی درباره انتشار فهرست متقاضیان حضور در سینمای رسانه‌های جشنواره فیلم فجر

111 - انصراف «رحمان ۱۴۰۰» از شرکت در جشنواره فیلم فجر

110 - اعتراض کارگردان فیلم اولی به انتخاب داوران/ طعنه به حضور فیلم های کمدی در بخش نگاه نو جشنواره فجر

109 - فرشته طائرپور: نسخه اولیه «خداحافظ دختر شیرازی» تحویل جشنواره فجر شد/ ادامه مراحل فنی

108 - اسامی فیلم‌های سودای سیمرغ جشنواره فجر لو رفت؟

107 - فیلمبرداری «قصر شیرین» سیدرضا میرکریمی به پایان رسید/ آیا فیلم به جشنواره فجر می رسد؟

106 - مسعود ده نمکی از حضور با فیلم «زندانی ها» در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر انصراف داد

105 - «موج اف ام، ردیف ۴۸» متقاضی حضور در جشنواره شد/ سومین فیلم کیارش اسدزاده پس از «گس» و «شکاف» در راه جشنواره فیلم فجر

104 - «قطعه ۸۵» روز‌های پایانی مراحل فنی را می گذراند / نمایش در جشنواره‌های خارجی و داخلی

103 - انتشار لیست متقاضیان کارت جشنواره 37 فیلم فجر

102 - بازیگران سینما و نقش قهرمانان ورزشی؛ از «خط پایان» تا «سونامی»

101 - پرکارترین بازیگران بخش «نگاه نو» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر: بابک حمیدیان، هدیه تهرانی و لیندا کیانی هر کدام با دو فیلم

100 - مدیر دبیرخانه جشنواره فجر: حضور در جشنواره‌های خارجی مانع از پذیرش فیلم‌ها در فجر ملی نیست

99 - واکنش هیات انتخاب به ابهام درباره «روزهای نارنجی»/ احمد امینی: سال قبل این فیلم را بازبینی نکردیم

98 - فیلمی به لیست بخش نگاه نو فجر ۳۷ اضافه نمی‌شود/ حضور سه فیلم اولی در بخش سودای سیمرغ

97 - چهره‌ها در «نگاه نو» فیلم فجر رقابت می‌کنند: معرفی کامل فیلم‌های بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر

96 - پاسخ داروغه‌زاده به ابهامات درباره نحوه انتخاب فیلم‌های بخش نگاه نو/ نه ممیزی در کار بود نه سفارش

95 - آریا عظیمی نژاد برای «۲۳ نفر» موسیقی می‌سازد/ امید برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر

94 - واکنش «رضا مقصودی» عضو هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر به برخی اعتراض‌ها‌ و حواشی

93 - اشک‌ها و لبخندهای یک سیاستمدار پس از تماشای دو فیلم در جشنواره فجر

92 - ماجرای نمایش فیلم‌های کوتاه در جشنواره فجر/ حضورهای پررنگ در سال‌های ابتدایی برگزاری جشنواره

91 - خاطرات شاهین امین از جشنواره فجر: از بغض پس از تماشای «از کرخه تا راین» تا خندیدن با «مارمولک»

90 - رییس انجمن سینماداران: مخالف گران‌نشدن بلیت جشنواره ملی فیلم فجر نبودیم/ با ما مشورت نشد

89 - صالحی: امسال تغییراتی در بودجه فیلم فجر خواهیم داشت/ منابع مالی حذف می‌شوند

88 - «قصرشیرین» به صداگذاری رسید/فضای مستندگونه در«شبی که ماه کامل شد»

87 - مرتضی قیدی: دکور اصلی «۲۳ نفر» در تهران ساخته شد/ چالش کار با ۲۳ نوجوان

86 - ارسال نسخه نهایی «تومان» به دفتر جشنواره فیلم فجر

85 - کاهش نسبی در بودجه سال آینده سینما/ جشنواره فیلم فجر 14 میلیارد و 500 میلیون تومان

84 - اولین پوستر «منطقه پرواز ممنوع» منتشر شد

83 - مهم ترین غایبان بخش نگاه نو: «سرکوب» سرکوب شد؟!/ عدم حضور 3 فیلم شهاب حسینی

82 - سحر عصرآزاد: فیلم اولی‌ها بیشتر من را تحت تاثیر قرار داده‌اند

81 - محمد سلیمانی: از غافلگیری با دیدن «ابد و یک روز» و «ایستاده در غبار» تا ناامیدی از برخی آثار

80 - طالبی نژاد: سینمای ایران به سمت تولید گزارش‌های تلخ اجتماعی رفته است

79 - اسامی فیلم های بخش نگاه نو جشنواره سی و هفتم فیلم فجر اعلام شد / "سرکوب" ، بزرگترین غایب این بخش

78 - اولین جلسه جمع بندی هیات انتخاب جشنواره فجر: چند فیلم مهم هنوز نرسیده اند

77 - ناگفته‌های «بهشتی» از جشنواره‌ی فیلم فجر زیر بمباران

76 - بعید است «ژن خوک» به جشنواره فیلم فجر برسد/ نگران به وجود آمدن حاشیه هستیم

75 - پایان بازی الناز شاکردوست در «من می ترسم» فیلم جدید بهنام بهزادی

74 - از غافلگیری بعد از تماشای «درباره الی» تا کشف استعدادها/ خاطرات مهرزاد دانش منتقد سینما از جشنواره فیلم فجر

73 - حامد عنقا مجری برنامه «سینما دو»: حضور برخی چهره‌ها در هیئت انتخاب جشنواره فجر شائبه برانگیز است/ برخی همیشه هستند!

72 - نسخه کامل «رحمان ۱۴۰۰» تحویل فجر شد

71 - پایان فیلمبرداری «23 نفر» مهدی جعفری/ محصول جدید سازمان اوج در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد

70 - «قسم» دومین ساخته سینمایی محسن تنابنده مراحل پایانی تدوین را می‌گذراند/ تهیه کننده فیلم: فرم جضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر پُر شده است

69 - ساخت موسیقی «ماهی و برکه» به پیمان یزدانیان رسید/ تلاش برای رسیدن نسخه نهایی فیلم به جشنواره فجر

68 - پر بازیگرترین فیلم سال ۹۷ در راه جشنواره فجر/ بازگشت قدرتمندانه کمال تبریزی

67 - ساخت موسیقی «بازیچه» توسط کارن همایونفر به پایان رسید/ فیلم جدید محمد علی سجادی در راه جشنواره فجر

66 - امیرشهاب رضویان: «قلعه عشق» محصول مشترک ایران و آذربایجان برای حضور در بخش "نگاه نو" جشنواره فیلم فجر آماده می شود

65 - صداگذاری «چارلی در تهران» در مراحل پایانی است/ جاماندن فیلم از جشنواره سی و هفتم فیلم فجر

64 - «شبی‌ که ماه کامل شد» جدیدترین ساخته سینمایی نرگس آبیار با بازی "هوتن شکیبا" در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می شود

63 - پایان فیلمبرداری «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در ایران/ غفارزاده: فرم حضور در فجر را پر کرده ایم و در تلاش هستیم تا فیلم را به جشنواره برسانیم

62 - نسخه ایرانی «دختر خداحافظی» در راه جشنواره فجر

61 - پایان فیلمبرداری و تدوین «بیوه سیاه»/ امید برای حضور در جشنواره فیلم فجر

60 - فیلمبرداری «جمعه دو بعد از ظهر» به پایان رسید/ آماده سازی برای فجر

59 - مهدی صباغ زاده: فکر نمی‌کنم «کلوپ همسران» به جشنواره فیلم فجر برسد

58 - دلپاک از آماده شدن نسخه‌ی جدید «آشغال های دوست داشتنی» برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد

57 - «جمشیدیه» تحویل دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد

56 - «ژن خوک» در راه جشنواره فیلم فجر/ پایان فیلمبرداری «ژن خوک» سعید سهیلی + معرفی بازیگران و عکس

55 - نگاهی به گزینه‌های احتمالی میزبانی از اهالی رسانه در جشنواره فجر

54 - حسین انتظامی: ترکیب داوران در انتخاب آثار جشنواره‌های فجر منجر به اعتماد آفرینی می‌شود

53 - آنتونیا شرکا مطرح کرد: جوایز جشنواره در سال‌های اخیر رنگ و بوی سینمایی دارد نه سیاسی

52 - داروغه‌زاده: قیمت بلیت سینماهای فیلم فجر افزایش نمی‌یابد/ احتمال میزبانی پردیس ملت از اهالی رسانه

51 - هاتف علیمردانی: همه اهالی سینما باید از جشنواره فیلم فجر حمایت کنند

50 - ثبت 138 اثر در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران جشنواره فیلم فجر/ آغاز داوری از نیمه دوم دی ماه

49 - تنها 4 روز دیگر پایان بازبینی فیلم‌ اولی های جشنواره فجر (بخش نگاه نو)

48 - تماشا کنید: پریناز ایزدیار با سرخپوست در راه جشنواره فیلم فجر

47 - بهرام رادان: «آشفتگی» فریدون جیرانی یک فیلم عجیب و بدیع است + نخستین عکس

46 - رضا گوران: در تلاش برای آماده‌سازی «سرکوب» هستیم/ احتمال نرسیدن به فجر به دلیل دقت و وسواس در بخش های فنی

45 - نخستین عکس از هادی حجازی فر در «منطقه پرواز ممنوع»/ فیلمی در ژانر ماجراجویانه برای حضور در جشنواره فجر آماده می شود

44 - سینمای رسانه نبض تپنده جشنواره فیلم فجر است

43 - ساخت موسیقی «متری شش و نیم» توسط پیمان یزدانیان/ جمال ساداتیان: امیدواریم بتوانیم فیلم را برای سی و هفتمین جشنواره فجر آماده کنیم

42 - معرفی هیات انتخاب بخش مستند جشنواره 37 فیلم فجر

41 - فیلمبرداری «آن‌جا، همان‌ ساعت» از نیمه گذشت/ دورخیز سیروس الوند برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

40 - بهزاد عبدی ساخت موسیقی «ایده اصلی» را آغاز کرد/ تلاش برای رساندن فیلم به جشنواره فجر

39 - فیلمبرداری «خداحافظ دختر شیرازی» به پایان رسید/ اولین نمایش فیلم جدید افشین هاشمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

38 - ساخت موسیقی«سمفونی نهم» به پایان رسید / محمد رضا هنرمند: فیلم را برای جشنواره فجر آماده می کنیم

37 - جواد نوروزبیگی: اولین نمایش «زهرمار» در فجر سی و هفتم

36 - فیلمبرداری «بی تار» با بازی مهدی پاکدل و مریم بوبانی به پایان رسید/ آماده سازی برای فجر

35 - واکنش داروغه‌زاده به نامه ۲۰۰ سینماگر/ روال قانونی را رعایت کنید

34 - جدیدترین تصمیم سارا بهرامی درباره‌ی بازیگری پس از کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر

33 - آغاز به کار هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر

32 - ثبت‌نام اصحاب رسانه برای جشنواره 37 فیلم فجر از فردا آغاز می‌شود

31 - به «جشنواره فجر» فیلم ندهید!/ پیشنهاد کمال تبریزی برای فیلم هایی با موضوعات حساس همانند «مارمولک» و «مارموز»

30 - معرفی هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

29 - جشنواره سی و هفتم فیلم فجر فراخوان داد

28 - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: مذاکراتی با چند مجموعه برای مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر صورت گرفته و نتیجه نهایی به زودی اعلام خواهد شد

27 - اینجا در «سی نت» تماشا کنید: متفاوت ترین گریم نوید محمدزاده در سینمای ایران با فیلم «سرخپوست»

26 - «سرکوب» با بازی باران کوثری و سارا بهرامی متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر شد

25 - تعداد آثار متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام شد: 97 فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو و 42 فیلم در بخش مستند

24 - «آشغال های دوست داشتنی» برای ششمین بار فرم جشنواره فجر را پر کرد/ امیریوسفی: این فیلم هیچ منع قانونی برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال ندارد

23 - بهروز افخمی: «جشنواره فیلم فجر» شبیه سیرک است

22 - مهلت ثبت نام سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید/ استقبال کارگردانان فیلم اولی از بخش نگاه نو

21 - ادامه فیلمبرداری «مصائب شیرین۲»/ داوودنژاد فرم جشنواره فیلم فجر را پر کرد

20 - فرم حضور «روسی» درجشنواره فیلم فجر را پُر کردیم

19 - «تیغ و ترمه» فرم حضور در جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرد

18 - فیلمبرداری «نیلم» با بازی متفاوت بهنوش بختیاری به پایان رسید/ دومین ساخته احمد تجری برای جشنواره فجر آماده میشود

17 - «ایده اصلی» با بازی بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، پژمان جمشیدی و مریلا زارعی به روزهای پایانی فیلمبرداری رسید/ ادامه کار در کانادا

16 - مدیر «پردیس ملت»: این سینما رایگان در اختیار جشنواره فیلم فجر بوده است/ کمبود پارکینگ معضل تهران است نه پردیس ملت

15 - علیرضا قربانی برای «سرکوب» می‌خواند/ آماده سازی فیلم برای حضور در جشنواره فجر

14 - «رحمان ۱۴۰۰» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرد

13 - فیلمبرداری «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» به پایان رسید/ اولین نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

12 - پایان فیلمبرداری جدیدترین ساخته سینمایی کیومرث پوراحمد/ «تیغ و ترمه» برای حضور در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر آماده می شود

11 - از «مسخره باز» تا «سونامی»/ مروری بر فیلم اولی های احتمالی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

10 - «متری شیش و نیم» سعید روستایی فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرد

9 - ابراهیم داروغه زاده: امسال بیش از 100 فیلم متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر هستند و شاهد رقابت سختی خواهیم بود

8 - برای اولین بار نظرسنجی سینمای رسانه‌های جشنواره فیلم فجر/ مشارکت 400 نفری در روز اول

7 - توضیحات مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره آخرین وضعیت ثبت نام فیلم‌ها

6 - رضا میرکریمی «قصرشیرین» را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند

5 - نخستین گفتگوی رسمی با دبیر جشنواره سی و هفتم فجر: از هزینه های مجهول جشنواره تا پردیس ملت و ماجرای بازگشت فیلم اولی ها

4 - فراخوان سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام شد: اهدای 23 سیمرغ

3 - دارواغه زاده اعلام کرد: بازگشت فیلم‌اولی‌ها به جشنواره ملی فیلم فجر

2 - درخواست کانون کارگردانان برای بازگشت بخش فیلم اولی‌ها به «فجر»

1 - ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر شد

 

Header

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |   اخبار  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات

 

.......................................................................................................................................................................

 

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2002 - 2013 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت