New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  ضبط مرحله نیمه‌نهایی «عصرجدید» آغاز شد / با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی؛

arrow  روایت بهروز افخمی از تغییر پایان «شوکران» با انتخاب هدیه تهرانی

arrow  پایان پادشاهی پیمان قاسم‌خانی در سینمای کمدی

arrow  عذرخواهی سعید آقاخانی از مردم

arrow  ادامه «دورهمی» با مهران مدیری منتفی شد/اجرای تاک‌شو در فضای مجازی

arrow  «چند نفس تا افق» به پایان رسید / نمایش در روز قدس

arrow  چرا "خجالت نکش" در پخش تلویزیونی سانسور شد؟

arrow  «آرش ظلی‌پور» از حضور در برنامه «من و شما» منع شد

arrow  انتقاد از تکراری بودن فیلمهای ایرانی/ ۵۲ درصد مردم سینما نمی‌روند و ۷۰ درصد مخاطبان فیلم‌ها را در تلویزیون تماشا می‌کنند

arrow  «از لاک جیغ تا خدا» با 460 قسمت رکورددار برنامه های تلویزیونی تاریخ صداوسیما

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

:: 13 مهر 1392  5:50:12 PM  ::

برنامه هفت

برنامه هفت

 

سی نت: هفت در برنامه 11 مهرخود میزبان کسانی بود که رقم زننده رویداد های سینمایی دو هفته اخیر بودند از میان این رویداد ها چهارتن از موافقین و مخالفین نحوه انتخاب فیلم برای اسکار، دبیرجشنواره کودک و نوجوان اصفهان و کارگردان و بازیگر فیلم "کلاس هنرپیشگی" در برنامه هفت حضور یافتند.

به گزارش سی نت در ابتدای برنامه محمود گبرلو از نظرات برخی از افراد درباره سینما یاد کرد و گفت: چرا بعضی از افراد سینما را یک معضل می بینند.
وی با بیان اینکه سینما یک تکنولوژی مدرن است که باید برای ارتقای فرهنگی و نشاط جامعه استفاده شود اظهار داشت: در طی چند سال اخیر اعتراضاتی به سینما می شود که باید گفت در صورتی که این اعتراضات نتواند منجر به جریان سازی شود نشانه شکست است.
سردبیر برنامه هفت گفت: سینما ارزشمند ایران با وجود تمام هنرمندان و بزرگان خود در دوره ی جدیدی قرار گرفته است که البته باید به برخی گفت زیاد سینما را سخت نگیرید و یک بار خود را ارزیابی کنید که در قبال مردم و سینما چه کرده اید.
وی ادامه داد: چقدر موفق شدیم فضایی ایجاد کنیم تا هنرمند، مدیرومخاطب در فضای امن فرهنگی به فعالیت بپردازند و در صورت اشتباهشان به آنها کمک کنیم تا فرصتی برای جبران اشتباهشان داشته باشند.
گبرلو در انتهای گفته های خود بیان داشت: اگر دغدغه مند هستیم باید فضا را برای مدیریت درست و مشارکت آسوده خاطر اهالی سینما، درست سرپرستی کنیم.

رویدادهای سینمایی این هفته پس از پایان صحبت های گبرلو روی پرده برنامه هفت رفت و از انتخاب اعضای شورای بازبینی شورای صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی، برنده شدن شیخ طادی در جشنواره خرس طلایی چین به خاطر فیلم روزهای زندگی، شروع فیلمبرداری "شهر موش های 2" و غیره به عنوان رویدادهای این هفته هفت گفته شد و در ادامه طبق روال هفته های گذشته آمار فروش فیلم های در حال اکران و میانگین تماشاگران آن نشان داده شد.

***

در بخش دیگر پس ازنمایش رویدادهای هفته، علیرضا و محمدرضا داوود نژاد به عنوان کارگردان و بازیگر فیلم در حال اکران "کلاس هنرپیشگی" در برنامه هفت حضور یافتند و از روند کاری خود و خلق اثری متفاوت نسبت به گذشته گفتند.
علیرضا داوودنژاد کارگردان "کلاس هنرپیشگی" در این برنامه از رضایت منتقدان و فیلمسازان و مخاطبان خاص این فیلم گفت و اذعان داشت: این نوع سینما در قالب فیلم کلاس هنر پیشگی مخاطب علاقمند خود را دارد و قطعا کسانی را جذب خواهد کرد که دغدغه فکری، ذوقی و هنری را در این عرصه دارند.
وی با بیان متفاوت بودن این فیلم نسبت به فیلم های در حال اکران و فیلم های قبلی خود گفت:مخاطب این فیلم خاص است و اگر پیش از اکران آن آگهی و آمادگی لازم برای معرفی و تماشای این نوع فیلم داده شده باشد مخاطب خود را جذب خواهد کرد.
کارگردان کلاس هنر پیشگی در ادامه با گفتن این موضوع که سینما واقعیت را ضبط و ثبت می کند وعینی است اظهار داشت: این فیلم با سبک متفاوت خود نسبت به سایرآثاربه این سوال نزدیک می شود که چقدر می توان سینما را به زندگی نزدیک کرد.اما در هر صورت با وجود نزدیک بودن رویداد ها و واقعیت های ارائه شده در سینما به زندگی، فیلم، فیلم است.
علیرضا داوود نژاد از تفکراولیه خود درباره فیلم گفت و افزود: دراین اثر خیلی درباره جایگاه مخاطب فکر نشده است و بیشتر به این موضوع پرداخته شد که فنونی را پیدا کنیم تا سینما وزندگی شبیه به یکدیگر شوند تا جایی که خود زندگی درمقابل دوربین اتفاق بیفتد و این موضوع تنها دغدغه اصلی بود.
وی ادامه داد: در این فیلم مردم به گونه ای پرداخت می شوند که انواع فیلم برای انواع مخاطب با توجه به بازارسینما ساخته می شود. در طی سال ها در صورت ساخت انواع فیلم برای انواع مخاطب سلایقی به وجود می آید که باعث می شود فیلم ومخاطب موردنظر همدیگررا پیدا کنند و یک ارتباط منطقی شکل گیرد.
کارگردان کلاس "هنرپیشگی" با بیان اینکه صنعت سینما با ورود ابزار جدید در حال تحول است گفت: امروزه با وجود لپ تاب و دوربین هایی که در میان اکثریت افراد یافت می شود فیلمساز دیگر تحت تاثیر حزب و کمپانی و عرصه سیاست و اقتصاد نیست وباردیگربا توجه به این تجهیزات، سینما را باید تعریف کرد.
در ادامه صحبت های علیرضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد؛ بازیگر فیلم "کلاس هنرپیشگی" از تجربه کاری خود درا این اثر گفت وافزود: این فیلم بازی نبود بلکه زندگی درجلوی دوربین بود و همکاری با برادر بزرگترم علیرضا داوودنژاد به عنوان کارگردان باعث می شود زنگارکاری من گرفته شود.
وی با بیان مشکلات خود در عرصه بازیگری گفت: امیدواریم وضعیت سینما سامان یابد تا در این صورت کسانی چون من وجود نخواهند داشت که تجربه 18 ماه بیکاری را در این عرصه تجربه کند.
پس از پایان گفتگو با برادران داوودنژاد ،صحبت هایی با مجید انتظامی از زندگی و حیطه کاری وی در موسیقی نشان داده شد که تصویرگر بخش هایی از زندگی خصوصی و کاری انتظامی بود.

***

در بخش دیگری از برنامه هفته دوم مهرماه، احمد میرعلایی؛ دبیر27 جشنواره کودک و نوجوان اصفهان میهمان هفت بود.
میرعلایی در ابتدای صحبت های خود گفت: جشنواره در مناطق مرزی آغاز شده است و در حال حاضر ما اکران هایی را باوجود تعداد کم مخاطبان نیزداشته ایم و این اقدام خوبی در مناطق صفر مرزی یعنی جایی که سالن سینما وجود ندارد بوده است.
دبیر جشنواره کودک و نوجوان اصفهان ادامه داد:این جشنواره که در 15 مهرماه افتتاح می شود از 40 کشور دنیا، فیلمساز دعوت شده اند که از این میان چندین داورو منتقد نیز حضور دارند.
وی در پاسخ به گفته گبرلو که جشنواره کودک هرساله برگزارمی شود اما جریان سینماکودک همچنان بی رونق است گفت: در صورتی که جذابیتی در سینما و فیلم های ساخته شده وجود نداشته باشد مخاطبان هم لزومی نمی بینند که به سینما روند. برای رونق گرفتن سینمای کودک باید در فریم به فریم فیلم به دنبال جذابیت باشیم که این مسئله در جشنواره امسال کودک و نوجوان حضور دارد.
میرعلایی با بیان اینکه جمعیت تماشاگران سینما در سنین کودک زیاد است اظهار داشت: تعداد بالای تماشاگران کودک و افرادی که آنان را همراهی می کنند سرمایه ای محسوب می شود که توجهی به آن نمی شود.
وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش می تواند از این امتیازاستفاده کند وبرای اکران و تبلیغات اکران کمک بیشتری کند.
احمد میرعلایی در پایان صحبت های خود گفت: پایه و آینده و هویت هر جامعه ای در آینده توسط کودکان ریخته می شود و شفافیت و صداقتی که در فیلم های کودک وجود دارد سبب روی آوردن بسیاری ازفیلمسازان به سمت آن شده است.
در میان صحبت های میرعلایی، جواد هاشمی به عنوان یکی از فیلمسازانی که در حوزه کودک کار کرده است روی خط هفت آمد و به انتقاد از عدم حمایت از فیلم کودک پرداخت.
***
در پرده آخر برنامه هفت، میزگرد این هفته پیرامون نحوه انتخاب نماینده ایران برای اسکار با حضور سیروس الوند، محمدتقی فهیم؛ منتقد و روزنامه نگار، امیراسفندیاری؛ سخنگوی کمیته انتخاب فیلم وحسین معززی نیا؛ عضو هئیت انتخاب به عنوان مخالفین و موافقین این نحوه انتخاب تشکیل شد.
در ابتدای این گفتگو امیر اسفندیاری به عنوان سخنگوی کمیته انتخاب، اطلاعاتی اولیه از نحوه کار این کمیته دادو افزود: کمیته انتخاب فیلم در سال 1373در بنیاد سینمایی فارابی تشکیل شد که در اواسط سال73 تعاملی میان خانه سینما و این بنیاد برای معرفی افراد صورت گرفت. اعضای این کمیته در همه حال از بزرگان ومتخصصان حوزه سینما بوده اند.
اسفندیاری در ادامه صحبت های خود گفت : با همه این شرایط و سال هایی که این هیئت مشغول به فعالیت بوده است، باید به نظرهیات انتخاب احترام گذاشت و تخصص مندی اعضای این هیات در انتخاب را در نظر گرفت.
وی ادامه داد: درموقعیت هایی هم چون اسکار باید یک نگاه واقع گرایانه داشته باشیم. با وجود آنکه اسکاردرصنعت سینما مهم وثاثیرگذار است اما آخردنیا نیست، ضمن آن که اسکار جشن گچساران هم نیست واگر درصدد داشتن حضور عزتمند هستیم باید تعادل در میزان اهمیتی که به این جایزه می دهیم را برقرار کنیم .
در ادامه صحبت های اسفندیاری، سیروس الوند به عنوان یکی از مخالفین این انتخاب وارد بحث شد و بیان داشت: در بحث وزن و تخصص مندی داوران تردیدی نیست اما مسئله ما وزن داوران نیست بلکه وزن فیلم انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه ممکن است یه وزن ارزشمند از یک ترکیب 9 نفره اشتباه کنند و مصلحت هایی را در نظرگیرند گفت: موضوع این است که چقدر سیاست ها ، مصلحت ها و شرایطی تحت تاثیر فارابی و دولت انتخاب فیلم موثرند.
الوند در ادامه با طرح سوال هایی از این دست که آیا این فیلم نماینده سینمای ایران در اسکار هست ؟آیا مبین فرهنگ ، آداب رسوم ،روابط و خلقیات موجود در ایران هست یا نه افزود: ممکن است فیلمی برای جشنواره کن بسیار مناسب باشد و در عین حال برای اسکار مناسب نباشد.
وی گفت: یک فیلم به صرف داشتن یک کارگردان ایرانی، فیلم ایرانی نمی شود. انتخاب گذشته تلویحا این معنی را دارد که هیچ فیلم شایسته دیگری نداریم و می توانیم بگوییم با انتخاب این فیلم درمورد فیلم هایی که به تمامی نشان دهنده فرهنگ وملیت ایرانی است بی انصافی شده است.چرا که درصورتی علی مصفا به عنوان شخصیت ایرانی فیلم را از این اثر بیرون بکشیم و به جای آن شخصیت سایر کشورها را بگذاریم فیلم ارتباط خود را با کشور ایران از دست می دهد ودیگر فیلم نمی تواند مبین آداب و رسوم، خلقیات وروابط درایران باشد.
محمدتقی فهیم یکی دیگر از مخالفین نحوه انتخاب کمیته انتخاب بود که درتایید گفته های الوند اظهار داشت: هیئت باید به این نقطه برسد که این انتخاب با همه ی آن چیزی که ما انتظار داشتیم منافات دارد. چرا که قرار نبوده است به هر قیمتی برای اسکار اقدام کنیم و مجسمه اسکار ارزش آن را ندارد که دست به اقدامی بزنیم که ارزش هایی راکه به عنوان یک ایرانی به دنبال آن هستیم قربانی یک مجسمه شود.
وی با ذکر این نکته که همه بر این باورند که این اثر ایرانی نیست وتنها قوانین اسکار اجازه می دهد که این اثر را ایرانی معرفی کنیم گفت : به صرف آنکه قوانین اسکار این اتفاق را تایید می کند ما نباید تنها تابع این قوانین باشیم بلکه ماباید سینما ی خود را مدیریت کنیم.
این منتقد سینما گفت: دیدگاه دوستان ما مرعوب دیدگاه هایی است که منشا آن به کشورهای غربی برمیگردد ومابا این اتفاق توسط آن ها مدیریت می شویم.
وی با بیان اینکه ما در اسکارپیشین که صاحب جایزه نیز شدیم همه چیز خود را داده ایم معززی نیا رابه عنوان یکی از اعضای هیئت انتخاب به گفتگو کشاند و حسین معززی نیا خواستار توضیح بیشتر فهیم برای جمله ما همه چیز خود را داده ایم شد.
فهیم نیز برای توضیح بیشتر بیان داشت: باید سینمایی به جهان ارائه کنیم که واجد آن چیزی باشد که سال ها برای آن جنگیده و درگیر شده ایم.اما مادر حال حاضر سینمای پاک و اصیل خود را به آنان داده ایم.
معززی نیا در ادامه گفته های فهیم ادامه داد: بحث مرعوب شدن نیست و من بر این اعتقاد نیستم که نظر ما نظر قطعی است. اما باید در نظر گرفت که فارابی برای انتخاب فیلم روالی را دنبال می کند که در این روال کمیته 9 نفره ای را انتخاب کرده که تمامی اعضا، آدم های حرفه ای هستند.
وی گفت: همه ی این عباراتی که امروز در رسانه و هم اکنون گفته می شود در بحث این کمیته 9 نفره مطرح شد و در نهایت این تصمیم گرفته شد. پس اگر نقدی صورت می گیرد نباید به گونه ای باشد که تشخیص این کمیته 9 نفره را از پایه زیر سوال ببرد.
معززی نیا اذعان داشت: این گونه نبوده است که اعضای کمیته انتخاب مشکلی با فیلم به خاطر زبان وبرخی شخصیت های فیلم که فرانسوی بوده است نداشته اند بلکه اگر دست ما باز بود و انتخاب های دیگری داشتیم بدیهی است همه از معرفی فیلمی استقبال می کردند که همچون جدایی نادر از سیمین باشد.
وی با این گفته که دامنه انتخاب فیلم ما محدود بود و شامل تاریخ سینمای ایران نبوده است افزود: این کمیته وظیفه دارد فیلمی را انتخاب کند که در اسکار برنده شود.
در میانه صحبت های موافقین و مخالفین نحوه انتخاب فیلم برای اسکار سماواتی تهیه کننده فیلم دربند روی خط هفت حاضر شد و به عنوان یکی دیگر از مخالفین این انتخاب از نحوه انتخاب نادرست این هیئت 9 نفره گفت.

اما برنامه شب گذشته هفت که به بررسی چند رویداد مهم دو هفته اخیر پرداخته بود در نظرسنجی خود با بالاترین درصد در گزینه هیچ موفقیتی بدست نمی آوردازمیان گزینه هایی چون؛ نامزد بهترین فیلم خارجی زبان می شود، نامزد سایر بخش های اسکار می شود، برنده اسکار بهترین فیلم خارجی می شود، برنده سایر بخش های اسکار می شود در پاسخ به سوال پیش بینی شما از حضور "گذشته" در اسکار 2014 چیست، به پایان رسید.

 

منبع: سی نت

7692 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت