New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

از پل شرایدر تا نوید محمدزاده / معرفی همه داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

:: 27 فروردین 1398  10:57:07 PM  ::

معرفی همه داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

معرفی همه داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

 

سی نت: ۲۲ داور آثار حاضر در بخش‌های «سینمای سعادت»، «جلوه گاه شرق»، «جایزه بین الادیان»، «نت پک»، «فیلم‌های اول» و «جایزه منتقدان بین‌المللی» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را داوری می‌کنند.

به گزارش سینما شبکه به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، داوران بخش های رقابتی سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شدند. در این بین بخش «سینمای سعادت» با حضور هفت داور بیشترین تعداد داوران را به خود اختصاص داده است و پنج بخش دیگر یعنی «جلوه گاه شرق»، «جایزه بین الادیان»، « نت پک»، «فیلم های اول» و «جایزه منتقدان بین المللی» هرکدام سه داور را به خود اختصاص داده است.

«سینمای سعادت»

داوران بخش «سینمای سعادت» عبارتند از نرگس آبیار، نوید محمد زاده، پیتر فلایشمان، لابینا میتوسکا، مظفر اوزدمیر، مایک فان دیم و وانگ شیائوشوایی که در ادامه به معرفی مختصری از آنها می پردازیم.

نرگس آبیار، کارگردان، نویسنده و فیلمنامه‌نویس متولد سال ۱۳۵۰ در یزد است. او که دانش‌آموخته زبان و ادبیات فارسی است از معدود کارگردانان زن سینمای ایران است که موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر شده است. او در مقام نویسنده مجموعه داستان و رمان‌های زیادی منتشر کرده و گاه براساس نوشته خود همچون کتاب «شیار۱۴۳» و « نفس» آثار سینمایی تولید کرده است.

پیتر فلایشمان در سال ۱۹۳۷ در زوایبروکن آلمان به دنیا آمد. او بعد از تحصیلات فیلم در مونیخ و پاریس، چند فیلم کوتاه و فیلم کودک ساخت. فلایشمان برای فیلم «الکساندر و ماشین بدون چراغ» جوایزی در ونیز و تهران برد و جایزه فیلم کودک آلمان را برای فیلم «پاییز گاملرها»، مستندی درباب تقابل بین نسل‌ها در آلمان و خارج از کشور برد. فلایشمان در سال ۱۹۸۰ به عنوان رئیس مجمع نویسندگان اروپا انتخاب شد.

لابینا میتوسکا بازیگری را در سال ۱۹۹۳ با ایفای نقش زامیرا در فیلم «پیش از باران» میلچو مانچفسکی، برنده شیر طلای جشنواره ونیز، آغاز کرد. در سال ۱۹۹۶ همکاری موفقی با مایکل وینترباتم داشتو پس از فیلم «به سارایوو خوش آمدی» در فیلم «من تو را می‌خواهم» جلوی دوربین این کارگردان رفت. وی به خاطر این همکاری‌ها، جایزه شوتینگ استارز برلیناله سال ۱۹۹۸ را از آن خود کرد.

نوید محمدزاده، بازیگر تئاتر و سینما سال ۱۳۵۶ در ایلام متولد شد. این بازیگر جوان سینمای ایران جوایز معتبر جهانی همچون جایزه بخش افق‌های جشنواره ونیز و مراسم آسیاپاسیفیک را در کارنامه دارد. محمدزاده کار بازیگری را از دهه ۱۳۸۰ آغاز کرد و بعد از آنکه سال‌ها حضوری تحسین‌برانگیز روی صحنه تئاتر داشت، مقابل دوربین سینما قرار گرفت.

«عصبانی نیستم»، «ابد و یک روز» و «بدون تاریخ، بدون امضا» از جمله آثار تحسین شده این بازیگر در جشنواره جهانی فیلم فجر هستند که دو فیلم آخر برای او سیمرغ بلورین جشنواره فجر را به ارمغان آورد.

مظفر اوزدمیر بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس در سال ۱۹۵۵ در گوموش‌هانه ترکیه به دنیا آمد. این کارگردان تاکنون در سه فیلم «قصبه»، «ابرهای بهاری» و «فاصله» به کارگردانی نوری بیلگه جیلان به ایفای نقش پرداخته است و برای بازی در فیلم «فاصله» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۰۳ شده است.

مایک فان دیم متولد ۱۹۵۹، کارگردانِ برنده جایزه اسکار و فیلمنامه‌نویس است. او در سال ۱۹۸۹ از مدرسه فیلم آمستردام فارغ‌التحصیل شد و جایزه آکادمی فیلم دانشجویی را برای ساخت تریلر ۴۵ دقیقه‌ای «آلاسکا» دریافت کرد. «لاله‌ها» یکی دیگر از آثار ساخته شده توسط این کارگردان است که تاکنون در هشت جشنواره بین‌المللی موفق به کسب جایزه شده است.

وانگ شیائوشوایی به‌ عنوان یک کارگردان مؤلف، یکی از پیش‌گامان سینمای مستقل چین در دهه ۱۹۹۰ به ‌شمار می‌رفت .او طی بیش از ۳۰ سال فعالیت حرفه‌ای خود، ۱۳ فیلم را کارگردانی کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به مستند «پرتره چینی» (۲۰۱۸) اشاره کرد. شیائوشوای به دلیل فعالیت‌های هنری خود، نشان شوالیه هنر و ادبِ وزارت فرهنگ فرانسه را دریافت کرده است.


«جلوه‌گاه شرق»

داوران «جلوه‌گاه شرق» عبارتند از رهاب ایوب، روسودان گلورژیدزه و خسرو معصومی که در ادامه به صورت مختصر معرفی می شوند.

رهاب ایوب تهیه‌کننده‌ای پرکار و خلاق است و تاکنون حمایت مالی و تهیه‌کنندگی فیلم‌های متعددی را در کشور سوریه برعهده داشته است. از میان آثار آن‌ها می‌توان به «انتظار برای سقوط»، «باران حمص» (۲۰۱۷)و «مسیر بهشت» (درحال ساخت) اشاره کرد.

روسودان گلورژیدزه در تفلیس گرجستان به دنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته زبان و ادبیات فرانسوی در دانشگاه دولتی تفلیس پشت سر گذاشت. او بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶ در رشته فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی سینما در دانشگاه سینما و تئاتر شوتا روستاولی زیر نظر گیورگی شنگلایا تحصیل کرده است.

روسودان عضو هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری و جشنواره بین‌المللی فیلم اور آسیا در سال ۲۰۱۷ بوده است.

خسرو معصومی، کارگردان سینمای ایران، در سال ۱۳۳۴ در بهشهر متولد شد. او دانش آموخته سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است. فیلم‌های این کارگردان‌ جوایز داخلی و خارجی را برای او به ارمغان آورده است.

فیلم «دوران سربی» در جشنواره‌های پزارو ایتالیا، پراگ و دهلی به نمایش درآمد. «رسم عاشق‌کشی» در جشنواره شانگهای برنده جایزه بهترین فیلم شد و در جشنواره‌های مسکو، دنور آمریکا، دانشگاه یوسی‌ال و دهلی مورد تقدیر قرار گرفت. فیلم دیگر او «خرس» در جشنواره شانگهای چین به نمایش درآمد و برنده بهترین فیلم شد و در آسیا پاسیفیک نامزد بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بود.


«جایزه بین الادیان»

داوران جایزه بین الادیان را داگلاس فالسون، اینیس گیل و سید محمد حسین نواب تشکیل می دهند که در ادامه به معرفی مختصری از آنها پرداخته می شود..

داگلاس فالسون، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده در هیئت داوران بخش‌های کلیسای جهانی و سیگنیسِ جشنواره‌های بین‌المللی متعددی در یک دهه گذشته حاضر بوده است. او هم‌چنین به‌ عنوان منتقد فیلم مشغول به فعالیت است و به برگزاری تعدادی از رویدادهای نمایش شبانه فیلم در محله‌های مختلفِ دوبلین، که طی آن مسئله ایمان و هنر مورد بحث قرار می‌گیرد، کمک کرده است.

اینیس گیل، متولد پرتغال، مدرس سینما در دانشگاه لوسوفونای لیسبون است. او رساله دکترای خود را در سال ۲۰۰۵ و با موضوع «اتمسفر سینمایی» منتشر کرد و پس از آن به تهیه‌کنندگی مستندها و ویدیو اینستالیشن‌هایی اغلب با موضوعات مربوط به معنویات و مقدسات پرداخته است. «سرزمین موعود» آخرین فیلم او یک فیلم کوتاه داستانی که به ارائه تفسیری درباره افسانه رابطه بین نارسیس و اکو می‌پردازد. او مرتب به‌ عنوان عضو هیئت داوران سیگنیس و کلیسای جهانی در جشنواره‌های مختلف در سراسر دنیا شرکت می‌کند.

سید محمدحسین نواب، متولد ۱۳۶۰ و عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب، سرپرست مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی و مدیر مدرسه اسلامی هنر، دارای مدرک دکترای فلسفه هنر از دانشگاه علامه طباطبایی است. او که علاقه‌مندی به نگاه فلسفی در هنر را در مطالعات و آموزش‌های خود نیز دنبال کرده، درباره مبانی و مسائل فلسفی هنر سابقه تدریس دارد.


«نت پک»

اعجاز گل، سید غلامرضا موسوی و لاتیکا پادگائونکار داوران بخش نت پک را تشکیل می دهند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

اعجاز گل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در زمینه مطالعات سینمایی از دانشگاه کالیفرنیای لس‌آنجلس دریافت کرد. اعجاز گل چهار کتاب درباره سینما تألیف کرده است، که آخرین آن‌ها با عنوان «سفری از دریچه لنز؛ سینمای پاکستان» در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

گل به عنوان یک عضو نت‌پک و فیپرشی تابه‌حال در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی به عنوان یکی از اعضای هیئت داوری یا رئیس هیئت داوری در مسکو، توکیو، دهلی، بمبئی، یاماگاتا، مانیلا و وزول شرکت کرده است.

سید غلامرضا موسوی متولد ۱۳۳۰ تربت جام است وی در دوره روزنامه کیهان به عنوان نویسنده و خبرنگار مشغول کار شد و هم زمان فعالیت در سینمای آماتور و تولید فیلم کوتاه را آغاز کرد. در سال ۱۳۵۲ سینمای آزاد مازندران را پایه‌گذاری می‌کند.

موسوی جزو پایه‌گذاران فعالیت‌های صنفی تهیه‌کنندگی است و سال‌ها ریاست و عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران را بر عهده داشته است. او هم چنین چهار دوره عضو هیئت مدیره خانه سینما و به دفعات داور جشن بزرگ سینمای ایران بوده است.

لاتیکا پادگائونکار ستون‌نویس، مترجم، مؤلف چند عنوان کتاب و مدیر سابق جشنواره فیلم اوسیان سینه‌فن و سردبیر سابق نشریات سینمایا و فصل‌نامه سینمای آسیاست. او در دهه ۸۰ از پاریس ستونی ثابت برای روزنامه یک‌شنبه‌های تایمز هند می‌نوشت و بعدها خبرنگار مقیم پاریس برای روزنامه تلگراف شد که در کلکته منتشر می‌شد. او در حال حاضر یکی از اعضای مرکز بین‌المللی پونا است و جشنواره‌های کوچک سینمایی را در مرکز آرشیو ملی سینمای هند برگزار می‌کند.


«فیلم‌های اول»

عمار هادی العرادی، غسان سهلب و بهروز شعیبی فیلم های اول را داوری می کنند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

عمار هادی العرادی مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته سینما از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه بغداد دریافت کرده است. او رئیس بخش سینما در مؤسسه هنرهای زیبا و مدرس فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی در این مرکز آموزش است.

غسان سلهب، متولد داکار، سنگال، علاوه بر ساختنِ فیلم‌های خود، در نوشتن فیلمنامه‌های مختلفی همکاری دارد و در لبنان به تدریس سینما مشغول است. هفت فیلم بلندی که او تا به امروز کارگردانی کرده، عبارت اند از«شبح بیروت»، «سرزمین ناشناخته»، «آخرین مرد»، «۱۹۵۸»، «کوه»،«دره» و یک «گل سرخ شکفته / واردا»

بهروز شعیبی، کارگردان و بازیگر، سال ۱۳۵۸ در مشهد متولد شد. این کارگردان با نخستین ساخته سینمایی‌اش«دهلیز» سیمرغ بلورین جشنواره ملی فیلم فجر را دریافت کرد. این فیلم در ۱۰ رشته نامزد دریافت جایزه شد و درنهایت دو سیمرغ فیلم اول و بهترین بازیگر زن را برای شعیبی و بازیگر فیلمش به همراه آورد. از دیگر آثار وی میتوان به «سیانور» و «دارکوب» اشاره کرد.


«جایزه منتقدان بین‌المللی»

داوری بخش جایزه منتقدان بین المللی بر عهده باربارا لوری، سعداله رحیم اف و روبرت صفاریان است که در ادامه به معرفی مختصری از آنان پرداخته می شود.

باربارا لوری روزنامه‌نگار مستقل، منتقد فیلم و متصدی امور سینمایی ساکن پاریس است. او در آلمان شرقی سابق متولد شد و در رشته‌های تئاتر در مونیخ و علوم اجتماعی در هامبورگ و پاریس به تحصیل پرداخت و مدرک کارشناسی ارشد خود را در روان شناسی بالینی و جامعه‌شناسی اخذ کرد. وی عضو هیئت داوران جشنواره‌های متعددی در سرتاسر جهان، شامل ونیز، کن، کارلووی واری، سن سباستین، استانبول، قاهره و کارتاگنا بوده و هم چنین عضو آکادمی فیلم اروپاست.

سعداله رحیم‌اف در سال ۱۹۵۱ در بخارای تاجیکستان به دنیا آمد و تحصیلات خود را در دانشکده زبان‌شناسی روسی دانشگاه ملی تاجیک پشت سر گذاشت. او عضو اتحادیه سینماگران تاجیکستان و عضو کنفدراسیون اتحادیه سینماگران کشورهای مستقلِ مشترک‌المنافع و کشورهای بالتیک است. هم‌چنین برای بیش از ۱۰ سال است که مسئولیت اداره استودیوی سینمایی «تاجیک‌فیلم» را برعهده دارد.

روبرت صافاریان متولد ۱۳۳۳ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال ۱۳۵۳و زبان و ادبیات فارسی در سال ۱۳۷۴ است. صافاریان فیلم‌های مستند متعددی از جمله «وارونگی» (۱۳۸۵)و «جفت شیش»(۱۳۸۶ ) را ساخته است.

او هم چنین مؤلف کتابی درباره‌ سینمای کیارستمی و کتاب دیگری درباره سرگئی پاراجانف است و در حال حاضر دوره‌ مستندسازی مؤسسه فرهنگی خوانش را اداره می‌کند.

***

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: سینما شبکه (سی نت)

2382 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر (30 خبر):

30 - خانواده را داریم، پس همه چی حله / یادداشت احمد شاهوند برای فیلم «مصائب شیرین 2»

29 - آنها با جهان می رقصند / یادداشت احمد شاهوند برای فیلم «جهان با من برقص»

28 - گزارش تصویری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر - 3

27 - گزارش تصویری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر - 2

26 - گزارش تصویری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر - 1

25 - «جوان روسی» بهترین فیلم شد / سیمرغ بهترین کارگردانی به سروش صحت رسید / سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برندگانش را شناخت

24 - حضور برنده اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان در ترکیب داوران جشنواره جهانی فیلم فجر

23 - حضور پر رنگ فیلمسازان زن در جشنواره جهانی فیلم فجر

22 - دبورا یانگ منتقد آمریکایی: ۹۰ درصد هالیوود ضد ترامپ است/ کارگردانان جدید ایرانی فیلم‌های نامتعارف و عجیب می‌سازند

21 - لوکا بیگاتزی: فیلم دیدن بهترین راه فیلمبردار شدن است/ الگوی شخصی خودتان را پیدا کنید

20 - غسان سلهب داور بخش فیلم اول: فضای فجر نشان می‌دهد با یک جشنواره واقعی سر و کار داریم

19 - وزیرمختار سفارت لهستان :اصغر فرهادی به ایران می‌پردازد اما دغدغه جهانی دارد

18 - رونمایی از پوستر انگلیسی «جهان با من برقص»

17 - ابراهیم حاتمی‌کیا: «دیده‌بان» واکنش من به شرایط آن دوران بود - هر کسی مرا با یکی از فیلم‌هایم می‌شناسد / گزارش مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

16 - رضا میرکریمی: با ادغام بخش های ملی و جهانی فیلم فجر موافق نیستم - احیای عادت از یاد رفته دیدن فیلم های خارجی بر پرده سینما - گزارش نشست خبری جشنواره جهانی فیلم فجر ۳۷؛

15 - از پل شرایدر تا نوید محمدزاده / معرفی همه داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

14 - فیلم‌های ایرانی بخش «جام جهان نما» جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد

13 - نمایش فیلم دیده نشده از پشت‌صحنه و تست بازیگری فیلم «گاو» در جشنواره جهانی فیلم فجر

12 - حضور بیش از ۲۵۵ مهمان خارجی در جشنواره جهانی فیلم فجر/ قضاوت فیلم‌ها توسط ۶ گروه داوری

11 - هفت فیلم دیگر از بخش «جام جهان نما» جشنواره جهانی فجر اعلام شد/ افشای راز قتل‌های زنجیره‌ای

10 - حضور فیلم‌هایی از مصر و استونی و مجارستان در بخش «نمایش‌های ویژه – بهترین کشورها»

9 - معرفی چهار فیلم از بخش «کمدی معاصر» جشنواره جهانی فجر

8 - معرفی دو فیلم دیگر بخش «نمایش‌های ویژه – بهترین کشورها» در جشنواره جهانی فیلم فجر

7 - معرفی «مستندهای زیره ذره‌بین» جشنواره‌ی جهانی فجر

6 - جشنواره جهانی فیلم فجر «سفیر مهربانی» هلال احمر شد/ اهدای عواید حاصل از فروش بلیت به هموطنان سیل‌زده

5 - «مروری بر آثار سینمای آلمان» با شش فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر/ اولین پرونده حل نشده قتل در جهان چیست؟

4 - جشنواره جهانی فیلم فجر با «دیده‌بان» کلید می‌خورد / رونمایی از نسخه مرمت شده فیلم حاتمی‌کیا

3 - «دونده» روی هر نسلی از مخاطبان و فیلمسازان اثرگذار خواهد بود / بهروز غریب‌پور از اهمیت بازسازی فیلم‌های مهم سینما می‌گوید

2 - اکران «مدیترانه» در جشنواره جهانی فیلم فجر/ ده دقیقه به فیلم اضافه شد

1 - ۱۹ اسفند؛ پایان مهلت ثبت‌نام اهالی رسانه و منتقدان در جشنواره جهانی فیلم فجر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت