New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  جزییات بازگشایی مجدد سینماوتئاتر/تغییر گروه شغلی بالاخره محقق شد

arrow  فروش پانصد میلیونی اکران نوروزی/ کدام فیلم پرمخاطب‌ترین بود؟

arrow  «تی تی» فیلم منتخب نویسندگان و منتقدان ماهنامه «برش های کوتاه» / شماره هفتم ماهنامه «برش های کوتاه» ویژه جشنواره سی و نهم فیلم فجر منتشر شد

arrow  اقتدار یک تیم موفق / اصغر فرهادی و بازیگرانش در جمع بهترین بهترین های دهه نود سینمای ایران به انتخاب شصت نویسنده و منتقد / ویژه نامه "بهترین های سینمای ایران در دهه نود" ماهنامه «برش های کوتاه» در صد صفحه منتشر شد

arrow  لیلا حاتمی، ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا، بهترین بازیگران زن دهه نود سینمای ایران / به انتخاب بیش از پنجاه نویسنده و منتقد ماهنامه «برش های کوتاه»

arrow  همه فیلم های متقاضی داوری می شوند / نمایش فیلم های نامزد دریافت جایزه برای اهالی رسانه و منتقدان با رعایت پروتکل ها / مشروع نشست خبری دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

arrow  سینما آفریقا تهران به پردیس 10 سالنه تبدیل می شود + کافه سینمای روباز

arrow  درخواست «خانه سینما» از تهیه‌کنندگان: همه پروژه‌ها را تعطیل کنید

arrow  انتشار گزارش عملکرد مالی هفت ماهه بنیاد سینمایی فارابی

arrow  بهترین بازیگران مرد دهه نود سینمای ایران معرفی شدند / به انتخاب پنجاه نویسنده و منتقد ماهنامه «برش های کوتاه»

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

هنوز محسن رضایی این فیلم را ندیده است/ عبور بار شیشه از تونل مرگ

:: 17 خرداد 1395  6:27:50 AM  ::

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان

 

سی نت: نشست خبری فیلم «ایستاده در غبار» با حضور عوامل این فیلم برگزار شد و طی آن به نکات مختلفی از جمله اظهار نظرهای خانواده احمد متوسلیان نسبت به این فیلم و خبر زنده بودن متوسلیان اشاره شد.

نشست خبری فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با حضور این کارگردان، حبیب الله والی نژاد تهیه کننده، محمدرضا شجاعی مدیر هنری، هادی حجازی فر بازیگر و علی سرتیپی پخش کننده این فیلم در موسسه اوج برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدحسین مهدویان در پاسخ به این پرسش که اظهارنظرهای خانواده احمد متوسلیان نسبت به نمایش این فیلم چگونه بوده است و چرا خانواده وی در مراسم تقدیر حضور نداشتند، گفت: بعد از آماده شدن فیلم آن را به خانواده احمد متوسلیان نشان دادیم تا اگر ابهاماتی در این زمینه وجود دارد آن را برطرف کنیم. خانواده وی به برخی موارد اشاره کرده بودند که خواهان برطرف کردن آن بودند که درباره این صحنه ها با آنها صحبت و تمام تلاش خود را کردیم تا نسخه ای از فیلم به نمایش درآید که مورد تایید احمد متوسلیان قرار گیرد.

وی ادامه داد: به درخواست خانواده احمد متوسلیان بخشی از صحنه های فیلم کوتاه شده است که البته این تغییر تا جایی انجام شده که به فیلم صدمه نزند. در برخی موارد نیز آنها علاقه مند به تغییر صحنه هایی بودند که حذف آنها می‌توانست به فیلم صدمه بزند و ما سعی کردیم تعامل لازم را با آنها داشته باشیم. خوشبختانه آنها در این زمینه با ما به خوبی کنار آمدند.

مهدویان: سه گانه جنگی می‌سازم

این کارگردان سینما با اشاره به ساخت فیلم های دیگر در مورد قهرمانان جنگ ایران توضیح داد: معلوم نیست که بخواهم به همین شکل در مورد افراد مختلفی از جنگ فیلم بسازم البته در رابطه با موضوعات مختلفی فکر کردم و سوژه های بسیاری در ذهن دارم. به این مساله فکر می کنم که بتوانم یک سه گانه جنگی بسازم اما معلوم نیست که فیلم سوم فیلم بعدی ام باشد.

علاقه به ساخت فیلم درباره محمد بروجردی

مهدویان تاکید کرد: شخصا دوست دارم در مورد محمد بروجردی فیلم بسازم و پژوهش هایی نیز در این زمینه انجام داده ام و مطمئنم که این فیلم بسیار متفاوت تر از «ایستاده در غبار» خواهد بود.

در ادامه حبیب الله والی نژاد با اشاره به تغییر اکران «ایستاده در غبار» توضیح داد: ما به دنبال شرایط مناسب برای اکران این فیلم بودیم و در نهایت اکران رمضان را مناسب نمایش آن دانستیم.

مهدویان در ادامه درباره نمایش «ایستاده در غبار» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» و اکران گسترده عمومی به صورت همزمان توضیح داد: در ابتدا برخی از دوستان مخالف اکران «ایستاده در غبار» در گروه «هنر و تجربه» بودند اما من خودم جزو کسانی بودم که از این پیشنهاد استقبال کردم چراکه از ابتدا به دنبال یک اکران طولانی با تعداد سالن های کم بودیم، زمانی که اکران «هنر و تجربه» مطرح شد شرایطی پیش آمد که ما هم اکران گسترده داشتیم و هم اکران طولانی هنر و تجربه و این به نفع فیلم بود.

اکران در گروه «هنر و تجربه» ارزش افزوده است

وی ادامه داد: از نظر من اکران این فیلم درگروه «هنر و تجربه» یک ارزش افزوده به شمار می رود و می تواند تماشاگران بالقوه این گروه را به سینما جذب کند. با توجه به اینکه این فیلم یک اثر دفاع مقدسی است بسیاری از نهادها دوست دارند تا این فیلم را ببینند اما هنوز درخواست بلیت از ما نکردند.

مهدویان با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت فیلم گفت: از اواخر هفته گذشته پیش فروش بلیت ها در تعدادی از سالن ها آغاز شده است. آنچه که ما می دانیم پیش فروش ها به گونه ای انجام شده است که باعث شده تا با ما تماس بگیرند و از ما بپرسند که آیا خودمان بلیت تهیه کرده ایم یا خیر و این سوال نشان می دهد که در بحث پیش فروش اتفاقات خوبی رخ داده است. به هر حال من دوست دارم این فیلم در سینماها عرضه شود و ببینم استقبال تماشاگر عادی از این اثر سینمایی چگونه است.

وی با اشاره به انتخاب هادی حجازی‌فر توضیح داد: در ابتدا به دنبال انتخاب بازیگری بودم که از نظر چهره شباهت بیشتری به احمد متوسلیان داشته باشد اما هر بار دوستان من پیشنهاد هادی حجازی فر را به من می دادند تا اینکه یک روز با هادی قرار ملاقات گذاشتم و متوجه شدم که این بازیگر به لحاظ استایل، راه رفتن و حسی که به مخاطب می دهد مناسب نقش احمد متوسلیان است. به هر حال چهره این بازیگر نیازمند گریم سنگینی بود که من او را به شهرام خلج سپردم و طی این پروسه خلج همه چیز را برای نزدیک شدن چهره هادی به احمد متوسلیان آماده کرد.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که زمانی که خبر زنده بودن احمد متوسلیان را شنید چه احساسی داشت بیان کرد: وقتی این خبر را شنیدم بیش از هر چیز برای من حس عجیبی را به همراه داشت. شرایط به گونه ای بود که بعضی از افراد به من زنگ می زدند و می گفتند که آیا این کمپین حمایت از آزادی احمد متوسلیان جزو برنامه های اکران این فیلم است یا خیر که من جواب منفی می دادم. مساله این است که خبر زنده ماندن احمد متوسلیان بعد از سال ها درست در زمانی منتشر شد که همزمان با اکران این فیلم سینمایی است و این برای من بسیار شگفت انگیز بود.

وی ادامه داد: در برخی از اظهاراتم در رسانه ها اعلام کردم که دوست دارم حاج احمد به ایران بازگردد و این فیلم را ببیند اما در واقعیت این مساله برای من یک تصور دور است و بیشتر شبیه یک فانتزی است تا واقعیت. به هر حال من نیز مانند دیگران مخاطب اخبار و اظهاراتی هستم که در مورد زنده ماندن احمد متوسلیان منتشر می شود.

این کارگردان در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: اگر سینما را انسان فرض کنیم می توانیم آن را به دو بخش مرد و زن تقسیم کنیم اما در این میان موجوداتی هم هستند که نه زن هستند و نه مرد اما آنها هم انسان هستند. فیلم من نیز یک موجود ترنس است که نه مستند است و نه داستانی ولی بی شک سینما است با روشی متفاوت برای روایت. ما در این فیلم به عنوان یک اثر سینمایی از لحاظ صحنه پردازی، اجرای سکانس ها و طراحی هیچ چیز کم نگذاشته ایم.

والی نژاد در پاسخ به این پرسش که نهادهای مختلف تا چه اندازه در ساخت این اثر همکاری کرده اند، گفت: همه کسانی که نام احمد متوسلیان را می شنیدند ناخودآگاه این فیلم را برای خود می دانستند و همه تلاش خود را برای ساخت مناسب این اثر سینمایی انجام دادند. در مورد نمایش این فیلم به محسن رضایی نیز باید بگویم ما در ساخت فیلم های دیگر با هم تعاملات بسیاری داشتیم اما برای «ایستاده در غبار» هنوز شرایطی فراهم نشده است که او این فیلم را ببیند، البته پنجشنبه این هفته ۲۰ خرداد ماه این فیلم برای وی و تعدادی از دوستان دیگر نمایش داده می شود.

وی ادامه داد: به هر حال ساخت فیلم دفاع مقدسی معمولا با حساسیت هایی همراه است و بسیاری از نهادهای مرتبط نگران هستند که آیا فیلمسازان تصویر مناسب و درستی از موضوع انتخاب شده می سازند یا نه. خوشبختانه نهادهای مربوط ما را در ساخت این فیلم باور کردند و تعامل خوبی در این زمینه انجام دادند. سازمان اوج به عنوان سرمایه گذار اصلی «ایستاده در غبار» نیز از ابتدا در کنار ما حضور داشت و ما را همراهی کرد. به هر حال روایت خاطرات جنگ نیازمند نقشه راه است و خوشبختانه ایستاده در غبار توانست خروجی خوبی در این زمینه داشته باشد.

این تهیه کننده بیان کرد: ما همچنان در سازمان اوج به دنبال پذیرش طرح های مختلفی با موضوع احمد متوسلیان در سینما هستیم.

مهدویان در ادامه بیان کرد: کارگردانی درباره موضوع جنگ بسیار سخت است در واقع یک پوست کلفت می خواهد تا بتوان این کار را انجام دهیم در طول ساخت یک فیلم جنگی مجبور هستی با افرادی تعامل داشته باشی که گاهی ترجیح می دهی با آنها صحبت نکنی اما ناچار به انجام این کار هستی. من سال هاست که با حبیب الله والی نژاد کار می کنم و یکی از دلایلی که سبب شده است تا بتوانم این فیلم را برای خودم بدانم حضور حبیب الله والی نژاد و احمد بنان و همراهی آنها با من بوده است. در واقع این دو نفر فیلمنامه «ایستاده در غبار» را مانند بار شیشه از تونل مرگ رد کردند تا این بار درست به پرده سینما برسد.

این کارگردان تاکید کرد: فیلمنامه ای مانند «ایستاده در غبار» یک فیلمنامه بسیار سخت بود و گاهی به دلیل تغییراتی که می خواستند در فیلمنامه بدهند، من دچار ناامیدی می شدم اما همیشه این دوستان یک راهی پیدا می کردند تا بتوانند فیلمنامه را نجات دهند. البته این را باید بگویم که از نظر من کار سخت ما تازه بعد از پایان ساخت فیلم آغاز شده است، چرا که حضور این فیلم در جشنواره فجر، مسائل اکران و پخش از هر نظر سخت تر از تولید است.

هنوز بار شیشه در دستانمان است

مهدویان بیان کرد: تلاش من برای تولید این فیلم تنها جذب مخاطب بود و به هیچ جایزه ای فکر نمی کردم. من می خواستم فیلمنامه به گونه ای و بدون تغییر به تصویر کشیده شود که مخاطب احساس صداقت کند. البته هنوز این بار شیشه در دستان ما قرار دارد و همچنان در وسط تونل مرگ هستیم.

حبیب والی نژاد هم در سخنانی بیان کرد: ما ایمان داشتیم که مهدویان یک فیلمنامه درست نوشته است و همه کسانی که در این فیلم حضور داشتند نیز به این مساله باور داشتند و این باور به ارگان های مختلف نیز منتقل شد.

در ادامه این نشست علی سرتیپی مدیر عامل پخش فیلمیران گفت: من فیلم را یک ماه قبل از جشنواره فیلم فجر دیدم و از همان لحظه مطمئن بودم که با یک فیلم متفاوت روبرو هستم. فیلمی که می تواند اتفاقی متفاوت را برای سینما ایران در سال ۹۵ رقم بزند. در ابتدا قرار بود این فیلم در اردیبهشت ماه نمایش داده شود که به دلیل مشکلاتی این اتفاق رخ نداد اما با همراهی دوستان، شرایط برای اکران فیلم در عید فطر فراهم شد. در کنار آن، توانستیم از زمان داده شده به فیلم های سینمایی که در ماه رمضان اکران می شوند نیز استفاده کنیم و آن را در همین ماه نمایش دهیم.

وی تاکید کرد: اکران «ایستاده در غبار» به صورت گسترده همراه با تعداد زیادی سالن سینما و سانس در نظر گرفته شده است چراکه مطمئن هستیم مخاطب آن به دیدن این فیلم می نشیند. اواخر هفته گذشته پنجشنبه ۱۳ خردادماه پیش فروش فیلم آغاز شده است که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

این تهیه کننده سینما در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اکران فیلم در ژانرهای مختلف در ماه رمضان توضیح داد: تجربه اکران نوروزی نشان داد که نمایش فیلم ها در ژانرهای مختلف به صورت گسترده می تواند تاثیر مثبتی در جذب مخاطب داشته باشد و بی‌شک این اتفاق نیز در اکران رمضان رخ خواهد داد.

«ایستاده در غبار» اثر جناحی نیست

سرتیپی با اشاره به اینکه «ایستاده در غبار» یک اثر جناحی نیست و همه این فیلم را دوست دارند، تاکید کرد: این فیلم از روی صداقت ساخته شده است و بی‌شک شرایط برای اکران آن را در خارج از کشور فراهم می کنیم تا جنبه دیگری از سینمای ایران را به مخاطب نشان دهیم. در همین راستا برنامه ریزی هایی برای نمایش این فیلم در کانادا، آمریکا و آلمان صورت گرفته است.

مهدویان با اشاره به حمایت از «ایستاده در غبار» توسط دیگر سینماگران توضیح داد: خوشبختانه دوستان ما در سینما این فیلم را بسیار دوست داشتند و از آن حمایت کردند. بی‌شک اگر فیلم مورد توجه آنها قرار نمی گرفت، از آن حمایت نمی کردند. به هر حال فیلم هایی مانند «ایستاده در غبار» و «ابد و یک روز»، فیلم هایی هستند که اهالی سینما آن را دوست داشتند و از آن حمایت کردند و این حمایت شاید به این دلیل است که منتظر دیدن فیلم خوب از ما نبودند و به این فکر کردند که ما کارگردان های جوانی هستیم که نیازمند حمایت در سینما هستیم.

وی ادامه داد: از میان سینماگران، هنرمندانی چون رضا عطاران، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، مهرداد صدیقیان، نیکی کریمی، پیمان معادی و حبیب رضایی از این فیلم حمایت کردند. به هر حال رسانه های اجتماعی بسیار قوی، تاثیرگذار و کم هزینه در زمینه تبلیغات هستند و این دوستان ما را در این راه حمایت کردند.

هادی حجازی فر بازیگر نقش احمد متوسلیان نیز در این نشست گفت: تا امروز پیشنهاد ۲ تا ۳ کار به من شده که خیلی جدی نبوده است. به عنوان مثال بازی در یکی از کارها بسیار سخت بود چرا که باید در کویر حضور پیدا می کردم. البته در ابتدا به من گفتند که «ایستاده در غبار» قرار است در تهران فیلمبرداری شود اما در نهایت ما به ۵ شهر سفر کردیم. به هر حال تئاتر جایی است که من در آن یاد می گیرم و عزت نفس پیدا می کنم. دعوت به بازی در «ایستاده در غبار» برای من رویایی بود که در آن ارزش افزوده داشتم. در نهایت باید بگویم بازیگری، دغدغه من است نه شغلم.

مهدویان با اشاره به همکاری با حجازی فر، تاکید کرد: این هنرمند بعد از ساخت فیلم، ما را رها نکرد و در همه مراحل به خصوص اکران های خصوصی همراه ما بود.

والی نژاد در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: ساخت فیلم در ژانر دفاع مقدس می تواند همچنان ادامه پیدا کند و ما از همینجا به همه افرادی که به دنبال ساخت فیلم در این زمینه هستند، پیشنهاد همکاری می دهیم.

سینماگران جهان علاقمند به ساخت فیلم جنگی خوب هستند

مهدویان نیز تاکید کرد: جنگ موضوع جذابی برای فیلمسازی است و همه فیلمسازان دنیا می خواهند درباره جنگ فیلم بسازند اما در ایران این مساله کاملاً برعکس است و اگر کسی می خواهد بیکار نباشد، به دنبال ساخت فیلم جنگی می رود. به همین دلیل است که مدتی است فیلم های بد هم در زمینه سینمای دفاع مقدس تولید می شود. این در حالی است که در تمام دنیا همه سعی می کنند در کارنامه کاری خود حداقل یک فیلم جنگی خوب داشته باشند.

مهدویان: با «دزد عروسک‌ها» به سینما علاقمند شدم

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به سینمای کودک و نوجوان اشاره کرد و توضیح داد: متاسفانه ما فیلم های خوبی برای کودکان و نوجوانان خود نمی سازیم. بی‌شک اگر شرایط خوبی فراهم شود من دوست دارم در این حوزه ورود پیدا کنم. چرا که از کودکی با دیدن فیلم های سینمای کودک و نوجوان به خصوص «دزد عروسک ها» به سینما علاقه مند شدم. این در حالی است که بچه های امروز تصویر درستی از سینمای کودک و نوجوان ندارند.

علی سرتیپی تهیه کننده سینما بعد از شنیدن صحبت های مهدویان به او گفت: من آمادگی این را دارم تا سرمایه گذاری و تهیه کنندگی پروژه سینمای کودک شما را بر عهده بگیرم. بی شک با ساخت فیلمی مانند «ایستاده در غبار» می توانید یک فیلم قابل توجه برای سینمای کودک و نوجوان بسازید.

مهدویان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مخاطب خارجی توضیح داد: من در طول ساخت این فیلم به فکر مخاطب خارجی نبودم اما بی شک در دیگر ساخته های خود به این مساله توجه خواهم کرد.

در ادامه محمدرضا شجاعی مدیر هنری این فیلم بیان کرد: مهارت، هدایت و مراقبت توسط مهدویان و والی نژاد در این کار به چشم می خورد و همین مساله سبب شد تا «ایستاده در غبار» نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

در پایان این نشست از سایت فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» رونمایی شد.

 

منبع: مهر

3119 - فائز حسینی

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

ایستاده در غبار - Istade Dar Ghobar        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت