New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

اصلاحیه خبر: قبل از قاچاق بزرگترين معضل نمايش خانگي قيمت کپي رايت هاست / بالا بردن غيرمنطقي کپي رايت ها تنها براي انحصاري کردن بازار / "نهنگ عنبر" پرفروش ترین فیلم سال نمایش خانگی خواهد شد / در گفتگوي خواندني و مفصل خبرنگار سي نت با شهاب کاظمي، فعال شبکه نمایش خانگی

:: 23 آذر 1394  10:04:39 AM  ::

شهاب کاظمی

شهاب کاظمی

 

سی نت: توضیح سی نت: تمامی حرف های گفته شده، صرفا فقط نظرات شخصی شهاب کاظمی به عنوان یک فعال شبکه نمایش خانگی است. وی در زمینه تامین محتوا و مارکتینگ نمایش خانگی از سال 88 تا کنون فعالیت دارد. کاظمی دارای تحصیلات آکادمیک در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های عکاسی، کارگردانی و پژوهش هنر و در زمینه فیلم سازی به عنوان کارگردان، سابقه تولید چندین اثر کوتاه و مستند را دارد.

***

شبکه نمايش خانگي هميشه يکي از پربحث ترين و داغ ترين موضوعات روز بوده. شبکه اي که در دل آن حرف هاي گفتني زياد است.

در گفتگوی سی نت با شهاب کاظمي فعال شبکه نمایش خانگی پاي سخن نشستيم، و براي اولين بار به مباحث جنجالي جديدي اشاره شد.

در گزارشي که تهيه شده سعي شده مشکلات، موانع، قيمت کپي رايت ها، قاچاق، بازار فيلم ها و سريال ها و کم فروش ترين و پرفروش ترين شهرهاي نمايش خانگي، مميزي ها و... بررسي شوند.

شهاب کاظمي در ابن رابطه به خرنگار سي نت گفت: قبل از قاچاق مهم ترين معضل در نمايش خانگي قيمت کپي رايت ها هست، در حال حاضر حوزه هنري يکسالي هست که با وجود رونق گرفتن بخش خصوصي و عملکرد بهتر موسسه ها در راستاي ويدئو رسانه و نمايش خانگي احساس خطر کرده و به دنبال اين است که همچنان بازار فيلم ها را در دست داشته باشد اما اين اتفاق در صورتي رخ مي دهد که هدف تنها نابودي بخش خصوصي است.

حوزه هنري با بالا بردن بي دليل قيمت کپي رايت ها راه را براي شرکت هاي توانمند بسته است. اين اتفاق در صورتي رخ ميدهد که هر شرکت و موسسه اي بدون شک پس از سرمايه گذاري روي يک محصول در صدد آن است تا به سود دهي برسد. اما دقيقا در حال حاضر برعکس اين اتفاق ميفتد و حوزه هنري با قيمت هاي نجومي که براي فيلم ها در نظر گرفته بدون شک به سود دهي نخواهد رسيد و عملا یک علامت سئوال بزرگی را ایجاد می کند.


بالا بردن قيمت کپي رايت ها همراه با کيفيت پايين اثر نمايشي

کاظمي افزود: چند نمونه فيلم در امسال بود که با وجود قيمت هاي فعلي و تيراژ هاي پايين عملا سود دهي به نمايش خانگي تزريق نميشد اما در اتفاقي جالب توجه همين قيمت هاي فعلي بالاتر رفت. و اين اتفاق با حمایت حوزه هنري شکل پذيرفت.

موسسات خصوصی ديگر هدف و تمرکز خود را بر کيفيت تصويري فيلم ها گذاشته اند اما حوزه هنري تنها هدفي که دارد بالا بردن غير منطقي کپي رايت ها هست. با مقايسه اي ساده مي توانيد متوجه اين موضوع شويد که کيفيت فيلم هايي که از موسسات خصوصی در سال جديد عرضه شده چقدر با کيفيت فيلم هاي موسسه سوره تفاوت دارد. به نظر شما بهتر نيست اين پول براي کيفيت محصول و احترام بيشتر به مخاطب خرج شود تا بالا بردن قيمت کپي رايت فيلم ها.


پرفروش ترين فيلم کمدي امسال ارزان تر از فيلم هاي اجتماعي!

شهاب کاظمي اعلام کرد: کپي رايت فيلم «نهنگ عنبر» را بنده با قیمتی مناسب از سامان مقدم خريداري کردم و به زودي از موسسه "گلرنگ رسانه" پخش خواهد شد که مبلغ خریداری شده فیلم فوق به نسبت سایر عناوین سینمایی عرضه شده در شبکه نمایش خانگی، مقرون به صرفه تر است.


بودجه دولتي و ديگر هيچ

کاظمي تصريح کرد: اين اتفاق ها تنها ريشه در منبع بزرگي چون بودجه دولتي دارد. بدون شک اگر موسسات دولتی بودجه حمایتی نداشتند و براي دخل و خرج خود برنامه ريزي مي کردند ما مخالف بالا بردن حق کپي رايت ها نميشدیم به اين دليل که بازار رقابتي مي شد ولي الان بازار رقابتي که نيست هيچ، يک بازار انحصاري مرد سالارانه به وجود آمده است و این روند تنها با هدف خرید آثار برتر و پرفروش سینماها به هر قیمتی است

شبکه نمايش خانگي گام مثبتي در زمينه خصوصي سازي برداشته است اما همين اتفاق کوچکي که در يکي از بخش هاي سينما يعني نمايش خانگي به وقوع پیوسته، عده ای در پي نابود سازي آن برآمدند.

به عنوان نمونه در بخش خصوصی، گروه صنعتی گلرنگ يکي از موفق ترین شرکت هاي ايراني است. گلرنگ با هزينه بالغ بر 300 ميليارد در بخش خصوصي سينماي مثل کوروش را ساخت. که در حال حاضر با 14 سالن به عنوان بزرگترين سينماي کشور شناخته مي شود. و این نشان از حضور موفق بخش خصوصی و اعتلای بخش فرهنگی است. اين رقم کپي رايت ها می بایست منجر به بازدهی و ایجاد سود شود. وقتي بودجه دولتي باشد و عده اي تنها هدفشان در اختيار گرفتن فيلم ها "بدون سود" باشد، اينجاست که بخش خصوصي به بن بست مي خورد. هيچ ناظري هم وجود ندارد که سود و زيان شرکت ها را بررسي کند و اساسا بخش خصوصي نمايش خانگي به ورطه نابودي مي رود.


رسانه های تصویری وظیفه حمایت از فیلم های بخش خصوصی را دارد

شاید عده ای نظرشان به این رویه باشد که حوزه هنری از فیلم های بخش خصوصی مثل "عصر یخبندان"، "قندون جهیزیه" و "رخ دیوانه" حمایت می کند اما این قضیه توجیه پذیر نیست به این دلیل که وظیفه حمایت از تهیه کنندگان فیلم های بخش خصوصی اول از همه برعهده رسانه های تصویری است و دوم اینکه در حال حاضر بخش خصوصی در شبکه نمایش خانگی فعال است و دلیلی برای حمایت ارگانی که وظایف تعریف شده دیگری دارد، توجیهی ندارد.

وظیفه حوزه هنری هم همانند رسانه های تصویری مشخص شده است، حوزه هنری وظیفه حمایت از تولید و پخش فیلم های مذهبی و ارزشی را دارد. همانند فیلمم هایی مثل "شیار 143"، "رستاخیز" و "مزار شریف".


اثرات تخریبی حمایت های خودسرانه در پی بالا بردن قیمت کپی رایت ها

چند سالی است که بیشتر سینماگران خواستار جدایی دولت از سینما هستند و تا زمانی که این کمک ها و حمایت های اشتباه در تمام زمینه های سینما ادامه داشته باشد این وضعیت درست نمی شود. متاسفانه عده ای هم با وجود خصوصی بودن فیلم هایشان اما باز بدشان نمی آید که از حمایت های دولتی سود ببرند اما تمام این بودجه های دولتی در انتها به ضرر سینما ختم می شود.

واقعا قیمت فیلمی که در اکران 700-800 میلیون تومان فروخته حق کپی رایتش به لحاظ منطقی بیشتر از 100 میلیون تومان توجیه اقتصادی ندارد. همین طور فیلم های کم فروش سینماها که تعدادشان هم کم نیست و در اکران بین 20 تا 60 میلیون تومان فروش داشته اند، توقع حداقل 30 درصد از مبلغ کپی رایت فیلم های پرفروش سال را دارند. یعنی چیزی حدود 100 میلیون تومان. که به واقع این رقم برای این فیلم ها غیرمنطقی است. در نمایش خانگی اگر موسسه ای به صورت رایگان دریافت کند، حتی پاسخگوی هزینه تولید اقلام (دیسک و چاپ و ...) نخواهد بود.

تمام این موارد از سوء مدیریت های است که شکل گرفته و حمایت های اشتباه که هر روز بیشتر و بیشتر می شود و مشخص نیست تا چند سال آینده چه بلایی سر نمایش خانگی بیاید.

یکی از دلایلی که شرکت های نمایش خانگی از اعلام کردن مبلغ کپی رایت ها خودداری می کنند همین است که به اطلاع تهیه کنندگان فیلم های کم فروش نرسد اما اگر واقعا به صورت منطقی قیمت کپی رایت هر فیلمی تصویب و مشخص بشود دیگر نیازی به پنهان کردن نیست و آن موقع است که وظیفه و هدف هر موسسه ای در نمایش خانگی کاملا شفاف معلوم می شود.


گران ترين فيلم امسال شبکه نمايش خانگي در اکران 93 «شهر موشها2»

"شهر موش ها 2 " ساخته مرضيه بروند با قيمت 800 ميليون تومان در نمايش خانگي گران ترين حق کپي رايت سال 94 بود، البته اين فيلم محصول اکران سال 93 است.

البته به احتمال زياد در سال آينده رقم قرارداد شهر موشها شکست مي خورد چون شنيده مي شود رقم کپي رايت فيلم "محمد رسول الله" 5 ميليارد است. رقمي که تنها موسسات دولتي توان پرداخت آن را دارند موسساتي که دنبال سود نيستند و تنها اين رقم را وظيفه دارند پرداخت کنند تا مالکيت فيلم به دست آن ها برسد. پول هاي که به قول معروف تنها اين جيب به آن جيب مي شود.


"نهنگ عنبر" پرفروش ترین فیلم سال نمایش خانگی خواهد شد

تا این لحظه فیلم های "عصر یخبندان" مصطفی کیایی و "رخ دیوانه" ابوالحسن داوودی پرفروش ترین فیلم نمایش خانگی هستند و پیش تر از آنها فيلم "استراحت مطلق" با تيراژ 400 هزار نسخه و حداقل مرجوعی يکي از موفق ترين فيلم هاي امسال نمايش خانگي بود. رقم کپي رايت اين فيلم تنها 400 ميليون تومان بود که موسسه "گلرنگ" خريداري کرد.

به اعتقاد بیشتر کارشناسان ویدیو رسانه فیلم «نهنگ عنبر» در نمایش خانگی قطعا رکورد شکنی خواهد کرد و پرفروش ترین فیلم سال نمایش خانگی خواهد شد.


پس از تهران پرفروش ترين شهر در نمايش خانگي «اصفهان» است

پس از تهران بزرگ شهر اصفهان يکي از پرفروش ترين شهرهاي نمايش خانگي است. در سئوال خبرنگار سي نت مبني بر اينکه شهر مشهد که پرفروش ترين سينماي شهرستان ها است در چه وضعيتي قرار دارد؟ شهاب کاظمي پاسخ داد: متاسفانه توزيع کننده هاي مشهد با هم اختلاف دارد و به خاطر نبود ناظري در نمايش خانگي همين مي شود که شهري مثل مشهد که پتانسيل بالايي دارد و پس از تهران بيشترين فروش اکران سينماها را دارد متاسفانه فروشش در نمايش خانگي به دليل اختلافات سليقه اي ميان توزيع کنندگان اين شهر پايين بوده و بالاترین آمار فروش کالای کپی و میزان دانلود را داراست.


کم فروش ترين شهر در نمايش خانگي خرم آباد است

خرم آباد، ياسوج و شهرکرد از کم فروش ترين شهرهاي نمايش خانگي هستند. شهرهاي که از هر فيلم تنها 50 عدد مي خرند، معادل يک باکس 50 عددي در سوپر مارکت هاي تهران. که عمق فاجعه در نمايش خانگي کشور ايران را نشان مي دهد.


قيمت 4 هزار تومان در نمايش خانگي چگونه تصويب شد؟

کاظمي افزود در پايان سال گذشته در جلسه اي ميان شرکت هاي نمايش خانگي براي تصويب قيمت جديد فيلم ها همه گرد هم آمدند، تا آن جا که مي دانيد تقريبا دو سال و نيم بود که قيمت نمايش خانگي تغييري نکرده بود و روي 3 هزار تومان مانده بود، و همه خواستار آن بودند که در سال 94 با وجود گران شدن سينماها بايد قيمت نمايش خانگي هم تغيير کند.

رقم هايي که پيشنهاد شد 4 - 5 و 6 هزار تومان بود که به عنوان نمونه موسسه گلرنگ با همان قیمت قبلی یعنی 3 هزار تومان بيشتر موافق بود به دلیل اینکه سطح تورم از درآمد خانواده های ایرانی بیشتر بوده و بالا رفتن قیمت محصولات نمایش خانگی ضرر به همراه خواهد داشت اما در نهايت قيمت 4 هزار تومان ثبت شد، با وجود اينکه با نرخ هاي گران قيمت در توليد بايد رقم 6 هزار تومان براي محصولات لحاظ مي شد آن هم بعد از اينکه 2 سال و نيم قيمت 3 هزار تومان تکان نخورده بود. ولي از آنحايي که قطعا با قيمت 6 هزار تومان مشتري ها کمتر مي شود با رقم 4 هزار تومان موافقت شد.

ولي سئوال اصلي اينجاست در نمام دنيا قيمت نمايش خانگي و محصولاتي که پس از اکران به دي وي دي تبديل مي شوند از قيمت بليط سينماها چند برابر گران تر مي باشد، به اين دليل که مخاطب مي تواند آن فيلم را چندين و چند بار و تا ساليان سال تماشا کند. اما در ايران دقيقا اين مقوله برعکس است و قيمت نمايش خانگي از قيمت بليط سينماها ارزان تر است. و وقتي سياست هاي نادرست ديگري مثل قاچاق (دانلود و کپی) و پخش هاي ماهواره اي هم همراه آن مي شود نمايش خانگي به يک پرتگاه بزرگ تبديل مي شود.


تا چند سال آينده شبکه نمايش خانگي به سمت شبکه هاي اينترنتي، VOD و کابلي مي رود

چه بخواهيم چه نخواهيم تا چند سال آينده بساط نمايش خانگي و آرشيو سي دي ها جمع مي شود. و فيلم ديدن پس از سينما به سمت شبکه هاي اينترنتي، VOD و کابلي مي رود.

قطعا اين براي کارخانجات تولید دیسک، اتفاق تلخي است. با وجود گسترش فضاي مجازي در حال حاضر اقداماتي براي تبديل شدن نمايش خانگي از دي وي دي ها به شبکه هاي کابلي شده است و تا چند سال آينده چيزي به نام فيلم در کلوپ ها و سوپرمارکت ها وجود نخواهد داشت.


انتشار فيلم هاي بلوري و 3D از موسسه گلرنگ

فیلم های بلوری و 3D متاسفانه در ایران با اقبال عمومی مواجه نشده، حتی با توجه به اینکه موسسه ای مانند گلرنگ عناوین ارژینال 3D را بر روی دیسک های بلوری با قیمت 8 هزار و 500 تومان عرضه نمود که به نسبت به دی وی دی از استقبال خوبی برخوردار نبود.


شبکه نمايش خانگي آن چيزي نيست که خيلي ها فکر مي کنند

عده اي فک مي کنند که نمايش خانگي هم يعني همان فيلم هاي مطرح جشنواره و اکران سينماها ولي متاسفانه قاعده نمايش خانگي فرق مي کند، و بعضي وقت ها فيلم هايي در نمايش خانگي به فروش مي رسند که جاي تعجب دارد. پس مطمئن باشيد به همين خاطر است که حجم زياد آثار ويدئويي سخيف و لوده داريم.

فيلمي مثل "شانس عشق تصادف" به فروش خوبی در نمايش خانگي دست پيدا کرد. اين جاست که اين نکته را بايد در نمايش خانگي به آن توجه کرد که مخاطب کوچه و بازار از مخاطبان فيلم بين حرفه اي و سينمادوست و پروپاقرص فيلم هاي استاندارد جشنواره اي بسيار بيشتر هستند.

بین مخاطبان شهرستان و تهران هم تفاوت های زیادی وجود دارد مثلا فیلم «شانس، عشق، تصادف» در شهرستان ها در مقایسه با فیلمی مثل «قصه ها» بسیار بهتر فروخت.

عملا دو قطب تاثير گذار در نمايش خانگي رضا عطاران و شهاب حسینی می باشند. بازیگرانی که در نمایش خانگی هم تضمین فروش یک محصول را می کنند.


پخش «ماهي و گربه» هنوز مشخص نيست

فيلم سينمايي تحسين شده "ماهي و گربه" که همچنان پس از يکسال در اکران است، موسسات فیلمسازان و گلرنگ خواستار خريد آن هست و اقداماتي جالب توجه براي پخش فيلم خاص "ماهي و گربه" در نظر گرفته شده است. البته هنوز با کانون ايران نوين فيلم سرمايه گذار اين فيلم مشکلاتي پيش آمده و به عقد قرارداد نرسيده منجر نشده است.


"قصه ها" رسما مجوز و پروانه نمايش داشت

در سئوال خبرنگار سي نت مبني بر مشکلاتي که براي قصه ها فرداي پخش آن افتاد کاظمي جواب داد: فيلم "قصه ها" پروانه نمايش داشت و مجوز آن کاملا رسمي ارائه شده بود، خود ما هم از خبري که يکي از اخبار تلویزيون ايران صبح پخش قصه ها اعلام کرد تعجب کرديم و زود پروانه نمايش قصه ها را بررسي کرديم که نکند تقلبي باشد ولي اين ها تنها شايعه اي بيش نبود.


درجه بندي محصولات نمايش خانگي به عهده چه کسي؟

تقريبا هيچ کس! شورايی در نمايش خانگي و هيات بازبين وجود دارد که براي فيلم ها درجه بندي هاي سليقه اي اعمال مي کنند.

در نمونه هايي هم مي بينيد که در کمال بي انصافي به فيلمي مثل "جدايي نادر از سيمين" درجه کيفي ب داده مي شود! که اين اتفاق تنها در کشوري مثل ايران رقم ميخورد.

بستگي به نوع فيلم، اسم سازنده هم دارد در مواردي مثل فيلم "استراحت مطلق" اصلا درجه بندي داده نمي شود چون ميدانند الف، ب، ج خشم يک کارگردان را به همراه دارد.


سانسورهاي "استراحت مطلق" از کجا آب مي خورد؟

شهاب کاظمي افزود: "استراحت مطلق" به نسبت نسخه سینمایی از اصلاحات بیشتری برخوردار شد. قضيه از آنجايي آب ميخورد که شورای صدور پروانه نمایش سینمایی هم دخالت کرد و اعلام کرد اين نسخه از فيلم اصلا مورد تاييد ما نيست ولي تعجب بزرگ از جايي رقم خورد که اين نسخه در سينماها اکران شده بود مگر مي شود پروانه نمايش آن را هيات بازبين ديگري داده باشند؟

اما آن ها پاسخ دادند که این نسخه قرار نبود در سینماها اکران شود و اصلاحات می بایست در نسخه نمایش خانگی اعمال شود که موسسه گلرنگ سانسورها را به حداقل رساند و بخشي از آن به جاي حذف تصوير به صداهايي مثل سوت، بوق و عطسه تبديل شد.


از ديدگاه شما چند موسسه برتر در زمينه نمايش خانگي را نام ببريد؟

گلرنگ رسانه - تصوير گستر پاسارگاد - موسسه 24 - فیلمسازان


و چند موسسه در حوزه پخش؟

تصویر دنیای هنر - هنرنمای پارسیان - هنر اول

.....................................................
گفتگو: پیمان کلهر و فائز حسینی

 

منبع: سی نت

2633 - احمد شاهوند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت