New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  جزییات بازگشایی مجدد سینماوتئاتر/تغییر گروه شغلی بالاخره محقق شد

arrow  فروش پانصد میلیونی اکران نوروزی/ کدام فیلم پرمخاطب‌ترین بود؟

arrow  «تی تی» فیلم منتخب نویسندگان و منتقدان ماهنامه «برش های کوتاه» / شماره هفتم ماهنامه «برش های کوتاه» ویژه جشنواره سی و نهم فیلم فجر منتشر شد

arrow  اقتدار یک تیم موفق / اصغر فرهادی و بازیگرانش در جمع بهترین بهترین های دهه نود سینمای ایران به انتخاب شصت نویسنده و منتقد / ویژه نامه "بهترین های سینمای ایران در دهه نود" ماهنامه «برش های کوتاه» در صد صفحه منتشر شد

arrow  لیلا حاتمی، ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا، بهترین بازیگران زن دهه نود سینمای ایران / به انتخاب بیش از پنجاه نویسنده و منتقد ماهنامه «برش های کوتاه»

arrow  همه فیلم های متقاضی داوری می شوند / نمایش فیلم های نامزد دریافت جایزه برای اهالی رسانه و منتقدان با رعایت پروتکل ها / مشروع نشست خبری دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

arrow  سینما آفریقا تهران به پردیس 10 سالنه تبدیل می شود + کافه سینمای روباز

arrow  درخواست «خانه سینما» از تهیه‌کنندگان: همه پروژه‌ها را تعطیل کنید

arrow  انتشار گزارش عملکرد مالی هفت ماهه بنیاد سینمایی فارابی

arrow  بهترین بازیگران مرد دهه نود سینمای ایران معرفی شدند / به انتخاب پنجاه نویسنده و منتقد ماهنامه «برش های کوتاه»

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

:: 21 اردیبهشت 1392  12:52:43 PM  ::

برنامه هفت

برنامه هفت

 

سی نت: برنامه سینمایی هفت جمعه 20 اردیبهشت ماه به نقد و بررسی فیلم سینمایی"رسوایی" با حضور مسعود ده نمکی کارگردان فیلم و همچنین رامین شریف زاده، حسین معززی نیا و حجت الاسلام کریمان مجد به عنوان منتقد و کارشناسان برنامه اختصاص داشت. گفتگو با سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور پیشکسوت سینمای ایران نیز از دیگر بخش های برنامه شب گذشته بود.


نامزدهای ریاست جمهوری در مورد امور فرهنگی به شعار دادن بسنده نکنند

به گزارش سی نت به نقل ازروابط عمومی هفت، در ابتدای برنامه محمود گبرلو مجری و سردبیر برنامه با اشاره به اظهارات این روزهای نامزدهای انتخابات در مورد امور فرهنگی گفت: باید به این نکته توجه کرد که سینمای ایران و سینماگران ایرانی در طول این سالها زحمت فراوانی کشیده اند تا به جایگاه امروزی شان دست یابند بنابراین بهتر است نامزدهای انتخابات فقط در مورد امور فرهنگی و سینما شعار ندهند.

وی ادامه داد:چون هنرمندان ما بسیاری از مسائل را می فهمندو جلوتر از زمانه خود حرکت می کنند. ای کاش این افراد فکر کنند که در طول این سالها برای سینمای ایران چه کرده اندو عملکردشان چه بوده است. این دوستان باید بدانند که هنرمندان سینما توقعاتی دارند و نیازمند درک شدن هستند. این مسئله نیز بدون گفتگو و تعامل میسر نمی شود.


*** پلان صنوف: چهره پردازان ***

آمار فروش فیلم ها، رویدادهای سینمایی هفته و آیتم پلان صنوف بخش های ابتدایی برنامه شب گذشته بودند که در بخش آیتم صنوف گزارشگر هفت به سراغ چهره پردازان سینما رفته و نظرات گریمورهایی را چون نوید فرح مرزی، محمدرضا قومی، جلاالدین معیریان، بیژن محتشم و مهین نویدی را درباره جایگاه چهره پردازی در سینمای ایران جویا شده بود.


*** گفتگو با سیامک اطلسی ***

در ادامه سیامک اطلسی بازیگر، کارگردان و دوبلور قدیمی سینما مهمان برنامه شد. اطلسی در ابتدای صحبتهایش با اشاره به اینکه برای اولین بار با فیلم"مردان خشن" به کارگردانی صابر رهبر در سال 1350 وارد سینما شده است درباره دیگر فعالیتهایش گفت: من دوبله را از سال 42 و همزمان با تاسیس سندیکای دوبله در ایران آغاز کردم.


پایین بودن دستمزدها مشکل اساسی دوبله در ایران است

وی ادامه داد: دوبله برای من یک کلاس درس بوده است و هرچه دارم از دوبله دارم. اما متاسفانه در طول سال های گذشته دیگر فیلمی برای دوبله وجود ندارد و بیشتر دوبلورها در شبکه یک مستقر شده اند. دستمزد دوبلورها هم حدود 6- 5 سال است که نسبت به تورمی که وجود دارد تغییری نکرده است. چند سال قبل قرار بر این شد که به دوبلورهای قدیمی بالای 60 سال مبلغی بابت سپاس تعلق گیرد که عزت الله ضرغامی نیز با این مورد موافقت کرد.

بازیگر"پدر سالار" ادامه داد: اما متاسفانه بعد از اهدا این هدیه به چند دوبلور قدیمی بقیه دوبلورهای پیشکسوت مشمول زمان شدند و این طرح پیگیری نشد. اگر این جایزه سپاس اهدا شود جوانان ما انگیزه فعالیت بیشتری درعرصه دوبله پیدا می کنند. من معتاد به دوبله هستم و از طریق دوبله نیز وارد سینما شدم بنابر این دوبله برایم اهمیت ویژه ای دارد و دوست دارم جوانانی که وارد این حرفه شده اند نیز انگیزه فعالیت داشته باشند.


متخصص ها در سینمای امروز ایران جایگاهی ندارند

وی با اشاره به همکاری اش در فیلم" آن سوی آتش" کیانوش عیاری گفت: همکاری با عیایر و بازی در این فیلم بهترین تجربه بازیگری ام بوده است. این فیلم در شرایط بسیاری سختی و در زمان جنگ تولید شد به صورتی که ما مجبور بودیم در یک برداشت هر پلان از فیلم را فیلمبرداری کنیم.

وی با اشاره به حضورش درعرصه کارگردانی سینما با دستیاری درسریالی به کارگردانی کیومرث پور احمد گفت: متاسفانه در طول این سالها به خاطر مشکلاتی که در سینما وجود دارد و همچنین کمبود سرمایه گذار نتوانستم به سراغ فیلمسازی بروم. در حال حاضر افرادی در سینما مشغول به کار هستند که عضو هیچ صنفی به حساب نمی آیند و شناختی هم از سینما ندارند. این روزها رفاقت و پارتی بازی جایگزین تخصص شده استو حتی بازیگران نیز امنیتی برای حضور در سینما ندارند.


*** سکانس دیروز: شب حادثه (سیروس الوند) ***

بخش بعدی برنامه به آیتم سکانس دیروز اختصاص داشت که در این بخش قسمتهایی از فیلم و پشت صحنه"شب حادثه" به کارگردانی سیروس الوند که در سال 1367 ساخته شده است پخش شد. آیتم گزارش تولید نیز به پخش پشت صحنه فیلم سینمایی" 5 ستاره" به کارگردانی مهشید افشارزاده پرداخت.


*** نقل قول های هفته ***

بخش نقل قول های هفته نیز به صحبتهای امیر حسین علم الهدی، محمد مهدی عسگر پور، محمد علی باشه آهنگر، مسعود ده نمکی، حبیب احمدزاده، هارون یاشایایی، مسعود جعفری جوزانی، سید احمد میرعلایی، رضا میر کریمی، احمد نجفی، ویشکا آسایش و... اشاره داشت که در طول هفته گذشته در رسانه ها مطرح شده بود.


*** نقد و بررسی فیلم "رسوایی" ***

نقد فیلم سینمایی"رسوایی" به کارگردانی مسعود ده نمکی بخش پایاینی برنامه شب گذشته بود. در این میزگرد علاوه بر کارگردان رامین شریف زاده و حسین معززی نیا به عنوان منتقد و حجت الاسلام کریمان مجد به عنوان کارشناس مذهبی حضور داشتند.


ده نمکی در آثارش تنها به طرح مضامین مد نظرش می پردازد

رامین شریف زاده در ابتدای بحث با ارایه تحلیلی از روند سینمای ایران از بعد از انقلاب تا امروز "رسوایی" را نمونه کامل فیلمی دانست که به دغدغه های مردم می پردازد.
معززی نیا نیز درباره فیلم گفت: نقد در مورد فیلم های ده نمکی از" اخراجی ها" تا "رسوایی" کارکرد زیادی ندارد. وی فیلمهایش را در شکل بیانی که مد نظرش است می گنجاند. این سلیقه واحد از زمانی که وی در مطبوعات فعال بوده تا امروز که فیلمساز شده است ادامه داشته است. نگاه ده نمکی نگاهی مضمون گرا است.

وی ادامه داد: در فیلم های ده نمکی حتی روند پیشبرد سکانس ها و نام افراد در جهت مضمون مورد نظر وی استت. این مضمون به صورتی تصویر می شود که برای مردم از هر قشری که باشند قابل فهم است. این یک شکل خاص از فیلمسازی است که صرفا بیانه ای را مطرح می کند که دیدگاه خود ده نمکی است.

در ادامه حجت الاسلام مجد درباره روحانی مطرح شده در این فیلم گفت: روحانی که در" رسوایی" می بینیم سه مشخصه اصلی دارداول کارکردن شبانه وی و تامین معاشش از طریق کارگری است. شاخصه دیگر غیب گویی وی است که فارغ از تیزهوشی و زیرکی این روحانی مطرح می شودو شاخصه سوم نیز عدم استفاده وی از هدایا و دستمزدی است که در روضه ها به وی می دهند.


روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند

وی ادامه داد: روحانی که ده نمکی معرفی می کند فقط روحانی است که در فیلم وی معرفی می شود و کارکرد بیرونی ندارد. این امر باعث بد بین شدن مردم نسبت به طیف های مختلف روحانی می شود. روحانی ده نمکی روحانی خوبی است اما در لایه های زیرین بسیاری از روحانیون را نفی می کند. چون این نوع معیشت را الگو قرار داده و به همه روحانیون تعمیم می دهد.

ده نمکی در توضیح این موارد گفت: من به سینما به عنوان یک هدف نگاه نمی کنم بلکه سینما را ظرف مناسبی برای بیان برخی مفاهیم میدانمو معتقدم که باید طوری حرف بزنم که مردم بفهمند. این مسئله برای من یک الگو است.

وی افزود: این مسئله که این روزها مد شده و می گویند هر فیلمی که فروش خوبی داشت فیلم عامه پسند است درست نیست و این پز را هم قبول ندارم که اگر فیلمی نفروخت فیلم مهم و خوبی است. "رسوایی " با فروش خوبی که داشته بیش از 15 – 10 میلیون مخاطب را به سینما گشانده است. بحران سینمای ما مسئله مخاطب است و باید به ان توجه کرد.

ده نمکی عنوان کرد: مسئله ای که در فیلم با عنوان غیب گویی مطرح می شود در عالم دین به کرامات تعبیر شده است. ما روحانی مثل حاج آقا ابوترابی داریم که روزی فرد مستی را که تلو تلو می خورده در خیابان سوار می کند و او را تا خانه اش می رساند و این فرد بعد از پیاده شدن تازه می فهمد که او چه کسی بوده است.

وی توضیح داد: اینکه یک روحانی شب کار کند به هیچ عنوان عار نیست. شغل باربری در این فیلم با شناخت عمیقی از مقوله روحانیت و مفاهیم عرفانی انتخاب شده است.

در ادامه شریف زاده در جواب صحبتهای مجد گفت: پرداختن به جزئیات در یک فیلم نباید ما را از هدف اصلی فیلمساز دور کند.ده نمکی می خواهد به مفهومی بالاتر از مسئله غیب گویی اشاره کند. به نظر من در برخی مواقع تنها نمی توان با فقه جامعه را پیش برد بلکه باید از عقل و عشق هم بهره گرفت. روحانی فیلم صرفا با آموزه های فقهی با دختر برخورد نمی کند بلکه با عقل خود با وی روبرو می شود.

مجد در جواب گفت: صحبتهای شما کاملا مبانی فقهی را زیر سوال می برد.

شریف زاده پاسخ داد: منظور من این است که ما نباید فقط با بایدها و نبایدها در جامعه با مردم روبرو شویم. روحانی فیلم از زاویه محبت با دختر روبرو می شود.

ده نمکی در پاسخ عنوان کرد: فقط مسئله محبت مطرح نیست. حاج یوسف با مسائل فقهی هم با دختر روبرو می شود. او آبروی خودش را به خاطر مردم می فروشد تا به آبروی بالاتری دست یابد.

حجت الاسلام مجد در ادامه عنوان کرد: مردم در فیلم شما هیچ هویتی ندارند. ابتدا به حاج یوسف توهین می کنند و به او سنگ می زنند بعد پشت سرش نماز می خوانند. اگر روحانی طراز ما مراجع تقلید و مقام معظم رهبری هستند که من تا به حال هیچ کرامتی از آنها ندیده ام. در روایات ما آمده که دریافت وجه در ازا خواندن روضه امام حسین(ع) امری اولی است پش شما شناخت درستی از روحانیون نداشته اید.


ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن

ده نمکی در پایان متذکر شد: حاج یوسف از نفس خودش گذشته برای همین به کرامت رسیده است. من این کرامت را جزء خصلتهای عالم ربانی می دانم مسئله ای که کمتر به زبان آورده می شود. هنر فیلم "رسوایی" این است که قضاوت زود هنگام را تقبیح می کند. شما این مسائل را نمی بینید و تنها به نکته ای مثل کرامت می پردازید. من با روحانیت زندگی کردم و از آنها شناخت دارم. "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن.
نظر سنجی برنامه نیز به طرح این سوال که کدام شاخصه فیلم "رسوایی" برای شما جذاب تر است اشاره داشت که در پایان برنامه گزینه نقد تظاهر و ریاکاری در جامعه و گزینه هیچکدام به ترتیب بیشترین رای را بدست آوردند.

 

منبع: سی نت

8056 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت