New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  روح زمانه / یادداشت مهرزاد دانش به مناسبت سالروز تولد رخشان بنی اعتماد

arrow  آزاده نامداری اولین و آخرین قربانی این ماجرا نیست/ یادداشت نزهت بادی برای درگذشت آزاده نامداری

arrow  تجربه‌ی لذت بخش تلاقی سینما و نقاشی/ یادداشت آرش عنایتی برای فیلم «The round up» ساخته میکلوش یانچو

arrow  بانو لیلی / یادداشت احمد شاهوند برای فیلم «بی همه چیز»

arrow  رمانتیسم کلیشه ای و کهنگی / یادداشت کوتاه احمد شاهوند برای فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»

arrow  نچندان راضی کننده در شروع، امیدوارکننده و کنجکاوی برانگیز در پایان / یادداشت احمد شاهوند برای قسمت اول "قورباغه"

arrow  چه کسی ستاره «خائن کشی» خواهد شد؟ / امیر جدیدی، مهران مدیری، حمید فرخ نژاد یا حامد بهداد؟

arrow  لذت بازی ... / سرمقاله احمد شاهوند برای انتشار پرونده ویژه بهترین فیلم های دهه نود سینمای ایران در ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه»

arrow  شکوه یک جدایی / یادداشت سیدرضا صائمی برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» به عنوان بهترین فیلم دهه نود سینمای ایران

arrow  پرهيز از رويا پردازی / یادداشت عزیزالله حاجی مشهدی برای فیلم «خانه پدری» به عنوان دومین فیلم برتر دهه نود سینمای ایران

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

نگاهی تیتروار به برخی از فیلم های جشنواره سی ام

یک جشن دیگر

:: 25 بهمن 1390  2:27:09 PM  ::

 

سی نت: سلام بر فرشتگان (فرزاد اژدری): فانتزی کودکانه ای که می تواند مخاطب خردسال را سرگرم کند.
تلفن همراه رئیس جمهور (علی عطشانی): پرداختی سطحی سوژه ای که می توانست عمیق تر از این ها به تصویر درآید.
یک سطر واقعیت (علی وزیریان): فیلمی به ظاهر جدی که به واقع تماشاگرش را دست کم گرفته است.
پرواز بادبادک ها (علی قوی تن): فیلم سازی با دست های کاملاً خالی،ره به جایی نخواهد برد.
گشت ارشاد (سعید سهیلی): بازی با سوژه های ملتهب سیاسی،اجتماعی که گیشه را هدف قرار داده است.
پنجشنبه اخر ماه (ماشاءالله شاهمرادی زاده): چرا فیلمی با ساختاری تله فیلمی در جشنواره حضور دارد؟
میگرن (مانلی شجاعی فرد): شروع امیدوارکننده تنها کارگردان زن حاضر در جشنواره،می توانست پایان شیرین تری داشته باشد.
گیرنده (مهرداد غفارزاده): ورژن جدیدی از فیلمفارسی که نه سیاسی است،نه اکشن و نه اخلاق گرا و در عین حال ادعای همه این ها را دارد.
من و زیبا (فریدون حسن پور): ستاره ها در اینجا چه می کنند؟
پذیرایی ساده (مانی حقیقی): فیلمی جذاب و سرشار از اخلاق گرایی که در ظاهر ضد اخلاق می نماید.
روییدن در باد (رهبر قنبری): فیلم ساختن در دل طبیعت زیبا نباید ما را از قصه گویی غافل کند.
شور شیرین (جواد اردکانی): پاسداشت سرداری که از شرق ایران برخاست تا از مرزهای غربی حراست کند.
زندگی خصوصی (محمد حسین فرحبخش): یک فیلم تجاری خوش ساخت که خطوط قرمز را در نوردیده است.
بوسیدن روی ماه (همایون اسعدیان): می توان با قصه ای آشنا فیلم معنا گرا ساخت اما نباید انتظار داشت که هر مسی به طلا مبدل شود.
آمین خواهیم گفت (سامان سالور): ترسیم فضایی غیر ملموس با آدم هایی که زور می زنند ملموس به نظر برسند.
چک (کاظم راست گفتار): آش در هم جوشی که نه کسی را می خنداند و نه احساسی را بر می انگیزد.
پل چوبی (مهدی کرم پور): فیلمی به ظاهر روشنفکرانه که شخصیت های متفکرش را بی منطق و بی فکر نشان می دهد.
دزدان خیابان جردن (وحید اسلامی): فیلمی متعلق به جریان کمدی های سخیف که شکستی کامل در انتظارش است.
من همسرش هستم (مصطفی شایسته): تلاشی نا فرجام برای مطرح کردن موضوعی که بیشتر مناسب شبکه هایی چون فارسی 1 است.
ملکه (محمد علی باشه آهنگر): جلوه های ویژه خوب،فیلمبرداری قابل توجه و فیلمنامه ای که کاش پر و پیمان تر بود.
قلاده های طلا (ابوالقاسم طالبی): آیا پرداختن به سوژه ای جنجالی و تلاش بر مرعوب ساختن تماشاگر،فیلم را عاقبت به خیر می کند؟
بی تابی بیتا (مهرداد فرید): فیلمی با رویکردی اجتماعی که چندان خودش را جدی نمی گیرد.
برف روی کاج ها (پیمان معادی): نمایش جالب توجه تنهایی زنی که به یکباره زندگی سیاه و سفیدش را همچون ویرانه ای می بیند.
پیشونی سفید (سید جواد هاشمی): کی می شود کودکان را شناخته و راه و روش فیلمسازی برای آنان را بیاموزیم؟
خوابم می آد (رضا عطاران): فیلمی به ظاهر متفاوت در ژانر کمدی که در یک سوم پایانی،داشته هایش را بر باد می دهد.
آزمایشگاه (حمید امجد): فیلمی با الهام از کمدی های کلاسیک که مخاطب خاص خودش را جستجو می کند.
نارنجی پوش ( داریوش مهرجویی): فیلمی آموزشی از استاد که به نظر می رسد نباید آن را چندان جدی گرفت.
رها تر از دریا (حمید طالقانی): وقتی فیلمنامه ای در کار نیست و کارگردانی و بازیگری هم به چشم نمی خورد لابد فیلمی هم ساخته نشده است.
قبیله من (غلامرضا آزادی): کپی سازی از آثار بزرگ سینمای جهان هم آداب خاص خود را می طلبد.
بیداری (فرزاد مؤتمن): تلاش موتمن برای ساخت فیلمی با مایه های معناگرایانه آنقدر ضعیف از آب درآمده که خنده را بر لبان تماشاگر می نشاند.
در انتظار معجزه (رسول صدرعاملی): نماهای بلند و کشدار،قصه ای کم مایه و معجزه ای که در باور نمی گنجد.
بی خود و بی جهت (عبدالرضا کاهانی): می توان در یک چهاردیواری خالی با تعدادی محدودی شخصیت و قصه ای نیم بند فیلمی ساخت که تماشاگر را میخکوب کند.
همه چی آرومه (مصطفی منصوریار): فیلم کمدی ساختن به روش بزن در رو دیگر جواب نمی دهد.
بغض (رضا درمیشیان): فیلمی خوش ساخت که شیوه فیلمبرداری متفاوت و شرایط دشوار ساخت آن،کارگردانش را به عنوان پدیده جشنواره مطرح ساخت.
یک روز دیگر (حسن فتحی): روایتی کلیشه ای از پولی که بین ادم ها دست به دست می گردد و حق را به حق دار می رساند.
روزهای زندگی (پرویز شیخ طادی): قصه ای تاثیرگذار از روزهای آخر جنگ و از خود گذشتگی پزشکانی که فقط به زندگی بخشیدن می اندیشیدند.
تهران 1500 (بهرام عظیمی): کاش فیلمنامه ای بی نقص،این همه زحمت و مشقت در راه ساخت این انیمشن ایرانی را تکمیل می کرد.
پله آخر (علی مصفا): رفت و برگشت های زمانی در باب افشای خیانتی که در ذهن یک عاشق خطور کرده است،فیلم را ماندگار می کند.
راه بهشت (مهدی صباغ زاده): مگر می توان با تزریق بودجه ای اندک،انتظار تماشای یک اثر قابل قبول را از فیلمی با ابعاد تاریخی داشت؟

* * *

بهترین های جشنواره سی ام به انتخاب فرهاد خالدار

بهترین فیلم:
1) برف روی کاج‏ها (پیمان معادی)
2) بی‏خود و بی‏جهت (عبدالرضا کاهانی)
3) پذیرایی ساده (مانی حقیقی)
4) بغض (رضا درمیشیان)
5) میگرن (مانلی شجاعی‎فرد)

بهترین کارگردان:
1) عبدالرضا کاهانی (بی‏خود و بی‏جهت)
2) مانی حقیقی (پذیرایی ساده)
3) داریوش مهرجویی (نارنجی‎پوش)

بهترین فیلمنامه:
1) برف روی کاج‏ها (پیمان معادی)
2) بی‏خود و بی‏جهت (عبدالرضا کاهانی)
3) پله آخر (علی مصفا)

بهترین بازیگر نقش اول زن:
1) ترانه علیدوستی (پذیرایی ساده)
2) هنگامه قاضیانی (روزهای زندگی، میگرن)
3) مهناز افشار (برف روی کاج‏ها)

بهترین بازیگر نقش اول مرد:
1) حمید فرخ‎نژاد (گشت ارشاد، روزهای زندگی)
2) رضا عطاران (بی‏خود و بی‏جهت، خوابم می‏آد)
3) فرهاد اصلانی (زندگی خصوصی)

بهترین بازیگر نقش مکمل زن:
1) نگار جواهریان (بی‏خود و بی‏جهت)
2) گوهر خیراندیش (میگرن)
3) هدیه تهرانی (یک روز دیگر)

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:
1) صابر ابر (پذیرایی ساده، برف روی کاج‏ها)
2) اکبر عبدی (خوابم می‏آد)
3) احمد مهران‏فر (بی‏خود و بی‏جهت)

بهترین فیلمبرداری:
1) ملکه (علیرضا زرین‏دست)
2) پذیرایی ساده (هومن بهمنش)
3) روزهای زندگی (امیر کریمی)

بهترین تدوین:
1) پله آخر (فردین صاحب‏الزمانی)
2) روزهای زندگی (مهدی سعدی و واروژ کریم‏مسیحی)
3) نارنجی‏پوش، پذیرایی ساده (هایده صفی‏یاری)

بهترین موسیقی:
1) ملکه (حسین علیزاده)
2) گشت ارشاد (ناصر چشم‏آذر)
3) روزهای زندگی (محمدرضا علیقلی)

 

منبع: خبرنامه آن لاین جشنواره سی ام - شماره چهارم

4647 -  

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت