New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  25 آذر تاریخ انتشار نسخه DVD فیلم Tenet ساخته جدید کریستوفر نولان/ فروش 350 میلیون دلاری در سینماهای سراسر جهان بدون اکران در لس آنجلس و نیویورک به دلیل کرونا

arrow  کرونا «شورای صنفی نمایش» را برای دو هفته تعطیل کرد

arrow  آغاز اکران آنلاین «سراسر شب» از امروز دوشنبه سوم آذرماه

arrow  «ناگهان درخت» اکران آنلاین می‌شود

arrow  سینماهای چین پس از ۶ ماه بازگشایی می شوند

arrow  جدیدترین آمار فروش سینمای نیمه جان ایران: «شنای پروانه» دو میلیارد و 196 میلیون تومان/ «خوب، بد، جلف۲: ارتش سری» یک میلیارد و 75 میلیون تومان/ «زن‌ها فرشته‌اند 2» 30 میلیون تومان

arrow  «بی صدا حلزون» پروانه نمایش گرفت

arrow  یک آمار امیدوارکننده و یک حسرت؛ فروش ۴میلیاردی ۲ فیلم پیشتاز اکران آنلاین/ خبری از آمار شفاف نیست!

arrow  اکران فیلم جدید «نولان» به تعویق افتاد/ سایه شوم کرونا همچنان بر سر سینماهای جهان

arrow  سینماهای پکن تعطیل می‌مانند

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

در نشست خبری فیلم در سینما کوروش مطرح شد

نمی‌ دانیم چرا به «من سالوادور نیستم» اکران نمی‌ دهند!

:: 4 آذر 1394  10:58:46 PM  ::

بری فیوکا ، یکتا ناصر و رضا عطاران در نمایی از فیلم

بری فیوکا ، یکتا ناصر و رضا عطاران در نمایی از فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی

 

سی نت: تهیه‌کنندگان فیلم «من سالوادور نیستم» در نشستی اعلام کردند هنوز نمی‌دانند چرا زمان مشخصی از سوی شورای صنفی نمایش برای اکران فیلمشان به آنها اعلام نمی‌شود.

نشست فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» در غیاب رضا عطاران با حضور عوامل فیلم عصر امروز ۴ آذر در پردیس سینمای کوروش با اجرای ژیلا صادقی که در سکانس‌ هایی از این فیلم هم نقش خود را ایفا کرده، برگزار شد.

منصور سهراب‌پور یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در نشست گفت: کار سینمایی در خارج از تهران و به خصوص خارج از کشور چندان راحت نیست ولی خوشبختانه هماهنگی‌هایی که از قبل شده بود باعث شد با توجه به زمان محدود بتوانیم در کشور برزیل این فیلم را علی‌رغم مشکلاتی در زمینه تامین امکانات و تجهیزاتمان، به سرانجام برسانیم.

وی افزود: بنا داریم بعد از نمایش فیلم در ایران و مبتنی بر هماهنگی‌هایی که زمان تولید فیلم در کشور برزیل با شرکت‌های پخش فیلم انجام دادیم و با پیگیری‌های ابراهیم عامریان مدیرتولید فیلم، نمایش فیلم را در این کشور و سایر کشورها داشته باشیم.

در ادامه این نشست، منوچهر هادی کارگردان با اشاره به اینکه «من سالوادور نیستم» یک فیلم کمدی با موقعیت‌های خاص است، گفت: فضا و ویژگی‌های جغرافیایی در کنار قصه خوب از ویژگی‌های این اثر محسوب می‌شود. این فیلمنامه برای دو کشور نوشته شده است و ما تلاش کردیم کمدی موقعیت قابل قبولی بسازیم. علی‌رغم فیلمنامه خوب، به خاطر تغییراتی که در فضای جغرافیایی داشتیم، نیاز به تغییراتی احساس می‌شد که البته با وفاداری به متن، آنها را اعمال کردیم.

همچنین امیر پروین حسینی تهیه کننده دیگر فیلم گفت: قبل از حضور ریوالدو فوتبالیست برزیلی، قرار بود رونالدو در این فیلم ایفای نقش کند، اما به دلیل اینکه این بازیکن در کشور آمریکا زندگی می‌کرد، امکان دسترسی و حضورش در این فیلم میسر نشد. همچنین در رابطه با دستمزدی که به این بازیکن تعلق گرفت، باید بگویم قطعا بسیار کمتر از آن چیزی بود که در رسانه‌ها درج شد. آنچه مهم است اینکه مبلغ قرارداد جزو اسرار بازیگران و عوامل محسوب می‌شود و ترویج چنین شایعاتی درست نیست.

همچنین منوچهر هادی اشاره کرد: تمام آثار قبلی من در ژانر ملودرام اجتماعی کلید خوردند، اما «من سالوادور نیستم» یک کمدی موقعیت است و از این رو می‌توانم به جرات بگویم این فیلم چند برابر دیگر آثار من فروش خواهد کرد. اگر چه من شخصا تمایل داشتم اولین رونمایی در جشنواره فیلم فجر باشد، اما تهیه‌کنندگان تصمیم دیگری داشتند.

در ادامه این نشست منصور سهراب‌پور افزود: با توجه به نظرسنجی‌هایی که در جمع‌های کوچک داشتیم، احتمال اینکه «من سالوادور نیستم» فیلم پرفروشی باشد بعید نیست؛ چون قابلیت‌هایی دارد که ترجیح می‌دهم حبیب اسماعیلی پخش‌کننده کار در این باره صحبت کند.

منوچهر هادی در ادامه این صحبت‌ها با تایید نظر سهراب‌پور گفت: علی‌رغم همه تلاش‌هایی که حبیب اسماعیلی در راستای اکران این فیلم داشت، واقعا تاسف‌برانگیز است که با وجود این همه هزینه، کیفیت و عوامل فیلم تا این لحظه هنوز زمانی برای اکران مشخص نیست. این مصیبت سینمای ماست که تهیه‌کنندگانی حاضر به سرمایه‌گذاری باشند و چنین اثری قابل دفاعی بسازند، اما هیچ توضیح قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران از جانب هیچکس وجود نداشته باشد. برای من هم این مساله جای سئوال دارد؛ چرا که اکران این فیلم قطعا برای همه بخش‌های سینما سودآور خواهد بود.

سهراب‌پور در ادامه این نشست اظهار کرد: تا امروز پاسخ مثبتی از جانب مسئولان برای مشخص شدن زمان اکران نگرفتیم و من ترجیح می‌دهم بیش از این در این باره صحبتی نکنم، چون شاید به فیلم لطمه بخورد، اما نمی‌دانم ممکن است زد و بند و یا مسائلی پشت پرده وجود داشته باشد، به هر حال این فیلم که با حمایت صددرصد بخش خصوصی ساخته شده، سه ماه است برای اکران آمادگی دارد.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم با حضور در جمع عوامل در این باره توضیح داد: اصحاب رسانه بازوان و پشتیبانان بخش خصوصی هستند و همیشه با نقدها و مطالب خوبشان به وضعیت سینما کمک کرده‌اند. «من سالوادور نیستم» فیلمی بسیار خوب و ارزشی است، برخلاف اینکه ظاهرا جزو آثار تجاری به حساب می‌آید و این هم از امتیاز فیلم است، اما من نام ارزشی را بر آن می‌گذارم. مشکلی که برای اکران وجود دارد، قطعا به شورای صنفی نمایش برنمی‌گردد. به نظر من یکسری سرگروه‌ها با رفیق‌بازی کردن شرایطی به وجود آوردند که خیلی به نفع سینما نیست. در حال حاضر فیلم‌هایی اکران می‌شوند که یک هفته هم دوام نمی‌آورند، ولی نمی‌دانم چرا اینها همچنان روی پرده هستند و سینمادار اگر به منفعت خودش هم فکر کند، بهتر است آثار دیگری را جایگزین کند.

وی افزود: بحث فیلم‌سوزی که این روزها خیلی باب شده، به نوعی دیگر بر چرخه اکران لطمه وارد کرده است و اکران فیلم‌های آزاد و بدون سرگروه را با مشکل مواجه ساخته، در صورتی که ما اصراری برای داشتن سرگروه نداشتیم و حتی حاضر بودیم فیلم را به صورت آزاد اکران کنیم، اما با باب کردن بحث فیلم‌سوزی، جلوی اکران آزاد بدون سرگروه را هم گرفتند. به نظر من دست افرادی در کار است که خیلی تمایل ندارند این فیلم اکران شود.

در ادامه نشست، علیرضا مقصودی نویسنده فیلم درباره چگونگی شکل‌گیری «من سالوادور نیستم» گفت: حدود سه سال پیش طرحی را به پروین‌حسینی ارائه دادم ولی شرایط تولید آن پیش نیامد، مدتی بعد از آن این تهیه‌کننده پیشنهاد کاری را داد که می‌خواهد در برزیل بسازد، من هم طرحی را که از پیش داشتم ارائه کردم و احساس کردم با کمی تغییر می‌تواند موقعیتی جالب و کمدی را برای کاراکتر این فیلم به وجود بیاورد. اغلب فیلمنامه‌های من خلق کاراکتر در موقعیت‌های خاص است، این فیلمنامه هم به مرور در مراحل طرح، سیناپس و فیلمنامه با انجام تغییراتی «من سالوادور نیستم» را به نتیجه رساند. از نظر من این اثر کاری مردم‌پسند، جذاب و صاحب حرف است و من هم تعجب می‌کنم که چرا مدیران در اکران آن تعلل می‌کنند.

منوچهر هادی در پایان گفت: رضا عطاران از جمله بازیگرانی است که با هر آکسسوار موقعیت کمدی خلق می‌کند که این خود از ویژگی‌های فیلم ماست. همچنین او پیشنهادهایی داشت که می شد با آن سریال «من سالوادور نیستم» را ساخت. البته زمانی که قرار بود پروانه نمایش «من سالوادور نیستم» صادر شود، ۸ اصلاحیه به آن وارد شد و بعد از آن هم حوزه هنری اصلاحات دیگری را برای اکران لازم دانست که ما همه آنها را انجام دادیم، بدون اینکه به فیلم آسیبی برسد.

 

عکس های مرتبط:

رضا عطاران و ریوالدو در نمایی از فیلم سینمایی

رضا عطاران و ریوالدو در نمایی از فیلم سینمایی "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی

 

منبع: مهر

2918 - فائز حسینی

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

من سالوادور نیستم - Man Salvador Nistam        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

lastpost  هنرمند مرتبط :

حبیب اسماعیلی        >> مشاهده اطلاعات کامل این هنرمند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت