New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  تازه‌ترین خبر از وضعیت سلامتی غلامرضا موسوی در بیمارستان

arrow  مهدی هاشمی: اگر بازیگر نمی‌شدم دوست داشتم راننده ترانزیت شوم

arrow  عفو بعد از ۲۰ سال؛ حاتمی‌کیا واسطه آزادی ۴ هواپیماربا شد/ پایان متفاوت «ارتفاع پست»

arrow  «حسین آرتیست» سینما درگذشت

arrow  رخشان بنی اعتماد: من جزو شیفتگان سینما نبودم

arrow  آزاده نامداری درگذشت

arrow  پرویز پورحسینی بازیگر سرشناس سینمای ایران بر اثر کرونا درگذشت

arrow  کامبوزیا پرتوی کارگردان و فیلم نامه نویس سینمای ایران بر اثر کرونا درگذشت

arrow  «آنتونیا شرکا» عضو هیات انتخاب نماینده ایران برای اسکار: امیدی به موفقت «خورشید» ندارم/ انتخاب اولم بی‌تردید «خانه پدری» کیانوش عیاری بود

arrow  «جورج کلونی»: تشویق مردم برای رفتن به سینما نیرنگ‌بازانه است

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

علیرام نورایی اعلام کرد:

آنهایی که سینما ملک پدری‌شان است با دیدن «یتیم‌خانه ایران» حالشان بد می‌شود

:: 22 آذر 1394  6:29:04 PM  ::

فیلم سینمایی

فیلم سینمایی "یتیم خانه ایرانیان"

 

سی نت: علیرام نورایی گفت: بی‌ صبرانه در انتظار دیدن فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» هستم که نقش اصلی آن را بازی کردم اما امیدوارم دوستانی که سینما را ملک پدری خودشان می‌ دانند با دیدن این فیلم حالشان دوباره بد نشود.

به گزارش سی نت، علیرام نورایی پس از بازی در فیلم جنجالی و سیاسی «قلاده های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بار دیگر در فیلم سیاسی این کارگردان با عنوان «یتیم خانه ایرانیان» به عنوان نقش اصلی فیلم بازی کرده است. علیرام نورایی پس از «قلاده های طلا» حواشی زیادی برایش به وجود آمد که از جمله مهمترین آن سوء قصد به جانش بود که در اسفند ماه سال 91 در اطراف منزلش در شهرک اکباتان یک دستگاه خودروی لندکروز جانش را هدف گرفت.

نورایی به واقع بازیگر بی‌حاشیه و توانمندی است که شرایط‌های مختلف باعث شده تا آنچنان که باید جایگاه ویژه خود را در سینما پیدا نکند. یکی از ویژگی های این بازیگر همین بی‌حاشیه بودنش است اما بسیاری از سینماگرها و مخصوصاً بازیگران از آن برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند تا بیشتر سر زبان ها بیفتند. البته در نبود فرش قرمز که یک شو برای بازیگران محسوب می‌شود این روزها حاشیه چنین کاری را برای آنها انجام می‌دهد که گاهی پا به زمینه بی‌اخلاقی هم می‌گذارند. دو دلیل ذکر شده باعث شد گپ کوتاهی با علی‌رام نورایی داشته باشیم که در پی می‌خوانید.

علی‌رام نورایی بازیگر سینما در مورد این پرسش که با چه آثاری در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد داشت، گفت: فکر می‌کنم اگر همه چیز طبق روال پیش برود با فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر حضور داشته باشم البته خبرهای متفاوتی در ارتباط با این فیلم سینمایی به گوشم رسیده است که فکر می‌کنم با پر کردن فرم جشنواره توسط تهیه‌کننده برای حضور آن در این رخداد سینمایی بسیاری از شایعه‌ها پایان یافت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با توجه به فعالیت مستمرتان در عرصه سینما آن طور که به نظر می‌رسد اتفاق لازم که برای یک بازیگر بتواند یک نقطه عطف محسوب شود برای شما رخ نداده است این در شرایطی است که در آثاری همچون «استرداد» حضور داشته ‌اید و پیش از آن نیز در آثار سینمایی دیگری که به خوبی دیده شده‌اند گفت: حقیقت امر این است که واقعا شخصا یکی از دغدغه‌هایم پاسخ دادن به همین سؤالی است که مطرح کردید اما خدا را شکر می‌کنم و همچنان به تلاش خودم در مسیری که قدم نهادم ادامه می‌دهم.

نمی‌خواهم یک شبه رهِ صد ساله روم

او گفت: چیزهای بسیار زیادی در این مسیر یاد می‌گیرم و شاید شرایط موجود به صلاحم بوده البته که خودم دوست ندارم یک شبه رهِ صد ساله را بروم چون در آن زمان همه چیز در یک شب هم به پایان می‌رسد. به عنوان یک بازیگر تلاش می‌کنم تجربه‌های متفاوتی داشته باشم و در نقش‌های مختلف بازی کنم تا توانایی خود را نشان دهم البته که واقعاً از پیشکسوتان عرصه بازیگری همچنان یاد می‌گیرم. امیدوارم با جمع این موارد و توکل به خدا آن اتفاقی که شایسته و بایسته است و شخصاً در امر بازیگری آن را دنبال می‌کنم برایم رخ دهد.

نورایی اظهار داشت: وظیفه من بازیگری و تلاش در ایفای درست نقش است که باید آن را به بهترین شکل انجام دهم اما واقعا حضورم در آثار فرهنگی و نتیجه مثبتی که می‌تواند برای مردم داشته باشد بسیار لذ‌ت‌بخش است.

علاقه‌ای به حاشیه ندارم/ مراقب زندگی خصوصی‌آم هستم

بازیگر فیلم سینمایی «گرگ و میش» در ارتباط با این موضوع که برخی از بازیگران و اهالی سینما با ایجاد حاشیه برای خود و یا ورود به عرصه‌های مختلف غیر از بازیگری شرایط دیده شدن خود را فراهم می‌کنند، گفت: شخصاً تلاش زیادی کردم تا در طی سالهای فعالیتم از حاشیه دور باشم همواره مراقب زندگی خصوص و خارج از کارم هستم. واقعاً دقت دارم که اخلاق را رعایت کنم و با گروه‌های مختلفی که کار می‌کنم مشکلی نداشته باشم.

نمی‌خواهم با حاشیه سرزبان‌ها بیفتم

وی گفت: این در شرایطی است که متأسفانه در چند سال گذشته به دلیل بازی در فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» برایم حاشیه‌هایی به وجود آمد که اصلاً علاقه‌ای نداشتم تا وارد آن شوم. هیچ علاقه‌ای ندارم تا با ایجاد حاشیه سر زبان‌ها بیفتم بلکه حرفه من بازیگری است و باید به دلیل کاری که در حرفه‌ام انجام می‌دهم مردم من را بشناسند.

برای برخی که وارد حاشیه می‌شوند یک گروه تبلغیاتی کار می‌کنند

نورایی درباره اینکه چرا در تئاتر برخلاف بسیاری از بازیگران که جدیداً به این عرصه روی آورده‌اند بازی نمی‌کند گفت: ابتدا باید بگویم که همواره غیر از بازیگری پیشنهادهایی در شاخه‌های مختلف هنری داشته‌ام که می‌توانم به نزدیکترین آن یعنی مجری‌گری اشاره کنم که واقعاً جرأت هم نکردم آن را بپذیرم اما باید به این مورد آگاه باشیم که وقتی یک بازیگر برایش حاشیه ایجاد می‌شود تا سر زبان بیفتد خودش به تنهایی کار را انجام نمی‌دهد بلکه یک گروه تبلیغاتی وی را در این مسیر هدایت می‌کند تا او را مطرح کند اما در حال حاضر تمام انرژی خود را صرف بازیگری می‌کند آن هم بدون حاشیه.

پیشنهاد عجیب و غریب اجازه نداد وارد تتاتر شوم

او در ادامه افزود: اما در مورد تئاتر که به آن اشاره کردید باید بگویم واقعاً علاقه دارم که به روی صحنه نمایش بروم اما خیلی سال است که به دلیل حضورم در سینما و تلویزیون از فضای تئاتر دور شده‌ام همواره پیشنهادهایی وجود داشته است اما پیشنهادات عجیب و غریب به من به عنوان یک بازیگر باعث شده که در برخی از آثار حضور پیدا نکنم چرا که شرایط بسیار نامطلوب بوده است و کارهای را که می‌توانستم در آنها بازی کنم تداخل کاری اجازه آن را نداده است.

«یتیم‌خانه ایران» روایت یک ناگفته تاریخی است

علی‌رام نورایی در پایان درباره فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» گفت: این فیلم سینمایی روایتی از ناگفته‌های تاریخی است و در آن درباره ظلم و ستمی که به مردم عزیزم شده است سخن می‌گوید. ظلمی که در هیچ کتاب درسی به آن اشاره نشده است. واقعاً به این اتفاق بی‌توجهی شده است.

امیدوارم دوستانی که سینما را ملک پدری خودشان می‌دانند با دیدن این کارم حالشان دوباره بد نشود

او گفت: بی‌صبرانه انتظار دارم تا فیلم را بر روی پرده سینما ببینم چرا که نقش اصلی این فیلم را بازی کرده‌ام و شاهد زحمات همه عوامل بوده‌ام اما امیدوارم دوستانی که سینما را ملک پدری خودشان می‌دانند با دیدن این کارم حالشان دوباره بد نشود. این جمله آخری که گفته‌ام جمله عجیبی است امیدوارم دوستانی که باید متوجه منظورم بشوند برایشان حرفم روشن باشد. این صحبت آخر در راستای سؤالی بود که شما در ابتدا مطرح کردید.

 

عکس های مرتبط:

فیلم سینمایی

فیلم سینمایی "یتیم خانه ایرانیان"

 

منبع: فارس

3264 - فائز حسینی

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

یتیم خانه ایران - Yatim Khane Iran        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

lastpost  هنرمند مرتبط :

علیرام نورایی        >> مشاهده اطلاعات کامل این هنرمند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت