New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  «قطار آن شب»، حمیدرضا قطبی را به بلژیک می‌برد

arrow  برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر در یک وضعیت ویژه

arrow  "یدو" فاتح سی و نهمین جشنواره فیلم فجر / "بی همه چیز" در رده دوم / همه برندگان ایستگاه سی و نهم

arrow  «یدو» و «بی همه چیز» با 13 مورد در صدر / نامزدهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

arrow  نامزدها در پایان روز هشتم (یکشنبه شب) اعلام می شوند

arrow  بیشترین تعداد آرای مردمی به «شیشلیک» رسید / تا پایان روز هفتم

arrow  نامزدهای بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران جشنواره فیلم فجر39 معرفی شدند

arrow  ببینید: پوستر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

arrow  دبیر جشنواره فیلم فجر 39: اگر قانون اجازه دهد فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت الله را در بخش خارج از مسابقه نمایش خواهیم داد

arrow  اسامی آثار نامزدشده بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر39 اعلام شد/ تنها 16 فیلم در بخش سودای سیمرغ/ «قاتل و وحشی» نعمت الله حذف شد

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

فرخ نژاد: بالاخره بخت من باز شد - پوران درخشنده: هیس، اینجا جایش نیست / برگزیدگان جشنواره سی و یکم چه گفتند

:: 22 بهمن 1391  3:02:47 PM  ::

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر - سالن همایش های برج میلاد - 22 بهمن 91

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر - سالن همایش های برج میلاد - 22 بهمن 91

 

سی نت: سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با معرفی برگزیدگان آن در حالی به پایان رسید که تعدادی از دریافت‌کنندگان سیمرغ و هنرمندان حاضر، نکاتی را هنگام دریافت جایزه‌شان مطرح کردند.

بهرام عظیمی کارگردان، هنگامی که قصد داشت، نام فرد برگزیده در بخش جلوه‌های ویژه بصری را معرفی کند پشت میکروفن رفت و در سخنانی جالب گفت: سال قبل ما پراید جایزه گرفتیم و با خوش‌قولی دوستان جایزه‌مان را همان زمان با خودمان بردیم که ای کاش خوش‌قولی انجام نمی‌شد چون من آن پراید را سال قبل 7 میلیون و 300 هزار تومان فروختم اما الان 22 میلیون تومان شده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل قصد داریم شکایتی را از آقای وزیر، آقایان شمقدری و خزایی تنظیم کنیم.




جایزه سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری توسط اصغر شاهوردی صدابردار حادثه دیده سینما اهدا شد

این هنرمند بر روی ویلچر و با کمک همسر خود بر روی سن آمد.

حضور شاهوردی روی سن با تشویق‌های ایستاده حاضران روبه‌رو شد، همسر اصغر شاهوردی پس از اعلام نام محمدرضا دلپاک به عنوان صداگذار برگزیده جشنواره گفت: بزرگ‌ترین افتخار من این است که همسر اصغر شاهوردی هستم. اگر حمایت‌های شما عزیزان نبود شاید امروز من هم نبودم. از آقای دکتر حسینی، آقای شمقدری، آقای میرعلایی و تمام دوستانی که تا کنون با مشکلات سختی که گریبانگیر ماست حمایتمان کردند تشکر می‌کنم. اگر حمایت‌های آنها نبود شاید الان اصغر کنارمان حضور نداشت.

وی ادامه داد: من عشق را از اصغر یاد گرفتم و آن را به فرزندانم هدیه کردم. شاید گاهی خسته شوم اما فرزندانم به من روحیه می‌دهند.

سخنان همسر اصغر شاهوردی و تشویق بسیار زیاد حاضران باعث شد اصغر شاهوردی روی سن به گریه بیفتد.


یاد بهمن اردلان از مسعود بهنام

** در بخش اهدای جایزه صدابرداری، بهمن اردلان روی سن آمد تا برگزیده این نقش را معرفی کند اما او پیش از اعلام نام یدالله نجفی و رشید دانشمند به عنوان برگزیده، از مسعود بهنام صداگذار فقید سینمای ایران یاد کرد که چند روز قبل از جشنواره درگذشت.

در این بخش یدالله نجفی به عنوان برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری روی سن رفت و گفت: کار اصلی صدابرداری در فیلم «قاعده تصادف» را رشید دانشمند

برعهده داشت و آقای بهزادی به احترام سن و سال من، نام مرا در این فیلم قبل از نام آقای دانشمند نوشتند.

هنگام اعطای جایزه طراحی صحنه و لباس که توسط ملک‌جهان خزایی انجام شد، او گفت: به عنوان یک طراح صحنه و لباس بسیار متاثر شدم از این‌که کار ایرج رامین‌فر برای «استرداد» جایزه نگرفت.


ادای احترام هومن بهمنش به اساتیدش

هومن بهمنش که سیمرغ بهترین فیلمبرداری را برای فیلم سینمایی «دربند» دریافت کرد، پیش از روی سن آمدن با محمود کلاری و تورج منصوری که از آنها به عنوان اساتیدش یاد می‌کرد روبوسی کرد و از آنها برای رفتن روی سن و دریافت جایزه، اجازه گرفت.

بهمنش پس از دریافت سیمرغ گفت: گرفتن این سیمرغ برایم افتخار است. نه به خاطر این‌که چنین تندیسی گرفته‌ام بلکه چون این تندیس را از دست استاد زرین‌دست می‌گیرم و خوشحالم که این جایزه سیمرغ را در کنار اساتیدم آقایان منصوری، کلاری و آلادپوش گرفتم.


رامبد جوان غایب بود

رامبد جوان که سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل مرد را برای «گناهکاران» دریافت کرد به دلیل اجرای تئاتر به سالن نیامده بود و سام قریبیان فیلمنامه‌نویس فیلم «گناهکاران» جایزه او را دریافت کرد.


**

هنگامی که سعید راد برای معرفی بازیگر برگزیده نقش اول مرد روی سن رفته بود در معرفی حمید فرخ‌نژاد بیان کرد: به نظرم هیات داوران یکی از بهترین‌های بازیگری سینمای ایران را برگزیده‌ی این جشنواره کردند. من حدود 4 سال قبل بازی‌اش را دیده بودم و به او تبریک گفتم. افتخار می‌کنم که حمید فرخ‌نژاد را معرفی می‌کنم.




فرخ‌نژاد: بخت من بالاخره باز شد

حمید فرخ‌نژاد هم که برای اولین بار و پس از سال‌ها سیمرغ بازیگری می‌گرفت در میان تشویق بسیار زیاد حاضران روی سن رفت و با خنده بیان کرد: بالاخره بخت من باز شد! از همه‌ی دوستان عزیزی که باعث شدند من در این‌جا باشم تشکر می‌کنم.

وی همچنین گفت: باید از علی غفاری، محسن علی‌اکبری و محمود کلاری که واژه‌ی استاد لایق نام اوست تشکر ویژه‌ای کنم. من مطمئنم که هیات داوران با هوشیاری برای توجه به جوان‌ها آقای کلاری را برای دریافت جایزه روی سن دعوت نکردند.

فرخ‌نژاد سپس به راه نیافتن «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به جشنواره‌ی فیلم فجر اشاره کرد و گفت: این‌جا از فیلم روح‌الله حجازی که به ناحق از جشنواره کنار گذاشته شد، یاد می‌کنم. اگر کار او در جشنواره می‌بود و اجازه‌ی حضور می‌یافت بسیاری از آرای هیات داوران امروز متفاوت بود.


کارگردانی که جایزه‌اش را به پدر و مادرش داد

بهنام بهزادی هنگام دریافت سیمرغ بهترین فیلمنامه برای «قاعده تصادف»گفت: بیشترین خوشحالی من امشب برای این است که افتخار دارم جایزه را در محضر دو تن از عزیزترین کسانم بگیرم که مرا حمایت کردند و در بسیاری از اوقات درست یا غلط بودن مسائل را به من یاد دادند.

وی یادآور شد: اگرچه من از 17-18 سالگی از آنها جدا شدم اما آنها همیشه با من بودند. لازم می‌دانم پس از دریافت این جایزه بدون هیچ تاملی به دست‌بوسی پدر و مادرم بروم.

او پس از این سخنانش اجازه نداد عکاسان با سیمرغ از او عکس بگیرند و بلافاصله نزد پدر و مادرش رفت و ضمن بوسیدن دست آنها جایزه‌اش را تقدیم آنها کرد.




علیرضا داودنژاد و احساس غریبگی‌اش با سیمرغ جدید

یکی از جالب‌ترین بخش‌های مراسم اختتامیه مربوط به اعطای جایزه ویژه هیات داوران به علیرضا داوودنژاد بود.

هنگامی که علیرضا داوودنژاد برای دریافت این جایزه روی سن رفت، محمدرضا شهیدی‌فرد از خانواده داوودنژاد خواست که روی سن بیایند و جمعی از آنها که در فیلمش حضور داشتند، در میان تشویق‌های بسیار زیاد حاضران در کنار علیرضا داوودنژاد قرار گرفتند.

داوودنژاد پس از دریافت سیمرغ‌اش گفت: من با این سیمرغ جدید که او را به زمین کشیده‌اند و روی این پایه زنجیرش کرده‌اند، احساس غریبی می‌کنم. آرزو دارم که این سیمرغ دوباره بتواند پرواز کند.

وی افزود: از محمدرضا داوودنژاد برادرم به دلیل بازی شگفت‌انگیزش در کلاس هنرپیشگی تشکر می‌کنم. برای پسرم رضا که به نوعی پدرم محسوب می‌شود و همسر عزیزش که در طول بیماری او مانند فرشته پرستارش بود تشکر می‌کنم. باید این‌جا از مامان اتی، زن‌دایی اقدس، دخترم زهرا، دامادم، نوه گلم، فیلمبرداران، دستیاران و همه‌ی افرادی که در ساخت این فیلم مرا یاری کردند تشکر کنم.

علیرضا داودنژاد پس از این سخنان جایزه‌ی خود را به دخترش زهرا داوودنژاد تقدیم کرد.


حضور نابهنگام رضا عطاران بر صحنه

شاید بتوان گفت، جالب‌ترین صحنه مراسم اختتامیه توسط رضا عطاران رقم خورد. هنگامی که مجری برنامه و همه‌ی حاضران سرگرم دعوت خانواده‌ی داوودنژاد روی سن بودند، رضا عطاران به آرامی از گوشه دیگر سن بالا رفت و یکی از سیمرغ‌ها را برداشت که با خود ببرد.

این کار او با خنده و تشویق حاضران روبه‌رو شد و صحنه‌ی جالبی را در مراسم اختتامیه رقم زد.

در بخش پایانی مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای اهدای بخشی از جوایز، محمدرضا عباسیان، جواد شمقدری، سید محمد حسینی، ایازی و مدیرعامل شرکت مس ایران برای اهدای جوایز به روی صحنه رفتند.

در این بخش عباسیان دبیر جشنواره درباره‌ی جوایز برندگان جشنواره گفت: سال گذشته شرکت سایپا حدود 60 خودرو هدیه کرد که برای اولین بار برگزیده‌ها ماشین‌ها را سوار شدند و رفتند. اما در جشنواره فیلم ویدئویی با شرکت دیگری برای اهدای جوایز صحبت کردیم که به قولش عمل نکرد ولی همان عزیزی که سال گذشته مدیر شرکت سایپا بود، امسال در شرکت مس ایران فعالیت می‌کرد و در مدت 2 روز حدود 600 میلیون تومان جایزه نقدی را تقبل کرد که به همین دلیل برای حمایتش از او تشکر می‌کنم.

در این بخش بهنام بهزادی که برای فیلم «قاعده تصادف» سیمرغ بهترین فیلم بخش بین‌الملل از نگاه تماشاگران را دریافت کرد، گفت: پس از گرفتن چهار سیمرغ دیگر باید صحبت کنم. من این فیلم را با سرمایه شخصی‌ام ساختم با همکاری دوستم ابراهیم زاهدی که سیمرغم را به او تقدیم می‌کنم.

هم‌چنین سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به دو فیلم «حوض نقاشی» و «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» اهدا شد که منوچهر محمدی تهیه‌کننده فیلم «حوض نقاشی» در مراسم حضور نداشت.




اعتراض پوران درخشنده به داوری‌ها

اما در این بخش پوران درخشنده پس از دریافت جایزه خود با ابراز خوشحالی گفت: اگر سیمرغ هم نمی‌گرفتم خوشحال بودم؛ چون من و همه‌ی عوامل پروژه جایزه‌ی خود را از تک تک مردم گرفته‌ایم. از مردمی که در سالن‌های سینما با سانس‌های فوق‌العاده در حالی که روی کف نشسته بودند و با نجواهای آرام در گوش من و با بغض می‌گفتند که از ساخته شدن این فیلم خوشحال هستند.

او هم‌چنین خطاب به حاضران در سالن گفت: از مردم تشکر می‌کنم که برای شما فیلم می‌سازند زیرا شما برای من اهمیت دارید. تشکر می‌کنم چون چیزی را در فیلم دیدید که داوران ندیدند و داوران چیزی را دیدند که شما ندیدید.

درخشنده ادامه داد: وقتی در سالن نشسته بودم این همه تضاد یک لحظه مرا به هم ریخت که چطور می‌شود این‌گونه باشد؟ پس به خودم گفتم هیس! اینجا جایش نیست.

پوران درخشنده صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: با تمام وجودم از عوامل فیلم که این‌جا جایشان خالی است تشکر می‌کنم.

سپس این کارگردان یک به یک اسم بازیگران خود و عوامل دیگر فیلم خود را برد که با تشویق پیوسته حاضران در سالن همراه شد.


***

محمود رضوی تهیه کننده فیلم «دهلیز» پس از دریافت جایزه‌ی خود به عنوان بهترین فیلم بخش نگاه نو گفت: معمولا جایزه بهترین فیلم برای همه‌ی گروهی است که زحمت کشیده‌اند، نه فقط تهیه‌کننده، ولی جایزه بهروز (شعیبی) (کارگردان دهلیز) را مردم با دست‌هایشان دادند.

در پایان این بخش و پس از اهدای جوایز، محمدرضا عرب، یکی از داوران بخش نگاه نو اظهار کرد: از عباسیان برای انتخابم به عنوان داور این بخش تشکر می‌کنم زیرا وقتی به من گفت که داور بخش فیلم اول هستم تعجب کردم و گفتم مگر فیلم اول هم ساخته شده است؟

او ادامه داد: در طول سه چهار سال گذشته حمایتی که باید از فیلم‌های اول انجام می‌شد صورت نگرفته و در واقع حمایت از فیلم اول بلاتکلیف است و این خیلی بد است چون من 18 ماه است که مجوز ساخت فیلمی درباره‌ی خلیج فارس را دارم اما نمی‌توانم فیلم خود را بسازم.


طراحی صحنه مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را ملک‌جهان خزایی بر عهده داشت. کارگردانی این مراسم را نیز محمد حمیدی‌مقدم و اجرای آن را محمدرضا شهیدی‌فر بر عهده داشت.

هنگامی که جواد شمقدری در حال سخنرانی بود و سخنان او کمی طولانی شده بود، حاضران چندین بار کف زده و او هم در پاسخ به این تشویق‌ها گفت: هنوز سن آماده نشده است و من باید سخنرانی کنم.


در هنگام اجرای موسیقی زنده، مشکل فنی ایجاد شد پس از حل مشکل فنی و اجرای موسیقی توسط این گروه، باز هم مشکل دیگری به وجود آمد و این بار پرده سن در هنگام بسته شدن گیر کرد، این دو مشکل پشت سر هم باعث تشویق‌های مکرر حاضران شد.


در بخش معرفی کاندیداهای دریافت جایزه سیمرغ بلورین، کلیپ‌هایی طراحی شده بود که اسامی نامزدها در آنها توسط بازیگرانی مانند رضا ناجی، الهام حمیدی، لاله اسکندری، چکامه چمن‌ماه، اشکان خطیبی، هنگامه قاضیانی، مریلا زارعی، حبیب رضایی و ... خوانده شد.


پوستین‌دوز مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در انتهای مراسم اعلام کرد که این شرکت هزینه‌ی یک سال درمان اصغر شاهوردی را تامین خواهد کرد که این کار با تشویق زیاد حاضران روبه‌رو شد.

 

منبع: ایسنا

8946 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (255 خبر):

255 - فیلم‌فارسی از «رسوایی» شریف‌تر است / اظهارات صریح دکتر کوشکی درباره "رسوایی" و فیلم های مهم جشنواره سی و یکم فیلم فجر

254 - نظر خواهی خبرآنلاین از ۳۳ منتقد و نویسنده سینمایی / «دربند» و «آسمان زرد کم عمق» بهترین فیلم، رضا عطاران و نازنین بیاتی بهترین بازیگر

253 - جوایز بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اهدا شد / "تنهای تنهای تنها" به تنهایی در صدر

252 - نازنين بياتی: بيكار ماندن را به بازی در نقشهای ضعيف ترجيح میدهم

251 - برندگان طنزواره بین المللی هم اعلام شدند!!!! / یادداشت طنز هادی حیدری اندر احوالات حواشی جشنواره فیلم فجر

250 - بهترین های جشنواره سی و یکم به انتخاب نویسندگان سی نت معرفی شدند / "دربند"، داودنژاد، شهاب حسینی، نازنین بیاتی و ...

249 - "ما كه نبايد از اينكه هنرپيشه فكش را كج مي‌كند، كمي روي پنجه پا راه مي‌رود يا زانوهايش را موقع راه رفتن به هم مي‌زند يا چشمانش قرمز است، تحت تاثير قرار بگيريم!!" / گفت‌وگو با ضيا‌ءالدين دري، عضو هيات داوري بخش مسابقه سينماي ايران

248 - رد دلایل داوران جشنواره فیلم فجر از سوی دو پزشک / کم‌توانان ذهنی می‌توانند بچه سالم به دنیا بیاورند

247 - بهروز افخمی (عضو هیات داوران جشنواره فیلم فجر): "حوض نقاشی" و "هیس" فیلم هایی ضعیف در ساختار و محتوا بودند - همه سیمرغ‌های "استرداد" حق‌اش بود - بهرام توکلی از کنار ساخت یک شاهکار عبور کرده است

246 - «حوض نقاشی» غلط علمی داشت - «استرداد» شاخص این دوره از جشنواره بود - بیانیه هیات داوران تند نبود / ناگفته‌های جمال شورجه از داوری‌های جشنواره‌ی فجر

>> همه اخبار سی و یکمین جشنواره فیلم فجر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت