New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  ضبط مرحله نیمه‌نهایی «عصرجدید» آغاز شد / با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی؛

arrow  روایت بهروز افخمی از تغییر پایان «شوکران» با انتخاب هدیه تهرانی

arrow  پایان پادشاهی پیمان قاسم‌خانی در سینمای کمدی

arrow  عذرخواهی سعید آقاخانی از مردم

arrow  ادامه «دورهمی» با مهران مدیری منتفی شد/اجرای تاک‌شو در فضای مجازی

arrow  «چند نفس تا افق» به پایان رسید / نمایش در روز قدس

arrow  چرا "خجالت نکش" در پخش تلویزیونی سانسور شد؟

arrow  «آرش ظلی‌پور» از حضور در برنامه «من و شما» منع شد

arrow  انتقاد از تکراری بودن فیلمهای ایرانی/ ۵۲ درصد مردم سینما نمی‌روند و ۷۰ درصد مخاطبان فیلم‌ها را در تلویزیون تماشا می‌کنند

arrow  «از لاک جیغ تا خدا» با 460 قسمت رکورددار برنامه های تلویزیونی تاریخ صداوسیما

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

پژمان جمشیدی: «پژمان» ادامه فیلم «سوپراستار» است

:: 18 مهر 1392  1:47:37 PM  ::

پژمان جمشیدی در سریال

پژمان جمشیدی در سریال "پژمان"

 

سی نت: پژمان جمشیدی درباره‌ی حضورش در سریال سروش صحت چنین می‌گوید، تمام شدن فوتبال و فوتبالیست همیشه دغدغه‌ی ذهنی من بود. به این مساله فکر می‌کردم که فوتبالیست‌ها یکدفعه از یاد می‌روند.

این بازیکن فوتبال و بازیگر ادامه داد: بعد از اینکه فیلم «سوپر استار» تهمینه میلانی را دیدم، احساس کردم که این طرح ادامه‌ی این فیلم است.

پژمان جمشیدی در خصوص ایده‌ی سریال «پژمان» گفت: تمام شدن فوتبال و فوتبالیست همیشه دغدغه ذهنی من بود‌، یک هنرپیشه و یا خواننده زمانی که از مقطعی شروع به کار می‌کند، در ژانرها، نقش‌ها و سنین مختلف به کار خود ادامه می‌دهد. اگر شما در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمان المپیک هم که شوی، شاید آدم‌ها تو را نشناسند ولی فوتبال این طور نیست؛ تقریبا قشر عظیمی از مردم با چهره‌ی تو آشنا هستند پس فقط برای فوتبالیست‌ها این اتفاق می‌افتد که یکهو از یاد می‌روند. در نتیجه همیشه به این مساله فکر می‌کردم و دغدغه ذهنی من بود.

او از ایده‌ی خود گفت و علت اینکه آن را با پیمان قاسم‌خانی در میان گذاشته است و اینچنین توضیح داد: پیمان قاسم‌خانی دوست صمیمی من است از آن موقع که من در پرسپولیس بودم به خاطر علاقه‌ای که مهراب و پیمان قاسم‌خانی به پرسپولیس داشتند با هم آشنا بودیم و در خصوص این ایده با آنها صحبت کرده بودم‌، آنها نیز گفته بودند که طرح خوبی است. به ویژه پس از اینکه فیلم «سوپر استار» تهمینه میلانی را دیدم احساس کردم که طرح من ادامه این فیلم است؛ به جهت این که شخصیت این فیلم آدمی بود که به اوج می‌رسید حال اگر این اوج تمام شود چه اتفاقی برایش می‌افتد؟

جمشیدی گفت: پس از این که این ایده را به آنها گفتم، پیمان قاسم‌خانی به آن علاقه‌مند شد و به من هم می‌گفت هر اتفاقی در خیابان به صورت واقعی برایت پیش آمد در یک خط بنویس؛ مثلا اینکه من در بانک سال‌ها کارت نشان نمی‌دادم ولی از سال گذشته بود که از من کارت خواستند چون دیگر چهره‌ام از یاد مردم داشت می‌رفت.

او یادآور شد که زمانی که ایده‌ی «پژمان» را به پیمان قاسم‌خانی گفته است، او درگیر «دزد و پلیس‌»، «ساختمان پزشکان» و «سن پترزبورگ» بود.

این بازیکن فوتبال توضیح داد: پس از مدتی پیمان قاسم‌خانی تماس گرفت و گفت تلویزیون این طرح را خیلی دوست دارد و می‌خواهیم آن را جدی کنیم. پیشنهاد این نقش را نیز به من داد و گفت اگر دوست داری خودت می‌توانی آن را بازی کنی. من نیز گفتم دوست داشتن را که همه دوست دارند اما اینکه بتوانم یا نتوانم مهم است. به خاطر رفاقتی که با پیمان قاسم‌خانی داشتم مدت‌ها پیش از این نیز می‌توانستم در سریال‌هایی همچون «شب‌های برره» و ... بازی کنم اما واقعا دوست نداشتم زمانی که فوتبال بازی می‌کنم حضور در سریال‌های تلویزیون را تجربه کنم.

جمشیدی ادامه داد: خیلی سخت بود ابتدا شک داشتم اما پیمان قاسم‌خانی گفت به من اعتماد کن و خیلی اصرار داشت که یک فوتبالیست این نقش را بازی کند، به جهت اینکه می‌گفت در غیر این صورت جذابیتی ندارد و اگر یک فوتبالیست وقایع این نقش را بازی کند مناسب‌تر است.

بازیگر نقش پژمان با بیان اینکه حضورش در این سریال ربطی به جایگاهی که در فوتبال داشته ندارد، گفت: قرار هم نبود معروف‌ترین ورزشکار بیاید و این نقش را ایفا کند. از طرفی اسم خودم را گذاشتیم چون شخصیتی که می‌بینید نادان است و اگر اسم هر کس دیگری را روی آن می‌گذاشتند،‌ تقریبا به همه برمی‌خورد.

پژمان جمشیدی در عین حال گفت: کاملا در این سریال با خودم شوخی کردم و با کمال میل و اطلاع کامل این کار را کردم.

او همچینن با اشاره به موضوع این مجموعه گفت: ما دقیقا در این سریال به فوتبالیستی پرداخته‌ایم که فوتبالش تمام شده است و خودش نمی‌خواهد باور کند. همچنین اتفاقاتی در سطح اجتماع برایش می‌افتد که قبلا نمی‌افتاد و خودش به مرور متوجه بالا رفتن سنش می‌شود و تصمیم می‌گیرد که این موضوع را قبول کند. این طرز فکر درست برخلاف فکر خودم است که از روز اول که فوتبال را کنار گذاشتم، قبول داشتم یک روزی تمام می‌شود.

این فوتبالیست همچنین درخصوص نویسندگی و کارگردانی مجموعه پژمان گفت: این مجموعه با قلم خیلی جذاب پیمان و مهراب قاسم‌خانی و کارگردانی سروش صحت که هیچ کسی به اندازه‌ِ اینها طنز را نمی‌شناسد ساخته شده است؛ به جهت اینکه طنز سخت‌ترین کار برای بازیگر و فاصله آن با لودگی بسیار نزدیک است. در این مجموعه خیلی از جاها اجازه ندادند که این مجموعه‌ی طنز به سمت لودگی برود.

جمشیدی با بیان اینکه متن‌هایی که پیمان قاسم‌خانی می‌نوشت، کاملا چیزهایی بود که دوست داشته است، گفت: من دست این دوستان را باز گذاشتم، به جهت اینکه با هم هیچ رودربایستی نداشتیم؛ از این جهت که پیمان و مهراب قاسم‌خانی در ژانر خودشان بهترینند برای همین خودم را به دست آنها سپردم و با کمال میل با آنها همکاری کردم و یک تجربه خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌اش از بازی در این سریال اصلا خودش نبوده است، افزود: به مجتبی محرمی،‌ شاهرخ بیانی‌ و به خیلی از فوتبالیست‌های دیگری که رفتند و عاشق‌های زیادی داشتند و الان اگر به خیابان بیایند، کسی آنها را نمی‌شناسد فکر کردم.

جمشیدی در پایان با بیان اینکه «پژمان» به قصه‌ای پرداخته که در گوشی است و مربوط به فوتبالیست‌هاست، گفت: فوتبالیست هیچ وقت برای از بین رفتن شهرتش بلند صحبت نمی‌کنند. ما یک سریال فوتبالی ساختیم که تصویر فوتبال نداریم و این خود جذابیت است از طرفی آدم‌های جذاب فوتبالی و ورزشی را جلوی دوربین آوردیم و از آنها بازی گرفتیم مثل بهروز رهبری که خیلی جذاب است،‌ حمید درخشان، ماهینی، خسرو حیدری و آرش برهانی.

 

منبع: ایسنا

4857 - محسن آزاددل

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

پژمان - Pejman        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت