New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

مصطفی كیایی گفت‌: قول می‌دهم لذت زیادی ببرید - آنا نعمتی: آرامش‌بخش ترین فیلمی كه در طول این سال ها كار كرده‌ام / رونمایی «عصر یخبندان» با شعار «می‌ترسم تمام فكرهایی كه می‌كنم واقعیت داشته باشد» در برنامه «یک فیلم، یک سلام»

:: 1 بهمن 1393  8:44:46 AM  ::

منصور لشگری قوچانی، آنا نعمتی، مصطفی کیایی، محسن کیایی و بهرام رادان در مراسم رونمایی از فیلم «عصر یخبندان»

منصور لشگری قوچانی، آنا نعمتی، مصطفی کیایی، محسن کیایی و بهرام رادان در مراسم رونمایی از فیلم «عصر یخبندان»

 

سی نت: مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «عصر یخبندان» با حضور محسن كیایی نویسنده و كارگردان، منصور لشگری قوچانی تهیه كننده، آنا نعمتی، بهرام رادان، محسن كیایی و جواد عزتی بازیگر در برنامه «یك فیلم، یك سلام» در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

به گزارش سی نت و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، در ابتدای این مراسم محسن كیایی گفت: ساخت «عصر یخبندان» همچون «خط ویژه» خیلی سریع بود. این سوژه از اردیبهشت ماه آغاز شد و دو ماه برای نگارش آن زمان صرف شد، بلافاصله با لشگری در این‌‌ خصوص وارد مذاكره شدیم و كار از پاییز آغاز شد.

لشگری در سخنانش اظهار كرد: وقتی فیلمنامه را خواندم خیلی ذوق زده شدم. از آنجا كه كیایی كارگردان مسلطی است هرچه‌قدر كه كار مشكل باشد نه تنها هیچ‌یك از عوامل در حین كار احساس خستگی نمی‌كند بلكه كار لذت بخش هم است.

وی در معرفی این فیلم گفت: «عصر یخبندان» فیلمی است كه مردم قطعاً از آن لذت می‌برند زیرا مضمون آن یكی از دغدغه‌های اصلی جامعه است. این اثر در راستای كمك به مشكلات و بررسی شرایط موجود تولید شده است.

آنا نعمتی یکی از بازیگران فیلم نیز عنوان كرد:‌ این فیلم آرامش‌بخش ترین فیلمی است كه در طول این سال ها كار كرده‌ام. به جرات می‌گویم كه مدیریت یك مدیر مدبر و باهوش باعث شد تا من به عنوان یك بازیگر از كار خسته نشوم. در حقیقت در طول كار هر چه می‌گذشت بجای آنكه خسته شوم بیشتر انگیزه، شور و هیجان پیدا می‌كردم. این كار و همكاری با كیایی تجربه گرانقدری برای من بود.

وی تاكید كرد: به طور كل هیچ‌گاه نتوانستم در این مدت موضوع فیلم را تعریف كنم بلكه تنها ریتم زیگزاگی آن را به همه نشان می‌دادم.

بهرام رادان كه یكی دیگر از نقش آفرینان این فیلم است نیز گفت: خیلی دوست داشتم در فیلم «خط ویژه» با كیایی كار كنم ولی به دلیل همزمانی با یك پروژه دیگر این امكان فراهم نشد. در این كار نیز قرار نبود همكاری داشته باشیم ولی با برنامه‌ریزی و فیلم‌برداری سكانس ها با ترتیب دیگر، شرایطی بوجود آمد تا در انتهای كار به صورت فشرده آن بخش‌ها فیلم برداری شود.»

وی در خصوص پشت صحنه این اثر بیان كرد: مصطفی كیایی جزو كارگردانان جوانی است كه با نگرش نو و شكاندن آنچه كه ما در كارهای سنت‌گرایانه روبرو هستیم كار می‌كند كه من هم معتقدم در حال حاضر باید تمامی فیلم‌ها چنین باشد.این همان انتظاری است كه از كارگردانان كاربلد انتظار می‌رود.

محسن كیایی – برادر مصطفی كیایی - كه در مقام بازیگر در این اثر همكاری دارد گفت: نقشی كه در این فیلم بازی كردم را در آغاز دوست نداشتم و به زور مصطفی بازی كردم كه فضای بسیار خوبی دارد.

نعمتی در ادامه خطاب به اصحاب رسانه اعلام كرد‌: باور كنید به همه ما در طول كار خیلی خوش می‌گذشت و در صورتی‌كه اشتباه می‌كردیم مورد شماتت قرار نمی‌گرفتیم ولی این امر در مورد محسن كیایی به گونه دیگری بود و به حدی كیایی نسبت به محسن سخت‌گیری می‌كرد كه به جرات می‌گویم محسن كیایی بیشترین كسی بود كه تنبیه می‌شد.

مصطفی كیایی نیز گفت: از آنجا كه خودم متن را می‌نویسم محسن پیش از هر كس فیلمنامه را می‌خواند و همیشه هم دست روی یك شخصیت برای كار می‌گذارد كه اتفاقاً هیچگاه من آن را به او نمی‌سپرم. او در این اثر نقشی را می‌خواست كه بعد بهرام رادان آن را بازی كرد.

وی تاكید كرد: كلیتی از نقش و فضای فیلم‌نامه در ذهن من است كه اگرچه نمی‌خواهم بگویم كارگردان به طور مطلق حق اعمال نظر دارد ولی تنها كسی است كه اشراف به كار دارد، این امر باعث می‌شود كه نقش‌ها بر اساس نظرم به افراد محول كنم.

بهرام رادان در این میان یادآور شد: در فیلم «خط ویژه» نیز من یك نقش را دوست داشتم اما بعد از آن كه در نقشی كه كیایی به من محول كرده بود بازی كردم متوجه شدم كه حضورم در این نقش درست تر بوده است بنابراین در فیلم «عصر یخبندان» با وجود این كه كاراكتر سعید را انتخاب كرده بودم بنابر تجربه قبلی و روند بازی نقش فرید را پذیرفتم.

وی افزود: هیچ فیلمی تاكنون نبوده كه در كار آن با كارگردانش تا این حد بی جدل بوده باشم. حتی در بخش‌هایی كه فكر می‌كردم خوب كار كرده‌ام و كیایی بر تكرار آن نظر داشت هیچگاه جدل یا اعتراضی نداشتم.
مصطفی كیایی در خصوص «عصر یخبندان» و این كه آیا مخاطبان این اثر، فیلم به روز اجتماعی را به تماشا خواهند نشست تشریح كرد: «قطعاً این فیلم اثری اجتماعی است و فضای آن همان فضای به روز جامعه است ولی نسبت به كارهای قبلی من لحن متفاوت‌تری دارد. شاید شیرینی ای كه در فیلم‌های قبلی‌ام وجود داشت در این كار كمتر شده است. بنابر اقتضای قصه فضای متفاوت‌تری داشتیم.



رادان همچنین بیان كرد‌: نقش من در این كار نقشی خاكستری است كه به دلیل شرایط امروز جامعه بوجود آمده است بنابراین شاید اگر كمتر از ۲۰ سال پیش بود چندان در اطرافمان چنین افرادی را نمی یافتیم.

وی ادامه داد: این نقش به لحاظ كاراكتر شخصیت سیاهی دارد. شاید فرید یكی از تنهاترین نقش‌هایی بود كه من خود از آن می‌ترسیدم بنابراین نمی‌دانم چقدر می‌توان در آن نقطه سفید پیدا كرد. چنین افرادی عمق‌های مختلفی دارند و هرجایی كه می‌روند به نقش كسی در می‌آیند كه مناسب آنجا است و این باعث خطرناك بودن آنها می‌شود.

محسن كیایی نیز تصریح كرد: كاراكتر سعید از نظر خود من خیلی جذاب است. او فردی از یك قشر جامعه محسوب می‌شود كه به خاطر شرایطی كه بوجود آمده یكسری قوانین را بوجود آورده است كه شاید از بیرون و از نگاه افراد دیگر خلاف باشد ولی او آنها را جرم نمی‌داند. این نقش به نقش منوچهر «خط ویژه» نزدیك است ولی كاركرد متفاوتی نسبت به آن دارد و كارهایش را آگاهانه انجام می‌دهد.

نعمتی درباره نقش خود عنوان كرد: نقش من از بقیه كاراكترها مجزا و متفاوت از همه است. اگر بتوانیم تقسیم بندی داشته باشیم شخصیت من در این اثر هیچ ربطی به بقیه كاراكترها ندارد. رنگ نقش من در فیلم «عصر یخبندان» آبی است. اسم نقش من مهتاب است و این اسم روی نقش به خوبی نشسته است. تماشاگران در این كار یكی از متفاوت‌ترین لحن‌های بازی‌ را از من شاهد خواهند بود.

لشگری درباره نكته ویژه این فیلم به لحاظ تهیه كنندگی گفت: من در این فیلم یاد گرفتم كه اگر می‌خواهید یك فیلم خوب داشته باشید كه استانداردهای سینمای ایران را داشته باشد نیاز است تا بجز تهیه‌كنندگی و ایجاد فضای آرامش و آسایش امكان بروز خلاقیت را بوجود آورد.

مصطفی كیایی نیز اظهار كرد: در این كار رابطه خوبی را با تهیه كننده اثر تجربه كردم. ما خیلی خوب به هم اعتماد كردیم. امیدوارم مورد توجه همه قرار گیرد و مردم آن را دوست داشته باشند و با گردش سرمایه تهیه‌كنندگان ترغیب شوند تا در كارهای بعدی همكاری داشته باشند. امیدوارم این اثر فیلم آبرومند و رضایت‌بخشی باشد.

وی درباره لوكیشن های این فیلم عنوان كرد: تعداد لوكیشن‌های من زیاد است. در این فیلم ۴۲ لوكیشن در تهران داشتیم و ۲۷ شب شب‌كاری كردیم.

لشگری قوچانی نیز بیان كرد: این كه بازیگر خوب می‌آید و در كاری حضور دارد نشان از خوب بودن فیلمنامه قدرتمند است.

وی در ترغیب مخاطب برای دیدن این اثر عنوان كرد: وقتی فیلم می‌بینید از این كه وقت می‌گذارید، هزینه و انرژی صرف می‌كنید پشیمان نخواهید شد. همچنین امیدوارم مسئولان هم این اثر را كه درباره مشكلات و معضلات اصلی مملكت است ببینند.

نعمتی اظهار كرد: مطمئنم می‌آیید و می‌بینید چون پیشینه‌ای پشت این فیلم است. حمایت از سینمایی كه به ضرب و زور یكسری آدم‌های از خود گذشته، سرپا مانده است تنها از سوی مردم محقق می‌شود. این‌كه برخی افراد سرمایه و وقت گذاشته‌اند تا یك معضل از میان خط قرمزها به تصویر كشیده شود تنها با حمایت مردم جامعه ادامه خواهد یافت.

مصطفی كیایی گفت‌: تلاش كردیم فیلم بهتری بسازم و قول می‌دهم لذت زیادی ببرید.

محسن كیایی نیز اعلام كرد‌: فكر می‌كنم این فیلم ویژگی دارد و كسانی‌كه می‌آیند حتما باید دو بار آن را ببینند.

بهرام رادان نیز عنوان كرد: فكر می‌كنم فیلم بدی نشده باشد. مخاطب باهوشی كه می‌رود و فیلم را می‌بیند احساس می‌كند به شعورش احترام گذاشته شده است. او می‌تواند مخاطب بیشتری را وارد سینما كند و از میان افرادی كه معتقد هستند كه نباید سینما رفت كسانی را به رفتن سینما ترغیب كند و باعث موفقیت تجاری فیلم شود.

وی ضمن معرفی شعار تبلیغاتی این اثر گفت: می‌ترسم تمام فكرهایی كه می‌كنم واقعیت داشته باشد.
در پایان این مراسم آنا نعمتی از پوستر این فیلم رونمایی كرد.

 

منبع: سی نت

6850 - احمد شاهوند

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

عصر یخبندان - Ice Age        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به سی و سومین جشنواره فیلم فجر (105 خبر):

105 - "من دیه گو مارادونا هستم"، بهرام توکلی، سیامک صفری، باران کوثری و ... / بهترین های جشنواره سی و سوم فیلم فجر به انتخاب نویسندگان سی نت معرفی شدند

104 - بیگ پروداکشن نه کار مجیدی است نه به درد سینمای ما می خورد / یادداشت مسعود فراستی برای فیلم "محمد (ص)"

103 - "چندلحظه درخشان" / لحظات ماندگار هفت فیلم جشنواره فیلم فجر از نگاه بهرام توکلی

102 - یک خسته نباشید جانانه به نویسندگان سی نت / لینک همه شماره های ویژه نامه جشنواره روزنامه پیام آشنا

101 - حاشیه‌های اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر

100 - برگزیدگان سی و سومین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند / "رخ دیوانه" فیلم برگزیده جشنواره

99 - «رخ دیوانه» ، «من دیه گو مارادونا هستم» و «دوران عاشقی» با 10 نامزدی در صدر / نامزدهای بخش سودای سیمرغ معرفی شدند

98 - نفس عمیق / یادداشت آنتونیا شرکا بر فیلم "یحیی سکوت نکرد"

97 - آنهایی که نیستند ... / بازیگرانی که حقشان بود نامزد دریافت جایزه شوند

96 - موش کُشی! / نگاهی به فیلم های «شیفت شب»، «مزار شریف» و ...

>> همه اخبار سی و سومین جشنواره فیلم فجر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت